וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד במלכוד: כיצד תגיב לפציעה של סמי חדירה?

הקשר סיים את העונה, גם אלונסו נפגע, והבלאנקוס עמלים על פיתרון: האם יחתימו מחליף, יחכו לינואר או יסתפקו במה שיש? ראמוס בראיון: "רונאלדו רמה מעל מסי נכון לעכשיו"

ריאל מדריד וקרלו אנצ'לוטי התקשו לעכל את הבשורות הקשות שהגיעו מכיוון שלל שחקניה שנטלו חלק במשחקי נבחרותיהם בסוף השבוע האחרון. הבשורה הקשה מכולן הגיעה מכיוונו של סמי חדירה, אחד השחקנים המוערכים ביותר על ידי אנצ'לוטי, שנפגע ברצועה הצולבת במשחק של גרמניה נגד איטליה, ייעדר חצי שנה מהמגרשים ולמעשה יחמיץ את שאר העונה.

חדירה הפך לשחקן מפתח העונה בריאל, ושלישי בדקות המשחק עד כה העונה אחרי דייגו לופס וכריסטיאנו רונאלדו. ואם זה לא הספיק, קשר נוסף במערך של אנצ'לוטי, צ'אבי אלונסו, נפצע אתמול במשחק הידידות של ספרד מול גינאה המשוונית.

סמי חדירה, שחקן ריאל מדריד קופץ מעל סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. רויטרס
אחד השחקנים המוערכים על ידי אנצ'לוטי. חדירה/רויטרס

אלונסו, שרק לאחרונה שב מפציעה ארוכה, נפגע במהלך המחצית הראשונה והוחלף, אך למזלה של ריאל הפציעה לא חמורה. אלונסו צפוי להחמיץ את משחק הידידות הבא של 'לה רוחה' ביום שני ולשוב להתאמן לאחר מכן, אך גם זה בהחלט לא מוסיף למצב הרוח הירוד בברנבאו.

ב"מארקה" מדווחים היום שהבלאנקוס מתכוונים להגיב באופן מיידי לפציעות האחרונות, ולהחתים קשר אחורי בהקדם. סעיף בחוקי הליגה הספרדית מתיר לקבוצה להחתים שחקן באמצע העונה גם מחוץ לחלון ההעברות בינואר, אם וכאשר שחקן אחר נפצע לתקופה של יותר מחמישה חודשים. הבעיה: הסעיף מתיר להחתים אך ורק שחקנים מהליגה הספרדית או שחקנים חופשיים, בעוד שבריאל מחפשת שם גדול שלא עונה לקטגוריה הזאת.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
מה עושים עכשיו? קרלו אנצ'לוטי/AP

האפשרות השנייה של הבלאנקוס היא לחכות לחלון ההעברות בינואר אז השוק הבינלאומי יהיה פתוח בפניה, אך גם במצב שכזה השחקן שיגיע יוכל לקחת חלק במשחקי ליגת האלופות רק בתנאי שלא הופיע בה העונה במדי קבוצתו הקודמת.

מי שנחוש להוכיח לאנצ'לוטי שבכוחו להיות המחליף האידיאלי לחדירה הוא קאסימירו, שבספרד מדווחים על יכולת גבוהה שהוא מציג באימונים לאחרונה. ב"מארקה" נכתב כי "אחרי שקאסימירו נראה מעולה במחנה האימונים לפני פתיחת העונה, הוא נשכח בקצה הספסל של ריאל ולא ברור למה". ב"אס" נכתב במאמר דעה כי "איסקו הוא האיש הנכון לרשת את חדירה".

לצד העיסוק בפצועים, בריאל עדיין מייחלים לזכייתו של כריסטיאנו רונאלדו בפרס כדור הזהב. הבלם סרחיו ראמוס התייחס אתמול ליחסי הכוחות בין השחקנים הטובים בעולם, והתייצב לצידו של חברו לקבוצה. "נכון לעכשיו, מסי רמה אחת מתחת לרונאלדו, זה ברור", אמר הבלם. "כדור הזהב צריך להיות שייך לשחקן הטוב ביותר באותה תקופה, ורואים העונה יותר ויותר שכריסטיאנו מתעלה מעל כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully