וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו: "בתל אביב חיים ונושמים כדורגל"

שוער מכבי תל אביב מספר בספרד: "החיים פה אירופאיים, יש בליגה 6-5 קבוצות באותה רמה, רוצים תואר בשביל הקהל החם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות אחרי ה-2:2 מול מכבי פתח תקוה

חואן פאבלו קולינאס, שוער מכבי תל אביב, התראיין לתקשורת הספרדית, וסיפר על המעבר לישראל. "אני מאוד נהנה מהחוויה החדשה שלי, ואני מנסה ללמוד כל יום משהו חדש", אומר קולינאס, שהגיע לישראל אחרי ארבע שנים בספורטינג חיחון, ולראשונה בחייו משחק מעבר לים, "האמת היא שאני באמת נהנה בכל ביום, זה שונה מכל שעברתי עד היום".

שוער מכבי תל אביב, חואן פאבלו. ברני ארדוב
על הטעות מול מכבי פתח תקוה הוא לא אמר כלום. חואן פאבלו/ברני ארדוב

חואן פאבלו, 35, ששיחק בעבר באלאבס, נומנסיה וטנריפה, לא ידע מה לצפות לפני שהגיע למזרח התיכון. "החיים כאן מאוד אירופאיים, הם דומים מאוד לאלה שבספרד", סיפר השוער, "מזג האוויר תמיד נוח, כך שאפשר ללכת לים וליהנות עם המשפחה. יש גם הרבה מאוד מסעדות ומקומות בילוי עם חברים". כמו כן אף הבהיר לאלה שלא מכירים את ישראל: "אפשר לאכול פה כמעט הכול".

על הליגה הישראלית מספר השוער ש"יש כאן פחות קבוצות מאשר בליגה הראשונה בספרד, אבל זה בסדר. יש חמש או שש קבוצות באותה רמה. אנחנו מוליכים את הטבלה עם עוד קבוצה, ומנסים להצליח בליגה האירופית.

"לפני כן שיחקנו בליגת האלופות, עלינו לסיבוב השני, אבל הודחנו על ידי באזל. עכשיו אנחנו במקום השני בבית בליגה האירופאית, עם אפשרות לעלות לשלב הבא.

"אנחנו מקבלים תמיכה נפלאה מהקהל. אפשר להרגיש אותה בכל משחק שאנחנו משחקים. בתל אביב אתה חי ונושם כדורגל, ומקבל את התמיכה בכל סוף שבוע. בגלל זה אנחנו משחקים עד טיפת הזיעה האחרונה, ואנחנו רוצים להביא תואר לקהל הזה, שכל כך אוהב אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully