וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי בוחר את הפייבוריטיות שלו לזכיה במונדיאל

הפרעוש התראיין לרדיו בארגנטינה וסיפר על הפציעה והימים הקשים בנבחרת. בספרד חוששים: ייעדר זמן רב יותר משהוערך. גווארדיולה: "לא הייתי מחתים אותו בבאיירן, מקומו בברצלונה"

ברצלונה תפגוש מחר (שבת, 17:00, ספורט 5) את גראנדה, פעם נוספת ללא ליאונל מסי, אך הכוכב הארגנטינאי בטוח שיחזור חזק מתמיד. היום הוא התראיין לתחנת רדיו בארצו, ואמר: "הפציעה היתה קשה כי הפסדתי הרבה זמן, אבל אני בטוח שאחזור בינואר ולא יהיו לי יותר בעיות".

אגב, ב'אל מונדו דפורטיבו' מפרסמים היום פרטים נוספים על הפציעה שספג במשחק מול בטיס, מציינים כי עומק הקרע של הפרעוש בשריר הירך האחורי הוא שישה סנטימטרים, וטוענים כי ישנו סיכוי נמוך מאוד שמסי יצליח לחזור למגרשים כפי שברצלונה הצהירה לאחר אותו משחק (בין שישה ושמונה שבועות). על פי הערכות של העיתון הקטלאני, כוכב ברצלונה צפוי להחמיץ גם את משחק הליגה מול אלצ'ה ב-5 בינואר.

מכת פציעות בברצלונה לפני גרנאדה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
קרע באורך שישה ס"מ. מסי/GettyImages, David Ramos

ובחזרה לראיון שהעניק מסי לרדיו בארצו. הפרעוש נזכר בימים הקשים שהיו לו בנבחרת ארגנטינה וביחס הקר לו זכה מהקהל, ואמר: "כאב לי שהמדינה שלי לא רצתה אותי. לקח לי קצת יותר זמן להציג יכולת טובה בהשוואה לברצלונה, אבל עכשיו זה אחרת ואני מאוד שמח". על השאלה מי הפייבוריטיות שלו לזכות במונדיאל, אמר מסי: "גרמניה, ברזיל, צרפת וארגנטינה. אני מקווה שאנחנו נזכה, יש לנו עוד הרבה דברים לשפר אבל אני חושב שנגיע מוכנים מאוד לברזיל".

גם מאמן ברצלונה טאטא מרטינו דיבר על הכוכב שלו היום, בנוגע לכדור הזהב, ואמר: "עבורי הוא השחקן הטוב בעולם, אבל לדעתי זה בזבוז זמן לדבר על מנצחים ומפסידים כשעוד נותר זמן להצביע. בין אם יזכה או לא, זה לא ישנה לו, מה שחשוב עבורו זה החברים לקבוצה והצוות המקצועי".

ומה לגבי מאמנו הקודם של מסי? ובכן, באמצע השבוע אמר נשיא הכבוד של באיירן מינכן פרנץ בקנבאוור כי "מסי וריברי באותה קבוצה יהיה אטרקציה מיוחד". היום התייחס לדברים הללו פפ גווארדיולה, רגע לפני משחק העונה בגרמניה, והבהיר: "האם הייתי מחתים את מסי? לא, לא. המקום הכי טוב עבורו זה ברצלונה".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. Andres Kudacki, AP
אל תבנו על איחוד בקרוב. מסי ופפ/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully