וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "התביישתי לראות את ההתנהגות שלי"

12.11.2013 / 20:56

קפטן מכבי ת"א התייחס להרחקה מול מכבי פ"ת, בעקבותיה יעמוד ברביעי לדין: "לא עבר לי כלום בראש, וזאת הבעיה"

one

יממה לאחר התיקו המאכזב (2:2) עם מכבי פתח תקוה בבלומפילד, ניצלו במכבי תל אביב את היום (שלישי) בעיקר להרגעת האווירה. בבוקר בילו השחקנים ביום כיף בחמי געש ונהנו ממסאז'ים וטיפולים שונים. הערב נכחו אנשי הקבוצה באירוע השקת ספונסר חדש והקפטן שרן ייני ניצל את ההזדמנות לשחזר את אירוע ההרחקה מהמשחק אמש: "זו הייתה חוויה לא טובה. ראיתי את האירוע בטלוויזיה ומאוד התביישתי לראות את עצמי. אני אמור להיות מודל לחיקוי עבור ילדים צעירים וכולם צריכים לדעת שההתנהגות הזו היא לא טובה, גם אם הרגשתי מקופח בצורה כזו או אחרת. זה בסדר להתעצבן, אבל ההתנהגות הזו בהחלט לא בסדר. להתנהגות כזו יש השלכות ואני צריך לשאת בהן. אנחנו נראה כעת מה יהיו ההשלכות, מבחינת הקבוצה וגם מבחינת ההתאחדות, בכל מקרה - אני מגנה את ההתנהגות שלי ואני ילד טוב בסך הכל, אז אני יכול להבטיח שהתנהגות שכזו לא תחזור כי אני אשלוט בעצמי''.

ייני, שזומן לדיון שיערך מחר בבית הדין של ההתאחדות, הוסיף: "מה עבר לי בראש? זהו, ששום דבר, וזאת בדיוק הבעיה. מכבי פתח תקוה חזרה ל-2:2 והייתי עצבני. הרגשתי שעשו עלי עבירה, מאוחר יותר גם ראיתי שלא היה פאול, והגבתי בצורה שלא הייתי צריך להגיב. התחושה היא שאפשר לנצל את האירוע לעניין חיובי ולהעביר מסר שאנחנו השחקנים צריכים לדעת את מי ואת מה אנחנו מייצגים". הקפטן נשאל האם חמש הנקודות שאיבדו בשני המשחקים האחרונים יחסרו בהמשך והשיב: ''אי אפשר לדעת אם הנקודות יחסרו לנו בהמשך או לא, אין טעם להתעסק בזה. לא הפסדנו המון נקודות העונה ואנחנו בטוחים שנמשיך את העונה הזאת כמו שצריך".

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה מול שרן ייני מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הרגשתי שעשו עלי עבירה, מאוחר יותר גם ראיתי שלא היה פאול, והגבתי בצורה שלא הייתי צריך להגיב". ייני/קובי אליהו

ייני נשאל האם זה מקרה שהקבוצה נמצאת באירוע שבו מוצג ספונסר חדש שנותן שירותי רכב וגרירה כי הקבוצה תקועה בבוץ והשיב בחיוב: "זה מצחיק שאנחנו במקום הראשון בליגה ואנשים חושבים שאנחנו שקועים בבוץ. גם בעונה שעברה היו שני הפסדים להפועל ובני יהודה. אנחנו לא מרגישים בבוץ ואנחנו יודעים שבסך הכל השערים של מכבי פ'תח תקוה היו מקריים. אנחנו בטוחים בעצמנו. השערים שספגנו במחזורים האחרונים הם תוצאה של חוסר מזל ואני בטוח שזה לא יימשך. כל הכבוד לדיא סבע על הגול שלו, זה מאותה נקודה שגם מושיקו לוגסי הבקיע אז במשחק הבא אני אבעט משם גם. אין רפיון בהגנה, היה חוסר מזל. אין לנו ירידה במחויבות בהגנה, נכון שקיבלנו גולים, אבל אנחנו אף פעם לא אוהבים לספוג שערים. אני אישית מקווה שלא נספוג יותר בכלל''.

הערב נכחו כל אנשי הצוות המקצועי וכמעט כל השחקנים באירוע הכרזת שיתוף הפעולה עם הספונסר 'סטארט – שרותי רכב בע"מ' שהתקיים במלון קרלטון. הסכם האימוץ בין החברה למועדון נחתם לשלוש עונות ובשלב זה יפורסם שמה של 'סטארט' על גבי מכנסי השחקנים. מיקי קופל, מנכ"ל "סטארט" ואוהד שרוף שמלווה שנים רבות את הקבוצה בארץ ובחו"ל, אמר: "הקשר עם מכבי בפן האישי וסגירת המעגל מהימים בהם הייתי ילד ואוהד הקבוצה, מביא בפני סטארט חשיפה ומיתוג בקבוצה הכי מתוקשרת בארץ וממצבת אותנו הכי גבוה שיש. הניהול במכבי כיום הוא אירופאי לכל דבר והיינו רוצים לחקות דפוסי ניהול דומים".

"אנו מאמינים כי שיתוף פעולה חיובי ופורה זה עם חברת 'סטארט' יימשך גם בעתיד. ערכי המועדון, כמו גם המחויבות לדרך עם אופק ארוך טווח, משותפים הן לנו והן לחברת 'סטארט'", אמר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס.

החלוץ ברק יצחקי שוחרר בשל אירוע משפחתי וגם מונס דאבור, ברק לוי ועומרי אלטמן שנמצאים במחנה האימון של הנבחרת הצעירה לא נכחו באירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
ייני מתעקש: איך אפשר להיות בבוץ כשאתה במקום הראשון?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully