וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "קטן היה נהדר, שמח בשביל אבוחצירא"

24.11.2013 / 22:05

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו לאחר הניצחון המשכנע: "עשינו משהו גדול". שחר לשחקנים: "סוף סוף ניצחנו"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) בסטייל לליגה, עם ניצחון משכנע 2:4 בבלומפילד על הפועל תל אביב. היה זה ניצחון ליגה שני ברציפות של הירוקים, אחרי שגברו לפני הפגרה על בית"ר ירושלים, וניצחון ליגה ראשון בבלומפילד מאז מאי 2011. עומר דמארי העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-11, אבל מכבי חיפה השוותה הודות לשער עצמי של ברנקו איליץ' (22) והפכה עם בעיטה חופשית נפלאה של רובן ראיוס (49), ביצוע נהדר של אלון תורג'מן (71) ופנדל של שמעון אבוחצירא (80) שכמו ראיוס חגג שער ליגה ראשון וסיים בצורת ארוכה. גם טעות מביכה של בויאן שראנוב, שסידר שער מצמק לרמזי ספורי בתוספת הזמן, לא העיבה על החגיגה. הירוקים במקום השמיני עם 14 נקודות, הפועל תל אביב שישית עם נקודה יותר.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו יניב קטן. ברני ארדוב
חגיגה ירוקה בבלומפילד. רובן ראיוס/ברני ארדוב

אבוחצירא, שלא הפסיק להודות ליניב קטן על כך שוויתר למענו על הפנדל כדי שיוכל לכבוש שער ליגה ראשון, הניף את הקפטן על כתפיו בסיום המשחק ורץ איתו לעבר האוהדים הירוקים. הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ואמר: "סוף סוף ניצחנו".

גם יוסי בניון, שעדיין לא חתם בק.פ.ר האנגלית ומוזכר כמועמד למכבי חיפה, נהנה מהתצוגה של הירוקים וצייץ בטוויטר: "הגיע הזמן!!! גם אבוחצירא וגם הצגה של חיפה... רק שיימשך ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יניב קטן עם שמעון אבוחצירא שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
יצא מגדרו כדי להודות לקפטן. שמעון אבוחצירא מניף את יניב קטן/ברני ארדוב

אריק בנאדו אמר בסיום: "אנחנו בליגה כל הזמן. אני שמח על הניצחון ועל מה שהשחקנים עשו. לחזור מפיגור בבלומפילד ולכבוש ארבעה שערים זה משהו גדול. השחקנים הראו שהם גדולים, הם היו מפוקסים והיינו יכולים להבקיע אפילו עוד שני שערים. קטן היה נהדר היום. אנחנו עם הפנים קדימה, עשינו צעד בכיוון הצמרת. לא מתעסק אם היה משבר או לא. חיברנו שני ניצחונות, אבל זה לא מספיק. איבדנו מספיק נקודות בתחילת העונה ואנחנו רוצים להחזיר אותן. צריך להמשיך את המומנטום מהמשחק הזה ושל בית"ר כדי לחזור למקומנו הטבעי".

על השער של אבוחצירא: "הוא רצה את זה הרבה זמן ואני שמח בשבילו. אני מאמין בו, הוא עובד קשה, שחקן מקצוען ומגיע להמון מצבים. בסוף זה בא אליך לבד, לא צריך ללחוץ".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מכוון לצמרת הגבוהה. אריק בנאדו/ברני ארדוב

שמעון אבוחצירא עצמו התייחס לשבירת הבצורת האישית: "היה קשה, ואני מאוד שמח על הניצחון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחברים שלי שכולם ראו כמה הם רצו שאבקיע. מודה למאמן שלי, לצוות ולקהל שתמך בי".

כשנשאל מה הוביל לבצורת שלו מול השער אמר אבוחצירא: "אין הרבה מה להסביר, חלוץ אוהב להבקיע. אני אוהב ויודע להבקיע, ויש תקופות כאלה בחיים, גם לחלוצים גדולים. זה הכדורגל, צריך לא להוריד את הראש ולעבוד קשה. גם הגול וגם הניצחון היו חשובים, הרבה שנים לא ניצחנו בבלומפילד".

רובן ראיוס צייץ בטוויטר: "ניצחון חשוב 2:4 על הפועל תל אביב. תודה על התמיכה".

עידן ורד, אייל משומר שחקני מכבי חיפה מניפים את שמעון אבוחצירא. ברני ארדוב
גם אותו הרימו. עידן ורד ואייל משומר מניפים את שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. ברני ארדוב
הרבה זמן לא חגגו ככה בבלומפילד. שחקני מכבי חיפה מודים לקהל/ברני ארדוב
לוח התוצאות בבלומפילד: הפועל תל אביב 2 - מכבי חיפה 4. ברני ארדוב
ערב בלתי נשכח מבחינת הירוקים: הפועל תל אביב 2 - מכבי חיפה 4/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully