וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פציעתו של ערן זהבי לא חמורה, יהיה כשיר להפועל חיפה

13.11.2013 / 15:26

הקשר, שסבל מ"רגל עץ" מול מכבי פתח תקוה, ערך אימון קל לאחר שחלה הטבה משמעותית במצבו. ייני הורחק משני משחקים

one

במכבי תל אביב מתכוונים לנצל היטב את הפגרה הקרובה בליגת העל ולהעניק מנוחה לשחקני הקבוצה לקראת המשך המאבקים בליגת העל ובליגה האירופית. היום (רביעי) קיימה הקבוצה אימון בקרית שלום והיא תתאמן גם מחר.

לאחר מכן, יקבלו השחקנים לא פחות משלושה ימי מנוחה רצופים והם ישובו להתאמן רק ביום שני הקרוב. הקבוצה עברה בחודשיים האחרונים תקופה עמוסה מאוד, כאשר אל המשחקים במסגרת המקומית התווספו משחקים וטיסות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
זמן להתאוששות. פאולו סוזה/קובי אליהו

במכבי ינצלו את הפגרה גם כדי לסייע למספר שחקנים פצועים להתאושש וביניהם שלושת הקשרים ערן זהבי, ניקולה מיטרוביץ' ודור מיכה. זהבי נפצע במהלך משחק התיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקוה והוחלף לאחר שסבל מ"רגל עץ". לאחר שהיה חשש לפציעה רצינית בשריר הארבע ראשי בירך, התברר כי חלה הטבה משמעותית במצבו וכי אין מדובר בפציעה רצינית. מלך שערי הליגה הסתפק היום באימון קל ובטיפולים אצל הצוות הרפואי ויהיה כשיר בוודאות למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה.

גם במצבו של מיטרוביץ' חלה הטבה ולמרות כאבים מהם סובל באזור עצם השוק, אין מדובר בפגיעה רצינית. מיכה מתאושש מקרע בשריר המפשעה ולאחרונה הגביר את קצב האימונים. בשל הפציעה, יחמיץ מיכה את צמד המשחקים של הנבחרת הצעירה בסוף השבוע הקרוב נגד נורבגיה ופורטוגל. השלושה שכן מייצגים את הצהובים בסגל הצעירה הם ברק לוי, עומרי אלטמן ומונס דאבור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
חדשות טובות לצהובים. זהבי/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני הגיע היום לבית הדין של ההתאחדות וספג עונש הרחקה משני משחקים בגין התנהגות בלתי הולמת, לאחר האדום שספג נגד מכבי פתח תקוה. ייני ראה אדום ישיר בתוספת הזמן לאחר שאמר "שערורייה" לעברו של שופט המשחק שי שטרית. במועדון קיוו שבעקבות עברו הנקי של ייני הוא לא יספוג עונש חמור ובית הדין יסתפק בהרחקה ממשחק אחד בלבד, אך העונש שהוטל לבסוף הוא שני משחקים.

במועדון החלו בהיערכות לקראת חלון ההעברות בינואר וכבר עתה ברור שיהיו שינויים כאלה ואחרים בסגל הקבוצה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ניצל את הביקור האחרון של הבעלים מיטש גולדהאר בישראל ונפגש עמו לשיחה על עניינים מקצועיים. השם החם על הפרק הוא של המגן עוז ראלי מבני יהודה וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, ינסו ראשי המועדון להוציא לפועל בינואר עסקת חליפין במסגרתה יגיע ראלי לקרית שלום, תמורת שחקנים וסכום כסף, שיעשו את הדרך ההפוכה לשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully