וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: יוסי בניון נחת בלונדון, צפוי לחתום בק.פ.ר

18.11.2013 / 2:45

לקשר הוותיק נמאס להמתין למלאגה: יצא לבדיקות רפואיות בקבוצה הלונדונית, שביקשה להתרשם מכושרו למשך מספר ימים

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון קרוב מאוד לחתימה בקבוצה חדשה. הקשר נחת הלילה (ראשון) בלונדון כדי לערוך בדיקות רפואיות במדי ק.פ.ר הלונדונית. לאחר הבדיקות, הוא יעבור התרשמות של בין יומיים או שלושה, זאת לבקשת המועדון והמאמן הארי רדנאפ שרוצים לבחון את כושרו.

כזכור, לפני כחודש פורסם בוואלה! ספורט לראשונה על המגעים בין בניון לק.פ.ר, אך הקשר לקח צעד אחורה מהמגעים כדי לבחון את ההצעה שהוגשה אליו ממלאגה הספרדית. אלא שהבעיות שהתגלו מול הספרדים הובילו לפניית פרסה נוספת וכעת נראה שבניון ימשיך את הקריירה שלו באנגליה.

בימים האחרונים ראשי מלאגה הבטיחו שישיבו לבניון עד שני או לכל המאוחר ביום שלישי, אך לשחקן נמאס לחכות. לפי דיווחים בספרד, אחת הסיבות לגבי ההתלבטות בנוגע לבניון היא שהשחקן אינו נמצא בכושר משחק ולכן ההעדפה היא להחתים שחקן שיכול להיכנס לרוטציה במהירות יחסית. בנוסף, מדובר בעסקה בעייתית מכיוון שמלאגה צריכה לשחרר זר כדי להחתים את הישראלי. נכון לעכשיו, האופציה הצרפתית (סושו התעניינה) ירדה מהפרק משתי סיבות: אחת, ההצעה הכספית שקיבל. השניה, מדובר בחוזה עם התניות (בין היתר, חוזהו לעונה הבאה יהיה תקף אם הקבוצה לא תרד ליגה) שהשחקן לא היה מוכן לחתום עליהם.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. רויטרס
יוסי בניון שחקן צ'לסי/רויטרס

בניון הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים. בקיץ הפך לשחקן חופשי ובחודשים האחרונים נקשר שמו למספר רב של קבוצות ביניהן: ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, מלאגה וחטאפה וכן במעבר אפשרי ל-MLS. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה.

קווינס פארק ריינג'רס ירדה אשתקד מהפרמיירליג, וכעת, אחרי 15 מחזורים בליגת המשנה, היא מדורגת במקום השלישי, שתי נקודות בלבד מאחורי המוליכה ברנלי. בקבוצה ניתן למצוא מספר שמות מוכרים כגון ג'ואי בארטון, שון רייט פיליפס, רוברט גרין, ג'רמיין ג'נאס, ניקו קרנצ'אר, בובי זאמורה ואחרים. בעלי הקבוצה הוא המיליונר המלזי טוני פרננדס, שהפך למחזיק המניות העיקרי של המועדון בקיץ 2011, ומאז השקיע מיליוני דולרים בנסיון להפוך את הקבוצה הלונדונית לחברת קבע בפרמיירליג. בניון עשוי להיות הישראלי הרביעי בהיסטוריה של המועדון אחרי דוד פיזנטי, בן שהר וטל בן חיים.

עדכון ראשון: 16:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully