וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יוסי בניון יסגור בימים הקרובים בצ'מפיונשיפ

17.10.2013 / 12:29

קפטן הנבחרת שלא נכלל בסגל לפורטוגל וצפון אירלנד על סף חזרה לאנגליה. ק.פ.ר, לסטר ו-ווטפורד בעקבות השחקן

קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון לא זומן לצמד המשחקים מול פורטוגל צפון אירלנד בגלל שעדיין לא מצא קבוצה, אבל דווקא לאחר סיום הקמפיין עושה רושם שהשחקן יימצא בימים הקרובים קבוצה באנגליה. בניון בוחן מספר אופציות מליגת המשנה באנגליה ועשוי לסגור שם כבר בימים הקרובים. לאחרונה הביעו מספר קבוצות מהליגה הבכירה עניין בשחקן, אבל סגירת חלון ההעברות גרמה לחלק מהקבוצות לסגור סופית את הסגל, כך שבניון נותר ללא קבוצה.

בין הקבוצות המעוניינות בבניון נמצאות לסטר סיטי, ווטפורד וק.פ.ר. בסביבתו של השחקן טענו היום: "יש לא מעט קבוצות שהביעו עניין. בימים הקרובים יוכרע היכן ישחק". העובדה שלקשר אין חוזה והוא שחקן חופשי מאפשרת לו לחתום בקבוצה אחרי סגירת חלון ההעברות. ככל הידוע, בניון מעוניין במעבר לצ'מפיונשיפ וייתן עדיפות לקבוצה גדולה עם שאיפות לעלות העונה לפרמיירליג.

יוסי בניון במשחק של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בוחן מספר אופציות מליגת המשנה באנגליה. יוסי בניון/ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל הבהירו אתמול כי הסיכוי שבניון ייכלל בסגל למוקדמות יורו 2016 הוא גבוה מאוד, וזאת משום שהיו מעוניינים לראות אותו שובר את שיא ההופעות של אריק בנאדו (94). "אין שום סיבה שיוסי לא יעשה את זה. חסרה לו עוד הופעה אחת כדי לשבור את השיא ונותרה עוד שנה עד תחילת הקמפיין הבא", אמרו.

בניון, 33, הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים. בקיץ הפך לשחקן חופשי ובחודשים האחרונים נקשר שמו למספר רב של קבוצות ביניהן: ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, מלאגה וחטאפה וכן במעבר אפשרי ל-MLS. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully