וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד הדהימה את סיטי, ניוקאסל את טוטנהאם

בארדסלי ניצל טעות בהגנת התכולים (22) וקבע 0:1 ענק. אגוארו לא הפסיק להחמיץ. 0:1 למגפייז בווייט הארט ליין

מירב תשומת הלב באנגליה תופנה היום (ראשון) למשחק המרכזי של המחזור ה-11, בו מנצ'סטר יונייטד תארח את ארסנל, אבל עוד קודם לכן קיבלנו שתי הפתעות גדולות. בראשונה שבהן, ניוקאסל ניצחה את טוטנהאם 0:1 בווייט הארט ליין ובשניה, המשמעותית יותר, הדהימה סנדרלנד את מנצ'סטר סיטי עם 0:1 גדול.

שוער ניוקאסל, טים קרול, לצד יונאס קאבול, טוטנהאם. רויטרס
אחד ממשחקי חייו. קרול/רויטרס

טוטנהאם - ניוקאסל 1:0

בפעם שעברה שניוקאסל ניצחה בווייט הארט ליין, החודש היה מרץ והשנה הייתה 2008. ניקי באט, ג'רמי וניקי באט שכבשו אז, הספיקו לפרוש, אבל היום המגפאייז שוב עושים את הדרך צפון-מזרחה כשהם מאושרים. הפעם הגיבור לא היה שחקן בחלק הקדמי, אלא השוער טים קרול. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-13. יוהאן גופראן חילץ כדור במרכז המגרש ושיחרר כדור עומק מהיר ללואיק רמי, החלוץ הצרפתי חלף על פני בראד פרידל שיצא לעברו וגילגל פנימה. פעולות יוצאות מן הכלל של שני הצרפתים ו-0:1 לניוקאסל.

התרנגולים התחילו ללחוץ במטרה למצוא שוויון, אבל קרול הציג יכולת שיא ועצר את הניסיונות של רוברטו סולדאדו וכריסטיאן אריקסן. בדקה ה-53 השוער ההולנדי הגיע לשיאו עם עצירה כפולה מול ניסיונות של הדני ושל גילפי סיגורדסון וגם אחרי שהוא סוף סוף נכנע, הכדור הורחק מקו השער. בהמשך אנדרוס טאונסנד ירה מרחוק, פאוליניו ניסה מקרוב ושניהם שוב נתקלו בקרול. בסיום שלוש נקודות מפתיעות לניוקאסל.

שחקן ניוקאסל, לואיק רמי. רויטרס
ביצוע חד ומלוטש. רמי/רויטרס

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 0:1

דווקא אחרי שהבקיעה לא פחות מ-12 שערים בשני משחקיה האחרונים, נעצרה הערב הקבוצה של מנואל פלגריני, ועוד איך נעצרה, כשלא הצליחה למצוא את הרשת מול ההגנה הגרועה בליגה. בכך "שיפרו" הסיטיזנס את מאזן החוץ העגום שלהם העונה, שעומד על ארבע נקודות בלבד העונה מ-15 אפשריות. המדורגת 19 עלתה ליתרון בדקה ה-22, כשפיל בארדסלי ניצל טעות איומה של ג'יימס מילנר ומרטין דמיקליס, נכנס לרחבה ומזווית לא פשוטה הכניע את קוסטל פנטילימון. עד הסיום לחצה סיטי בלי סוף בנסיון להכניע את ויטו מאנונה (22 בעיטות לשער, ארבע למסגרת), אך החמצות רבות של סרחיו אגוארו וחבריו מנעו זאת, והקבוצה של גאס פוייט ממשיכה להתאושש: מתוך שמונה הנקודות שהשיגה העונה, שבע הגיעו בשלושת המחזורים האחרונים.

שחקן סנדרלנד, פיל בארדסלי. רויטרס
ניצל טעות גדולה בהגנה וקבע את תוצאת המשחק. בארדסלי/רויטרס

סוונסי - סטוק סיטי 3:3

לסוונסי: ווילפריד בוני (56, 86), ניית'ן דייר (74), לסטוק: ג'ונתן וולטרס (8), סטיבן איירלנד (25), צ'רלי אדם (90+6, פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully