וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעשה המכוער של אוהדי בראושנוויג

שחררו חזיר ברחובות האנובר לקראת הדרבי (ו', 21:30, ספ'2) וציירו עליו את הספרה 1 - רמז לשוער רוברט אנקה שהתאבד

37 שנים ארוכות חיכו אוהדי האנובר ואיינטרכט בראונשוויג לדרבי בין הקבוצות שלהם וביום שבת זה יקרה. בזמן שבאיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד ובאייר לברקוזן תמשכנה במאבק שלהן בצמרת טבלת הבונדסליגה, תשומת הלב בסקסוניה התחתונה תוסב למשחק בין שתי הקבוצות המקומיות שיתקיים מחר בערב (שישי, 21:30, ספורט2).

האנובר צברה נקודה אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, אבל המאמן מירקו סלומקה אמר: "לא משנה מה המצב שלנו, בדרבי אנחנו חייבים לנצח". המתח גדול ואולי בגלל זה אוהדי בראונשוויג סיפקו הקנטה שבאמת עוברת את הגבול.

רחוב רוברט אנקה בהאנובר. Joern Pollex, GettyImages
לא יפה ולא מכובד. רחוב רוברט אנקה בהאנובר/GettyImages, Joern Pollex

אתמול בלילה (רביעי) נצפה חזיר עטוף בצעיף של האנובר כשהוא משוטט ברחובות העיר. בשלב מסוים הוא חצה את הכביש וכמעט נדרס על ידי רכב שנסע במקום. הנהג עצר בצד במהירות ומיהר לקרוא למשטרה, שאנשיה גילו שמלבד הצעיף של האנובר שכרוך סביב צווארו, על החזיר גם רוסס צוירו שני מספרים גדולים: אחד מהם 96 (המועדון נקרא "האנובר 96") והשני 1. החשודים המיידים במעשה היו אוהדי היריבה המרה.

אז היכן הטעם הרע? מעבר להתעללות בבעלי חיים, הספרה 1 היא מאוד רגישה. ביום ראשון יצוין יום השנה הרביעי למותו של שוער האנובר לשעבר, רוברט אנקה, שהתאבד ב-2009 ובגרמניה משוכנעים שמדובר בהתגרות מכוערת של אוהדי בראונשוויג. ראשי המועדון הגישו בקשה לקיים את המשחק במועד אחר בגלל הרגישות והחשש לקריאות מכיוון אוהדי האורחת, אך לשווא. הדרבי האחרון בין הקבוצות התקיים ב-17 באפריל 1976 והאנובר ניצחה 0:2. עכשיו מקווים שם לשחזר את אותה תוצאה וגם שזכרו של אנקה יכובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully