וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוהיר: "להביא את מסי לאינטר? למה לא?"

אריק טוהיר, הבעלים החדש של אינטר, מצא דרך להגיע לשערי העיתונים באיטליה: "נתמודד עם המועדונים הכי גדולים בעולם"

אריק טוהיר. GettyImages
הם דיברו דיבורים. טוהיר/GettyImages

אריק טוהיר, הבעלים החדש של אינטר, הצהיר על כוונותיו המקצועיות לעתיד למועדון. טוהיר, שרכש 70 אחוז מהבעלות על המועדון ממאסימו מוראטי והפך גם לנשיא הקבוצה, אמר ש"להנהלה החדשה חשוב שאינטר תישאר קבוצה מנצחת, ואנחנו נרגשים לקראת ההתמודדות הפיננסית מול המועדונים הגדולים בעולם.

"תעשיית הכדורגל השתנתה, ישנן המון תקנות חדשות, כמו ה'פייר פליי' של פיפ"א שייכנס לתוקף. יהיו עשרה מועדונים שמוכרים בעולם שנחשבים לבריאים ומנצחים, ואינטר יהיה אחד מהם. אנחנו רוצים להפוך את המועדון לחזק יותר".

טוהיר בטוח שלאינטר יש את היכולות לחזור לטופ של הכדורגל האיטלקי. "השנתיים-שלוש הקרובות יהיו מכריעות בניסיון לייצב את המערכת. בגלל זה אתמול שוחחנו עם המאמן וולטר מצטארי, אנחנו בוטחים בו, ונקווה שנשמור על יציבות ועקביות".

עם זאת, כצפוי, טוהיר גם סיפק שואו קטן (במיוחד כששר לעיני העיתונאים את "מי שלא קופץ רוסונרי", כשהוא מתכוון ליריבה מילאן), ומה שקיבל את כותרת השער של "קוריירה דלו ספורט" היה ציטוט שלו בנוגע לליאונל מסי: "לקנות את מסי? למה לא?", אמר, והוסיף בחיוך: "אני אדבר עם המאמן".

המגזין קרא "טוהיר אחרי מסי", כשהוא מזכיר ציטוט ישן של אקס אינטר ואקס ברצלונה טיאגו מוטה מלפני חודש: "אם מסי יעזוב את בארסה, הקבוצה הראשונה שהוא יילך אליה תהיה אינטר. הוא עדיין צעיר, אבל מתישהו הוא ירצה להחליף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully