וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ההחלטה בעניין דיוויד בלאט נדחתה

22.11.2013 / 18:00

הצהובים במשבר עמוק, אבל המאמן, לפחות כרגע, שומר על תפקידו למרות שהיו כאלה בהנהלה שביקשו לפטרו: "יש נתק, הם לא מחליפים איתו מילה". גורם: "אי אפשר לקבל את המצב הזה, נדרוש הבהרות". שחקן: "כולנו מרגישים לחץ גדול, חלק מאיתנו מדוכא ומתוסכל"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אווירה של משבר, מהולה בלחץ וכעס, שררה אמש (חמישי) בקרב אנשי מכבי תל אביב לאחר ההפסד 65:70 לקוצ'ה לבוראל. "זה לא ההפסד שמכעיס, כמו הדרך להפסד והשטויות שנעשו במשחק. צריך הבהרות, אנחנו רוצים להבין למה הקבוצה והשחקנים נראים ככה", אמר גורם בקבוצה. לא מעט מאוהדי מכבי זעמו על בלאט והחלו לקרוא לעבור להתפטר "וללכת הביתה".

בעוד שהיו חברי הנהלה שביקשו לפטר את המאמן כבר היום, ההחלטה שהתקבלה בסופו של דבר היא לא להחליט, לפחות לא כרגע והדברים עשויים להתבהר בצורה מדויקת יותר בקרוב מאוד, ייתכן שאחרי המשחק ביום שני מול הפועל אילת.

השחקנים העדיפו להרכין את ראשם. טיירס רייס, שלמרות היעדרו של אוחיון קיבל אמש רק 15 דקות, סובב את כסאו ונשאר כשגבו מופנה לעיתונאים. גם הקפטן שון ג'יימס נראה מאוכזב מאוד. בחדר ההלבשה לאחר המשחק העיר בלאט על הריבאונד ואיבוד נקודות מהזדמנות שנייה, והדגיש שכך אי אפשר לנצח. עם זאת המאמן הוסיף כי חייבים להילחם ולנסות להיחלץ מהמצב.

כל הצרות של דיוויד בלאט בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפסידה 70:65 לקוצ'ה לבוראל

בכיר בהנהלת מכבי ת"א על בלאט: "לא יכול לראות אותו"

ובשאר היורוליג: פנאתינייקוס התאוששה, זיילונה הפתיעה

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
אין החלטה בעניינו, לפחות לא בינתיים. בלאט/ברני ארדוב

אחד השחקנים העיד אמש: "יש תחושה של לחץ, מרגישים את זה. המצב בחדר ההלבשה? יש שחקנים שפשוט נראים מדוכאים, מתוסכלים יותר ממצבם מאשר מניצחון או הפסד. לכן המשחק הזה היה מאוד חשוב, בשיחות בינינו אמרנו כי המשחק ביום חמישי מאוד חשוב, הוא סומן כמשחק מפתח. חבל מאוד שזה קרה".

ההפסד לא תרם לשיפור היחסים המדורדרים ממילא בין בלאט ובין ההנהלה. קברניטי המועדון, שירדו למתחם חדר ההלבשה נראו זועמים. דני פדרמן ירד רותח לחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, ולאחר דקות בודדות עזב את המקום.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אמש, המשחקים הבאים קריטיים לעתידו של המאמן, אך בהנהלה התגלעו חילוקי דעות. בכיר בקבוצה אמר אתמול בתקיפות: "אני לא יכול לראות את בלאט יותר". גורם במועדון מעיד: "יש נתק בינו לבין חלק מחברי ההנהלה, הם אפילו לא מחליפים איתו מילה". "אי אפשר פשוט לקבל את המצב", הסביר גורם נוסף בקבוצה. בכל הנוגע לסגל, בקבוצה שוקלים לבצע שינויים. בלאט עצמו נשאר אמש עד שעות מאוחרות בהיכל ושוחח עם ניקולה וויציץ' על מצב הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
"חייבים להישאר עם הראש למעלה". אינגלס/ברני ארדוב

ג'ו אינגלס אמר לוואלה! ספורט: "קאחה לבוראל היא קבוצה נהדרת, לא קלענו קליעות, וקשה מאוד לנצח כשיש להם 155 פוזשנים נוספים כתוצאה מהריבאונד, בשורה התחתונה לא הוצאנו לפועל דברם כפי הנדרש, אבל אסור להיבהל מהמצב. צריך לשלוט בעצמנו ועל העצבים שיש, אי אפשר להאשים דבר אחד, הריבאונד היה קריטי במשחק הזה, אבל חייבים להתעשת".

על השבוע הקשה שעברה מכבי הוסיף אינגלס: "זה שבוע קשה, ברור. בכלל להפסיד משחק כמו דרבי זה דבר לא קל, לא נעים עבור המועדון והאוהדים, אבל אנחנו חייבים להילחם ולהישאר בפוקוס. היינו כל אחד באופן אישי במצבים כאלו או גרועים כאלו בעבר, פשוט צריך להישאר עם הראש למעלה ולקום מזה. אנחנו צריכים להישאר ביחד ולעבוד קשה".

דייויד בלו, מהשחקנים הבודדים שהראו אתמול מלחמה ונחישות במשחק, הוסיף: "רק אני נלחמתי? כולנו נלחמנו, זה מאמץ קבוצתי. אנחנו צריכים לעשות תיקונים אישיים, כל בחור צריך להסתכל במראה ולראות איך הוא נותן יותר ופשוט להתקדם כקבוצה. שיחקנו הגנה טובה, החזקנו אותם על סקור נמוך, אבל אם אין ריבאונד זה מחליש אותנו, אלו דברים מכריעים.

"משבר? זו לא היתה, מכבי בלי סוג של משבר במהלך השנה, אם ככה מגדירים את זה אחרים,זו תקופה קשה , במהלך העונה יש עליות ומורדות, אבל צריך להמשיך לעבוד, ליהשאר ביחד ולקוות שהכי טוב יקרה. באופן אישי חשוב לי להילחם עבור הקבוצה, אני אוהב את הכדורסל ולשחק, מרגשי את זה יותר ויותר ככל שאני משחק. זו פשוט האישיות שלי".

הראפר המפורסם 50 סנט, שהגיע לישראל לביקור במסגרת מסע עולמי לקידום SMS אודיו, מותג האוזניות שבבעלותו, נפגש היום עם אנשי מכבי תל אביב וקיבל מהקבוצה דגם ייחודי של האוזניות, בצבעי צהוב-כחול ועם סמל הקבוצה.

שון ג'יימס עם הראפר 50 סנט. ברני ארדוב
ג'יימס והראפר המפורסם 50 סנט/ברני ארדוב

עדכון ראשון: 9:38

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully