וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: שרן ייני הורחק משני משחקים בפועל

מגן מכבי תל אביב הורשע בהתנהגות בלתי הולמת אחרי דברים שאמר לשופט שטרית. הפועל ת"א נקנסה ב-11 אלף שקלים

one

כמו בכל שבוע, גם היום (רביעי) התכנס בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי לדון באירועי המשחקים האחרונים. במוקד עמדה העמדתו לדין של שרן ייני שהורחק במשחק נגד מכבי פתח תקוה אחרי שהתבטא כנגד השופט שי שטרית וספג כרטיס אדום. המגן הורשע בסעיף של התנהגות בלתי הולמת ובעקבות זאת הורחק משני משחקים. ייני ייעדר מהמשחקים נגד הפועל חיפה בחוץ והפועל רעננה בבית. כזכור, שי שטרית כתב בדו"ח השיפוט כי לאחר שליפת כרטיס צהוב באותו משחק ייני קרא לעברו "שערורייה". בסיום המשחק הגיע המגן לחדר ההלבשה של השופטים והתנצל על הדברים.

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה מול שרן ייני מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצטרך להסביר את פשר הדברים שאמר לשופט. שרן ייני/קובי אליהו

גם הפועל תל אביב עמדה לדין בגין שני סעיפים. האדומים ספגו קנס של 6,000 שקלים בפועל ו-10,000 על תנאי בעקבות התפרעות האוהדים ששברו כ-70 כסאות במשחק נגד בני יהודה ביום שבת. כמו כן, הפועל תל אביב נקנסה ב-5,000 שקלים נוספים ו-10,000 על תנאי בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה, ששרקו והפריעו למהלך המשחק בשבת.

* מ.ס. אשדוד נקנסה ב-3,000 שקל בעקבות איחור בעלייה למגרש במשחקה האחרון נגד הפועל חיפה. כזכור, המשחק החל באיחור של שתי דקות אחרי ששוער הקבוצה אופיר מרציאנו עלה עם גרביים בצבע לבן.

* איש המשק של הפועל חיפה חיים מרוואני הורחק ממשחק אחד בפועל ונקנס ב-500 שקל על תנאי אחרי שהואשם בהתנהגות בלתי הולמת כשבדו"ח השופט צוין כי מרוואני התבטא כנגדו ודיבר בחוצפה.

* מכבי נתניה ספגה קנס של 10 אלף שקל וכן נאסר עליה לערוך משחקים בפני קהל על תנאי למשך שנה בעקבות קריאות גזעניות במשחק נגד מכבי אום אל פאחם ביום שישי האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully