וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי חדירה נפצע וייעדר כחצי שנה מהמגרשים

קשר ריאל נפצע ברצועה הצולבת במשחק של גרמניה נגד איטליה ויחמיץ את שאר העונה. ספק אם יהיה כשיר עד המונדיאל

אם יש משהו שיכול לתסכל שחקנים זה לספוג פציעות כואבות במשחקי הכנה. מי שעשוי לחשוב על זה לא מעט בתקופה הקרובה הוא סמי חדירה, שנפצע במשחק האימון של נבחרת גרמניה מול איטליה (1:1) ונלקח לבית החולים לטיפול רפואי אחרי פציעה בברכו. בשעות הבוקר התברר כי ההערכה הפסימית לפיה הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת התממשה כאשר התברר כי חדירה ייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים כאשר עדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר עד המונדיאל הקיץ. בכל מקרה, ריאל מדריד תצטרך להסתדר בלעדיו עד לסוף השנה.

ידידות: 1:1 בין איטליה לגרמניה, צ'ילה ניצחה 0:2 באנגליה

סמי חדירה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
"האווירה בחדר ההלבשה הייתה גרועה". סמי חדירה/רויטרס

כזכור, חדירה נפצע ממפגש רגליים עם אנדראה פירלו בדקה ה-67, מה שאילץ אותו לעזוב את המגרש באמצע המשחק. מאמנה של נבחרת גרמניה יואים לב סיפר לאחר המשחק כי חדירה נלקח לטיפול רפואי בבית החולים, ואמר: "העובדה שהוא נאלץ להתפנות לבית החולים לא מעידה על כך שמצבו טוב".

מי שרמז על כך שמצבו של חדירה לא טוב הוא חברו לנבחרת ג'רום בואטנג שאמר: "האווירה בחדר ההלבשה הייתה גרועה. לא בגלל התיקו אלא מכיוון שסמי נפצע בצורה קשה". גם פיליפ לאהם הקפטן היה המום, ואמר: "אנחנו לא יודעים בדיוק כמה זמן הוא ייעדר, אבל מאיך שזה נראה בהתחלה, זה לא נראה טוב".

ובינתיים בנבחרת גרמניה ביקרו את צורת המשחק של האיטלקים כאשר תומאס מולר טען שהיריבה לא שיחקה בצורה הוגנת: "האיטלקים שיחקו כמו שידענו שהם ישחקו - עם הרבה מהלכים לא הוגנים. אני לא יודע אם זה קשור למשחק. השופט הצטרף למשחק שלהם. זה בסדר לשחק חזק, אבל מוטה התנהג כמו שידענו שהוא יתנהג ותפס את הפנים של טוני קרוס".

לב עצמו סיכם: "אני מרוצה מאיך שהמשחק התפתח. הראינו הגנה טובה ונלחמנו בצורה מצוינת. זה היה ברור שלא נקבל משחק ידידותי באיטליה. לפני כמה חודשים החלטנו לשחק עם איטליה ואנגליה. רצינו לבחון עד כמה אנחנו טובים. איטליה מאוד טקטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully