וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן שברה שיא, דורטמונד הפסידה

הבווארים הביסו את אוגסבורג 0:3 ורשמו משחק ליגה 37 רצוף בלי הפסד. הסגנית נכנעה לוולפסבורג 2:1, לברקוזן-המבורג 3:5

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם דרבי חם בסקסוניה התחתונה, שהסתיים ב-0:0 בין האנובר לבראונשוויג. עיקר האקשן הגיע בשבת, כשבאיירן מינכן שברה שיא של 37 משחקי ליגה ללא הפסד, עם 0:3 נינוח על אוגסבורג. ההפתעה של היום הגיעה דווקא מכיוונה של דורטמונד, שנכנעה לוולפסבורג 2:1, וראתה את הבווארים פותחים פער של ארבע נקודות בפסגה, בעוד באייר לברקוזן והמבורג סיפקו הצגת שערים נפלאה, שהסתיימה ב-3:5 ללברקוזן.

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. Alexandra Beier, GettyImages
שובר שיאים גם בגרמניה. פפ גווארדיולה/GettyImages, Alexandra Beier

באיירן מינכן - אוגסבורג 0:3

האלופה השוותה במחזור הקודם את שיא 36 משחקי הליגה ללא הפסד שהיה שייך להמבורג (עשתה זאת מינואר 1982 עד ינואר 1983) והיום שברה אותו. הצהרת הכוונות של המקומיים הגיעה כבר בדקה הרביעית. דאנטה הגיע ראשון לכדור קרן ונגח בצורה לא מדויקת, אבל ג'רום בואטנג מיהר להגיע לכדור ובעט בסיבוב כדור חזק לרשת. שלוש דקות לסיום המחצית זה כבר 0:2, כשהפעם הכובש הוא פרנק ריברי שהפציץ כדור חופשי לחיבורים. המחצית השנייה כבר התנהלה על מי מנוחות, עד שתומאס מולר קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי, לפני יאן מוראבק, שחקן אוגסבורג. רויטרס
בכושר מצוין. ריברי מול מוראבק/רויטרס

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:2

דורטמונד רצתה לשים מאחור את האכזבה וההסתבכות בליגת האלופות, אבל נתקלה במשוכה גבוהה ולא יכלה ליריבה שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות. מרקו רויס העלה את האורחים ל-0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל השוויון הגיע בדקה ה-56. ריקי רודריגס העלה כדור חופשי שקפץ פעם אחת על הדשא, לא פגש באף ראש או רגל, ונעצר ברשת של רומן ויידנפלר. ספיגה לא נעימה לשוער הוותיק שקיבל ביום שישי זימון בכורה לנבחרת גרמניה. המהפך הושלם בדקה ה-70. הזאבים יצאו למתפרצת, איביצה אוליץ' קיבל את הכדור באגף הימני, חתך ימינה ושיגר כדור מסובב ומדויק מכ-20 מטר לחיבוורים הרחוקים. שער יפהפה ו-1:2 לוולפסבורג בסיום.

שחקן בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס. רויטרס
התחיל טוב, נמשך הרבה פחות. רויס/רויטרס

לברקוזן - המבורג 3:5

יונג מין סון עבר בקיץ האחרון מהמבורג לבאייר לברקוזן תמורת 10 מיליון יורו. הדרום קוריאני פתח את העונה בצורה מהוססת, ניגן כינור שני לשטפן קיסלינג וסידני סאם ועד היום כבש שער אחד בלבד, אבל דווקא נגד האקסית התפוצץ עם שלושער ראשון בבונדסליגה בדקות 9, 16 ו-55, תוך שהוא מנצל את המהירות הבלתי רגילה שלו כדי לחרוך את ההגנה האורחת. מקסימיליאן בייסטר (23) ופייר מישל לאזוגה (49) החזירו את המבורג מפיגור 2:0 ל-2:2, אבל לסון היו תכניות משלו, כשבנוסף לשלושער, הוא בישל את הרביעי של לברקוזן לקיסלינג בדקה ה-72. לאזוגה עוד צימק ל-4:3 בדקה ה-74, אולם גונסאלו קסטרו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

שחקן לברקוזן יונג מינג סון. Dennis Grombkowski, GettyImages
לא ריחם. יונג מין סון/GettyImages, Dennis Grombkowski

האנובר - בראונשוויג 0:0

לאחר המעשה המכוער של אוהדי בראונשוויג, ששיחררו לרחובות חזיר עם הספרה 1 עליו, זכר לשוער האנובר לשעבר, רוברט אנקה, שהתאבד, היה ברור שהדרבי של סקסוניה התחתונה יהיה חם. אלא שכאשר הקבוצות התפנו לכדורגל, המשחק היה חלש ולא נרשמו בו שערים. האנובר המאוכזבת השיגה את הנקודה ה-14 שלה העונה, בראונשוויג צברה נקודה שמינית במאבקי ההישרדות העזים שלה.

סבסטיאן פוקונולי האנובר מול דומי קומבלה בראונשוויג. GettyImages
הדרבי החם לא סיפק שערים. פוקונולי מהאנובר מול קומבלה מבראונשוויג/GettyImages

משחקים נוספים:

הופנהיים - הרטה ברלין 3:2
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (70 בפנדל, 81). להרטה ברלין: אניס בן חטירה (13), אדריאן ראמוס (54, פנדל), אדריאן ראמוס (84).

שאלקה - ורדר ברמן 2:1
לשאלקה: קווין פרינס בואטנג (54, 85). לוורדר ברמן: פליקס קרוס (22).

בורוסיה מנשנגלדבאך - נירנברג 1:3
לגלדבאך: חואן ארנגו (72), ניקלאס שטארק (75, עצמי), פטריק הרמן (87). לנירנברג: יוסיפ דרמיץ' (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully