וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהנהלת מכבי ת"א על בלאט: "לא יכול לראות אותו"

21.11.2013 / 23:30

הצהובים במשבר, בהנהלה יש כבר מי שרוצה לראות את המאמן מפוטר. בלאט: "אנחנו בהחלט קצת חסרי ביטחון כרגע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ימים לא טובים עוברים על מכבי תל אביב. השבוע שהתחיל עם הפסד כואב להפועל תל אביב בדרבי, נמשך הערב (חמישי) עם אחד נוסף, הפעם 70:65 לקוצ'ה ויטוריה ביד אליהו. הצהובים אמנם ממשיכים להחזיק במאזן חיובי של 2:4 ביורוליג, אבל הם לא יכולים להתעלם מעוד תצוגת כדורסל חלשה, שבה אגב, לא שותף אפילו שחקן אחד יליד ישראל. בשבוע הבא סגנית האלופה תשחק נגד הפועל אילת בליגה ותתארח אצל הכוכב האדום בלגרד ביורוליג.

בחדר ההלבשה ראשי המועדון נראו זועמים. לכולם ברור שהמשחקים הבאים קריטיים לעתידו של המאמן, אך נראה שבהנהלה ישנן חילוקי דעות וישנם גורמים שרוצים לראות אותו מפוטר כבר עכשיו. אחד מהם אמר על בלאט אחרי המשחק הערב: "אני לא יכול לראות אותו יותר". חשוב לציין שבין המאמן לבין חלק מחברי ההנהלה קיימים יחסים בעייתיים.

דני פדרמן ירד רותח לחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, ולאחר כשתי דקות עזב את המקום נסער. חברי ההנהלה דייויד פדרמן ושי רקאני נשארו באזור חדר ההלבשה כמה דקות ושוחחו ביניהם. השניים עזבו את אזור חדר ההלבשה בתוך דקות ספורות, שלא כמנהגם. שמעון מזרחי היה היחיד מבין חברי ההנהלה שנשאר עם השחקנים. חברי הנהלת מכבי תל אביב קבעו להיפגש ביום שישי כדי לדון במצבה של הקבוצה.

לסיקור המשחק: מכבי תל אביב נכנעה 70:65 לקוצ'ה לבוראל

צפו בשידור החוזר המלא של ההפסד של מכבי ת"א לבאסקים

שי האוזמן על הבעיה האמיתית שפיטורי בלאט מנסים להחביא

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם דווין סמית'. ברני ארדוב
שבוע שאף אחד בצהוב לא ירצה לזכור. בלאט וסמית'/ברני ארדוב

דיוויד בלאט לא הסתיר את האכזבה שלו בסיום המשחק: "למה הפסדנו? ריבאונד הגנה. 15 ריבאונד התקפה שלהם פגעו בנו מאוד. אולי הייתה השפעה מהדרבי ברבע הראשון אבל בשלב מסוים השתלטנו על המשחק. הם לקחו פסק זמן וחזרו טוב יותר. בכל זאת הייתה לנו התקפה בסיום שבה יכולנו להפוך את הקערה, אבל לא עשינו את זה. החטאנו לייאפ, ושם אולי איבדנו את הסיכוי לנצח. זה בית קשה וזה יהיה קשה עד הסוף".

בלאט הוסיף: "היו לנו כמה קליעות חופשיות לשלוש, וכדי לנצח קבוצה עם גודל כזה צריך לקלוע מבחוץ, ואת זה לא הצלחנו לעשות. אנחנו בהחלט קצת חסרי ביטחון כרגע, וצריכים לדעת להחזיר את זה ולחזור לעצמנו. אני לא יודע אם המילה משבר היא הנכונה, צריך לחזור לנצח".

"המשחק היה פתוח לחלוטין לשתי הקבוצות, היו הרבה שינויי מומנטום ומאבקים", הוסיף המאמן. "היו קרבות בכל הפרמטרים של המשחק, בסופו של דבר חוסר היכולת שלנו להשתלט על ריבאונד מההגנה פגע בנו, החזקנו קבוצת התקפה יוצאת מהכלל על אחוזים נמוכים מהרגיל, אבל לא הספקנו לתרגם את זה. נתנו להם יותר מדי הזדמניות שניות כתוצאה מהריבאונד. בתוך הצבע עשינו עבודה טובה, אבל היינו חייבים לקלוע ולא היו לנו אחוזים טובים מהשלוש ובסופו של דבר זה פגע בנו. זה בית רצח ביורוליג. נלחמנו במשחק אבל לא סיימנו הגנתית עם הריבאונד. צריך לראות אם זה קשור ליסודות, זה פוגע בנו ולא בפעם הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוגב אוחיון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ראה את המשחק מהצד. אוחיון הפצוע/ברני ארדוב

אחרי משחק חלש במיוחד שכלל 4 נקודות בלבד, אמר דווין סמית': "הייתי בכמה זמנים קשים וזה אחד הקשים שבהם. עשינו טעויות כמו בריבאונד. זה היה משחק קשה, הם נלחמו והם קבוצה טובה. סימנו את המשחק הזה כמשחק מפתח וחבל שלא ניצחנו אותו?.

ריקי היקמן, שרשם 11 נקודות הערב היה שבור בסיום ואמר: "אני מאוכזב. שיחקנו חזק אבל לא עשינו את הדברים הקטנים כדי לנצח את המשחק. כל פעם שאתה מפסיד זה מתסכל, במיוחד בזמן כל כך חשוב. עכשיו אנחנו צריכים לחזור לדברים הבסיסיים ולמצוא דרך לצאת מזה. אנחנו צריכים לדחוף את הכדור ולהיות אגרסיביים יותר, זה מה שמנצח בסופו של יום משחקים. אנחנו צריכים להשיג ניצחון, ועכשיו. זו הגישה היחידה של כולם, לנצח משחקים. לא משחק, משחקים".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן קוצ'ה ויטוריה תומאס הורטל. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים להשיג ניצחון, ועכשיו". היקמן/ברני ארדוב

* עד כה שיחקה מכבי תל אביב בשישה משחקי יורוליג ובשבעה משחקי ליגה

* המאזן ביורוליג: ארבעה ניצחונות ושני הפסדים

* המאזן בליגה: ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים

* רק 4 פעמים מתוך 13 משחקים מכבי תל אביב קלעה מעל ל-80 נקודות - פעמיים בליגה ופעמיים ביורוליג

* ממוצע נקודות ביורוליג: 78.1

* ממוצע נקודות בליגה: 77.2

* 65 הנקודות שקלעה מכבי תל אביב מול קוצ'ה היוו שיא שלילי לעונה זו. השיא הקודם: 66 הנקודות שקלעה מכבי בהפסד בדרבי להפועל תל אביב

* כמות הדקות של ילידי ישראל בהפסד לקוצ'ה ויטוריה: 0

* לפי אהרל'ה ויסברג מ"ישראל היום", זוהי הפעם הראשונה ב-763 משחקים אירופים של מכבי תל אביב (מאז 1958), שבה לא שותף יליד ישראל ולו לדקה אחת.

* למכבי תל אביב אין העונה, עד כה, גו טו גאי רציני. מובילי הנקודות בליגה: דווין סמית' (11.5), שון ג'יימס (10.6). רק שניהם קולעים מעל 10 נקודות בממוצע בליגה.

* למכבי תל אביב יש העונה בעיה קשה בריבאונד. ביורוליג היא מדורגת במקום ה-16 מתוך 24 קבוצות בממוצע ריבאונדים לערב. בריבאונד התקפה מכבי מדורגת במקום ה-23.

* דקות ממוצעות לילידי ישראל ביורוליג:

יוגב אוחיון, 18:09

גיא פניני, 03:23

יובל נעימי, 0:00

טייריס רייס ריקי היקמן שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הלחץ גובר. רייס והיקמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully