וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "צריכים ללמוד להרוג משחקים". ייני יעמוד לדין

12.11.2013 / 8:29

במכבי ת"א התאכזבו מאוד מה-2:2 נגד מכבי פ"ת וזעמו על היריבה. המגן/קשר יעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת

one

ההפתעה מתוצאת המשחק ושמיטת יתרון 0:2 בדרך ל-2:2 בסיום, ניכרה אמש (שני) היטב על פניהם של שחקני ואנשי מכבי תל אביב בתום התיקו הביתי של נגד מכבי פתח תקוה. האלופה לא נראתה כמו הקבוצה שגברה על איינטרכט פרנקפורט באותו אצטדיון חמישה ימים בלבד לפני כן, ובסך הכול רושמת ספיגה של שמונה שערים בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח במשחק, התאכזב מאוד מתוצאת המשחק ומהצורה שבה התפתחה המחצית השנייה. גולדהאר ירד בסיום לתוך חדר ההלבשה, אולם לא שוחח עם השחקנים והעדיף שלא לומר כלום. הבעלים נראה מסתודד מספר שניות עם הקפטן שרן ייני שהורחק בתוך תוספת הזמן. ייני שספג תחילה צהוב על עבירה שביצע ואחר כך כרטיס אדום בגלל שצעק 'שערורייה' לעברו של השופט שי שטרית, יעמוד לדין בהתאחדות בעוון סעיף של התנהגות בלתי הולמת ועשוי לקבל עונש הרחקה משמעותי. הקפטן נכנס בסיום לחדר השופטים, הביע חרטה על מעשהו ואף התנצל בפני שטרית על המילים שפלט לעברו.

בנוסף לשתי הנקודות שאיבדה, מכבי תל אביב נפגעה מעט בעקבות הפציעות של ערן זהבי וניקולה מיטרוביץ'. זהבי שהבקיע את שערו השישי העונה לפני שהוחלף, ספג 'רגל עץ' וביקש להתחלף לאחר שסבל מכאבים חזקים. הוא ייבדק היום כדי לשלול פציעה או מתיחה רצינית בשריר עצמו. מיטרוביץ' יצא בסיום מחדר ההלבשה כשהוא מדדה על רגלו, זכר לעבירה המסוכנת שביצע עליו חגי גולדנברג האורח. הסרבי טופל בסיום על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ורגלו נחבשה בקיבוע מיוחד. "מיטרו היה בר מזל שלא שבר את רגלו", אמרו בקבוצה, "זו הייתה כניסה פראית וזה מזל משמיים שהעצם לא נשברה. הוא באמת יצא מזה בנס".

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
"היה בר מזל שגולדנברג לא שבר לו את הרגל". מיטרוביץ'/קובי אליהו

"יש רגעים בכדורגל בהם אתה פשוט חסר מילים", אמר גורם בקבוצה והיטיב לבטא את התחושות במועדון. "זה משחק שכבר היה בידיים שלנו. אני פשוט לא יכול להבין מה קרה כאן ואיך לא ניצחנו את המשחק הזה". שחקן בקבוצה אמר: "אולי טוב שקיבלנו את הסטירה עכשיו. למרות שגם עוד אלף פעמים לא נצליח לשמוט שתי נקודות ככה שוב. יש משחקים כאלה שאתה שולט בהם, ותוקף ומחמיץ בלי הפסקה, והיריב מנצל שני מצבים וחצי וכובש".

במכבי נשמעו תלונות קשות על בזבוזי הזמן הגדולים של שחקני מכבי פתח תקוה, שהרבו לטענתם לבלות בשכיבה על כר הדשא ובהתחזות לפצועים, בעיקר במחצית השנייה לאחר שהצליחו להשוות את התוצאה. "בלי קשר לזה שהיינו חייבים לנצח את המשחק, הגיע הזמן שמישהו יעשה סוף לבזבוזי הזמן האלה והעצירות הבלתי פוסקות", אמרו במכבי. "ברבע השעה האחרונה ובתוספת הזמן שיחקנו אולי חמש דקות נטו, אחרי ששחקני פתח תקוה הקפידו ליפול שוב ושוב על הדשא, כאילו ירו להם ברגליים".

היום ייהנו השחקנים מטיפולים ומנוחה ובקבוצה מרוצים מפגרת הנבחרות שתסייע לאושש אותם מהמאמץ הפיזי שהושקע בחודשיים האחרונים. מי שיזדקקו במיוחד למנוחה הם שלושת שחקני הקו האחורי, השוער חואן פאבלו וצמד הבלמים קרלוס גרסיה ואיתן טיבי, ששיחקו בכל המשחקים העונה ולא החמיצו אפילו דקה בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומר גולן מכבי פתח תקוה מתווכח עם השופט שי שטרית. קובי אליהו
במכבי תל אביב התלוננו: "ברבע השעה האחרונה ובתוספת הזמן שיחקנו אולי חמש דקות נטו"/קובי אליהו

"עלינו ליתרון של 0:1 ואז 0:2 וזה נראה בטוח, אבל הם צימקו משער עצמי שלנו וכבשו שער שני באמת יפה וזה נגמר בתיקו 2:2. אלה דברים שקורים בכדורגל וזה גם היופי במשחק הזה", אמר החלוץ ראדה פריצה, "הגענו להמון מצבי כיבוש ואנחנו מוכרחים לדעת להבקיע יותר שערים ו'להרוג' את המשחק בשלבים מוקדמים, אבל לפעמים הכדור פשוט לא רוצה להיכנס. היינו בוודאות הקבוצה הטובה יותר על המגרש אתמול והיינו חייבים לנצח. גם נגד פרנקפורט וגם אתמול היינו הקבוצה הטובה יותר,

פריצה שלא פותח בקביעות בהרכב ובמשחקים האחרונים שולב בעיקר כמחליף, נשאל על תחושותיו האישיות והשיב: "אם להיות הוגן, אז הביטחון העצמי שלי יכול היה להיות יותר טוב. הגעתי אתמול למצב מצוין והייתי צריך להבקיע והמצב יכול להיות טוב יותר. כחלוץ אתה רוצה להבקיע שערים ולא כבשתי לאחרונה. אני מחכה כבר לגול שיגיע ואני בטוח שכאשר זה יבוא, זה ישחרר אצלי הרבה לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully