וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "יכול להיות שאחזור לשחק כבר בנובמבר"

כוכב הלייקרס מתאמן במרץ ונשמע אופטימי: "יש דברים שצריך לחזק, אבל אני כבר יכול לשחק ברמה גבוהה". אולג'ואן: "הווארד חזר להרגלים הישנים"

קובי בריאנט מתאמן במרץ לקראת חזרתו למגרשים, והיום (שלישי) ה'ממבה השחורה' אף רמז שזה יהיה בקרוב מאוד. כשנשאל האם יחזור לשחק כבר בחודש נובמבר, השיב בריאנט: "כן, כן אני יכול". כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס נפגע בגיד אכילס ב-12 באפריל ומאז עבר שיקום ארוך. למרות שרבים היו בספק האם ישחק העונה, בריאנט הוכיח נחישות ומשמעת, וקצב החלמתו היה גבוה מהמצופה. בריאנט הבטיח כי ישוב למגרשים מוקדם ממה שניבאו ואכן כבר באמצע נובמבר חזר להתאמן עם הלייקרס. לקבוצתו של מייק ד'אנטוני יש עוד חמישה משחקים לפני סוף החודש, ולפי בריאנט הוא מתקדם היטב לקראת היעד.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס במהלך יום התקשורת. רויטרס
"זה לא רק להיכנס לרוטציה, צריך גם להיות אפקטיבי". בריאנט/רויטרס

"בינתיים אני משחק נגד החברים שלי, אבל זה נהדר לחזור לשחק", אמר בריאנט לאחר אימון הלייקרס. "אני בודק את המשחק שלי, מה אני יכול לעשות ומה עדיין לא. זה לא רק להיכנס לרוטציה, צריך גם להיות אפקטיבי. אני חייב להתעקש על דברים שאני לא מצליח לעשות עכשיו אחרת לא אוכל לעשות אותם בעתיד. יש דברים שאני צריך להתחזק בהם, למשל בניתור, אבל אני יכול לעשות התאמות ולשחק ברמה די גבוהה כבר עכשיו".

ד'אנטוני, שמצפה לשובו של הגארד למגרשים, אמר: "הוא לא שיחק מאז אפריל אבל הוא נראה טוב, אני לא יודע למה זה מפתיע אותי, אבל זה מפתיע אותי. הוא עלה להתקפה וירד להגנה די טוב. הוא קצת חלוד פה ושם, אבל משחק טוב". כשד'אנטוני נשאל האם לדעתו שחקני הלייקרס מקלים מעט על בריאנט כשהם משחקים מול באימונים, המאמן צחק וענה "לא".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
גם ד'אנטוני מופתע מההחלמה המהירה. בריאנט ברגע הפציעה/AP

שיטת ה"האק-א-דווייט" קצת נזנחה, אבל יכולתו של דווייט הווארד עד כה לא מרשימה וסנטר העבר המיתולוגי האקים אולג'ואן נדרש לסוגיה. "חשבתי שעשינו עבודה טובה כשעבדנו ביחד בקיץ ובמחנה האימונים", אמר "החלום", "אני רואה שכשדווייט נכנס לקטע תחרותי יש לו נטייה לחזור להרגלים הישנים שלו. הוא עושה את הדברים שעשה פעם, והוא זקוק לתזכורת".

אולג'ואן מתכנן לחזור ליוסטון לפני פגרת האולסטאר בפברואר, ולהצטרף אליה כעוזר מקצועי. "אולי כשאהיה שם איתו נוכל לחדש את ההרגלים החדשים ולבגר אותו". על יכולתו של הווארד מהעונשין אמר אולג'ואן: "אני לא אגיד שאי אפשר לזכות באליפות כשיש לך סנטר שלא קולע טוב מהקו כי שאקיל אוניל עשה את זה ארבע פעמים, אבל זה יכול להיות פקטור מכריע, ככה שאתה רוצה לתקן את זה".

דווייט הווארד שחקן יוסטון רוקטס. GettyImages
זקוק לרענון, ואולג'ואן יהיה שם בהמשך העונה כדי לספק לו אותו. הווארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully