וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "זה מה שכל שחקן כדורסל חולם עליו"

רכז דאלאס לא מקבל הרבה דקות, אבל נותר אופטימי: "הכל עובר מאוד מהר. יש עליות ומורדות בכל יום אבל אני מסתגל"

הוא אמנם סובל במשחקים האחרונים ממחסור בדקות בגלל חזרתם של שיין לארקין וחוסה קלדרון, אבל גל מקל נשאר אופטימי. הגארד של המאבריקס ערך ראיון מיוחד באתר Hoopsworld וסיפר על החיים כרוקי בליגה הטובה בעולם, על המשימות המטופשות שהוא מקבל בגלל העובדה שהוא בשנתו הראשונה בליגה, ועל החלום אותו הוא מגשים.

גל מקל. AP
עושה את הכל עם חיוך על הפנים. מקל/AP

"יש עליות ומורדות בכל יום", אמר מקל על היחס שהוא מקבל כרוקי. "לפעמים צריך להביא עוף לכל החבר'ה. לפעמים צריך להסתובב עם התיק של ג'סטין ביבר. אבל זה מצחיק, זה כיף. לפעמים פשוט צריך להסתכל על כל הדברים האלה עם חיוך. זה רק שנה אחת, אז גם אם לפעמים הדברים אינם נוחים או מעצבנים, אבל כל אחד צריך לעבור את זה וצריך לעשות זאת עם חיוך".

על ימיו הראשונים בליגה אמר הרכז הישראלי: "אלו היו שבועיים מהירים, הכל עובר מאוד מהר. יש הרבה משחקים, הרבה נסיעות ואני מנסה להסתגל לסגנון החיים. זה מרגיש טוב, זה מה שכל שחקן כדורסל חולם עליו. אני חושב שעל הפרקט אני מסתגל בכל משחק קצת יותר. לפעמים יש משחקים טובים ולפעמים פחות טובים אבל אני מרגיש שאני משתפר".

כאמור, הבעיה האמיתית של מקל כרגע היא העובדה כי למאבריקס יש לא מעט שחקנים בעמדה שלו. אחד מהם הוא חוסה קלדרון, אך למקל אין שום טענות או רגשות מרירים כלפיו: "חוסה הוא קלעי מדהים", אמר מקל. "הוא גם בחור מדהים. זה באמת נהדר עבורי ללמוד ממנו, לצפות בו ולנסות לקחת כמה שיותר דברים ממנו. הוא מאוד עוזר לי ואני מאוד שמח שיש מישהו כזה שמסייע".

חוסה קלדרון שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
קלעי מדהים, אדם מדהים. קלדרון/רויטרס

גם על שחקנים שאינם בעמדה שלו יש למקל דברים חיוביים לומר, במיוחד על החבר'ה הוותיקים דוגמת דירק נוביצקי, וינס קרטר ושון מריון. "הם עזרו לי ללא ספק בדברים הקטנים על ומחוץ לפרקט. איך להתנהל, איך להיות מקצוען. כל יום הוא הזדמנות נהדרת ללמוד מהחבר'ה האלה שעברו כל כך הרבה שנים בליגה כך שזו ברכה".

למרות כל המילים החיוביות, הרי שברור שלמקל לא פשוט להתמודד עם העובדה כי הוא לא מקבל דקות כרגע. "כל שחקן רוצה לשחק יותר במשחקים. זה שונה, זה מאוד שונה מאירופה. הזמן לעבוד על המשחק שלך הוא לא כמו שאני רגיל אליו. אחרי ולפני כל אימון - זה הזמן שיש לעבוד על דברים, וזה כמובן מאוד חשוב לשמור על הגוף".

ומה יש למקל לומר על מאמנו, ריק קרלייל? "רמת הכדורסל שהוא מנסה ללמד אותנו היא גבוהה מאוד", אמר הישראלי. "הוא נותן הרבה חופש במשחק, אבל גם הרבה מחשבה. אני מאוד אוהב את השיטה שלנו. יש לנו מערכת יחסים טובה אחד עם השני ואני מרגיש שהוא מאוד עזר לי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזרים מאוד למקל. נוביצקי וקרטר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully