וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "שחקנים נהדרים כובשים במשחקים גדולים"

מאמן יונייטד החמיא לואן פרסי שחגג על האקסית. רוני: "ידענו שיש להם הרבה שחקנים נמוכים". ונגר: "תיקו היה הוגן יותר"

מנצ'סטר יונייטד עשתה הערב (ראשון) צעד חשוב בדרך להידבק לארסנל וחגגה 0:1 באולד טראפורד על התותחנים. רובין ואן פרסי כבש בפעם השלישית ברציפות מול האקסית (27) וצימק את הפער מהמוליכה לחמש נקודות בלבד. ארסנל שהפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים יצאה מאוכזבת, אבל הצמרת באנגליה נפתחה לחלוטין.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויס מויס מחבק את רובין ואן פרסי. רויטרס
"אלה שלוש נקודות חשובות". ואן פרסי עם מויס/רויטרס

"ידענו שאנחנו חייבים לנצח היום", הודה ויין רוני. "זה היה הכי קשה שאפשר אבל גוננו טוב מאוד. ידענו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד ולאפשר לארסנל לברוח ליתרון 11 נקודות על פנינו. התוצאות היום ואתמול נתנו לנו דחיפה וחזרנו לעניינים עכשיו. לארסנל יש הרבה שחקנים נמוכים בקבוצה ולכן חשבנו שאנחנו יכולים להבקיע ממצבים נייחים, עבדנו על זה. זו תנופה אדירה עבורנו, וזה שבוע טוב לפני פגרת הנבחרת. המטרה שלנו היא להיות במקום הראשון או בבאיזור הזה בפתיחת השנה".

דייויד מויס הוסיף: "זה היה סוף שבוע מושלם. לא היו לנו הרבה כאלה. זאת תוצאה מצוינת עבורנו. ארסנל הייתה בפורמה נהדרת העונה והיינו צריכים לשחק טוב כדי להשיג את התוצאה הזו. פתחנו טוב מאוד וגילינו מחויבות שעזרה לנו כשהיינו תחת לחץ. השארנו להם יותר מדי חללים במחצית השנייה, אבל הם הגבילו אותנו במחצית הראשונה. אלה שלוש נקודות חשובות".

על נמניה וידיץ' שנפצע אמר המנג'ר: "הוא פונה לבית החולים. לא ראיתי עד כמה זה חמור מהקווים, אבל אני יודע שזה היה עימות נורא. אני אתעדכן מהצוות הרפואי". על רובין ואן פרסי שממשיך ביכולת המצוינת שלו מול התותחנים הוסיף מויס: "שחקנים נהדרים כובשים שערים נהדרים במשחקים גדולים, ורובין ואן פרסי הוא שחקן נהדר. גם החבר שלו ויין רוני שיחק נהדר אני תמיד מקווה שרובין יופיע ככה, והוא עושה את זה מאז שאני כאן".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
"נתנו הרבה השבוע". ארסן ונגר/GettyImages

מנגד, ארסן ונגר סיכם: "ספגנו ממצב נייח ובמשחק גדול זה עושה את ההבדל. מיהרנו מדי במשחק הזה ואיבדנו יותר מדי כדורים. במחצית השנייה הרגענו את המשחק ושיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. היו קרובים מאוד כמה פעמים. נתנו את הכול ושיחקנו עם התלהבות, אבל לפעמים ניסינו יותר מדי במחצית הראשונה. היינו חזקים בהגנה במצבים הנייחים, ואני מופתע שנתפסנו בפינה הקרובה. נתנו הרבה השבוע - נגד ליברפול, דורטמונד והיום. אני חושב שתיקו הייתה תוצאה הוגנת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully