וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "כשהכדור עזב את היד הייתה לי הרגשה שייכנס"

בוסטון חגגה שלשת ניצחון ענקית במיאמי. וייד על ההחטאות: "לא הלך כמו שתכננתי", ספולסטרה: "למשחק הייתה קארמה כזאת"

שנייה לסיום, שתי נקודות יתרון לזכות מיאמי היט, דוויין וייד הולך לקו העונשין, אין שום סיכוי שזה ייגמר בהפסד. אבל בוסטון סלטיקס תמיד ידעה לספק רגעים מופלאים, ולפנות בוקר (ראשון) היא סיפקה עוד סיום בלתי נתפס. וייד החטיא את זריקת העונשין הראשונה, החטיא בכוונה את השנייה, ובוסטון הוציא כדור מהצד. 0.6 שניות לסיות וואלאס מסר כדור ארוך לג'ף גרין, שעלה לשלה מעל הראש של לברון וקלע סל ניצחון ענק לזכות הסלטיקס. באזר, 110:111 לסלטיקס, וואו.

"יש לי ביטחון בכל זריקה שאני זורק, כשהכדור עזב את היד הייתה לי הרגשה טובה שהוא ייכנס, וזה נכנס", אמר ג'ף גרין. "תכננו שנזרוק לשתיים, אבל אמרתי לג'ראלד שאני רוצה לזרוק משלוש ולנסות לנצח. ג'ראלד מסר מסירה גדולה, עשינו מהלכים גדולים ברגעים האחרונים ויצרנו לעצמנו אפשרות לנצח, ככה מנצחים משחקים גדולים".

ג'ף גרין זורק שלשת ניצחון מעל לברון ג'יימס. Chris Trotman, GettyImages
ווינר שוט של ג'ף גרין/GettyImages, Chris Trotman
שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים ניצחון. Lynne Sladky, AP
כשמדובר בבוסטון אין דבר כזה "בלתי אפשרי". שחקני הסלטיקס חוגגים עם גרין את שלשת הניצחון/AP, Lynne Sladky

מאמנו בראד סטיבנס לא הסתיר את שמחתו: "זה היה סל גדול של גרין והיה לנו מזל שנשאר זמן. זה מוכיח שבכל משחק שבו תקלע מהר, תוכל לקבל הזדמנות נוספת לכדור אחרון".

הלם. אין מילה אחרת שתתאר את מה שחשו שחקני מיאמי כשהזריקה של גרין צללה פנימה. הניצחון היה בידיי האלופה, שכבר הוליכה ביתרון ארבע נקודות שלוש שניות לסיום, לפני שראתה את וואלאס מצמק, וייד מחטיא וגרין מכה.

גרין קלע את השלשה הגדולה על הפרצוף של לברון, וקינג ג'יימס התייחס בסיום בעיקר למצבו הפיזי: "אני לא כשיר ב-100 אחוז, הגב שלי עדיין לא כפי שהייתי רוצה שיהיה, אבל עדיין יכולתי להיות אפקטיבי. לא עשיתי מספיק מהלכים שיעזרו לנו לנצח". אגב, לברון סיים עם 25 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. רויטרס
היה קרוב לטריפל-דאבל, אבל הוא חושב שלא נתן מספיק. לברון מאוכזב בסיום המשחק/רויטרס

"ניסיתי לפגוע בטבעת, בצד התחתון שלה", תיאר וייד את מה שעבר עליו בזריקת העונשין השנייה, אותה החטיא במתכוון לאחר שפספס את הראשונה. "זה לא הלך כמו שתכננתי".

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה: "הם ביטלו אותנו והתעלו נגדנו, למשחק הזה הייתה קארמה כזאת. עשינו כל כך הרבה טעויות שלא הגיע לנו לנצח וזה עלה לנו בסיום".

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ף גרין (שמאל). רויטרס
שני אנשי המאני-טיים, שוייד ירצה לשכוח וגרין יזכור לתמיד/רויטרס

אינדיאנה פייסרס לא עוצרת. פול ג'ורג' וחבריו רשמו לפנות בוקר שיא מועדון בפתיחת עונה כשהעמידו את מאזנם על 0:7 אחרי ניצחון 91:96 בברוקלין. הנטס הנוצצים, מנגד, מדורגים כרגע במקום האחרון במזרח.

"אני לא ממש מתרגש מהאפקט ההיסטורי של הניצחון, ויותר שמח שאנחנו מובילים את המזרח", אמר מאמן אינדיאנה פרנק ווגל. "אנחנו רוצים לסיים ראשונים ובכך לשפר את הסיכויים שלנו בפלייאוף".

פול ג'ורג' היה מצוין עם 24 נקודות ב-8 מ-14 מהשדה, והיה מרוצה מיכולתו בסיום. "הוצאנו לפועל בזכות הבגרות של הקבוצה", אמר כוכב אינדיאנה, "לפני כמה שנים היינו מפסידים משחק כזה, אבל אנחנו מתבגרים כקבוצה, מתברים ומוצאים את הדרכים לנצח".

ברוקלין הנוצצת רשמה הפסד רביעי העונה, ודרון וויליאמס (17 נקודות ו-10 אסיסטים), הסביר מה לא עובד עד כה בפרויקט הכי יקר במזרח. "אנחנו לומדים לשחק ביחד, לא כולם היו בריאים במחנה האימון לעונה, ואנחנו מנסים להתחבר כדי לנסות לזכות באליפות. אנחנו לא בפאניקה, אנחנו יודעים שזה יבוא ואנחנו בטוחים שנוכל להתגבר על הקשיים האלה".

לאנס סטיבנסון שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
מתבגרים. סטיבנסון ואינדיאנה משתיקים את ברוקלין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully