וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אלה הולכים להיות שלושה שבועות מטורפים"

נובאק דג'וקוביץ' יוכל לחזור למקום הראשון בעולם ויודע שיעמוד בפניו אתגר גדול: "ללא ספק, זה הטניס הכי טוב שלי השנה"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' עם בת זוגו ילנה ריסטיץ'. רויטרס
חוגג. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' שוב חולם על המקום הראשון בעולם, אחרי שאתמול (ראשון) זכה בטורניר פאריס היוקרתי מסבב המאסטרס 1000, אחרי ניצחון 5:7, 5:7 על דויד פרר. דג'וקוביץ' עדיין מפגר אחרי רפאל נדאל בדירוג הטניס העולמי, אבל אם יזכה בטורניר גמר הסבב, ואם ישלים סיומת מדהימה לשנה וסרביה תזכה בגביע דייויס (תארח בסוף החודש הבא בבלגרד את צ'כיה בגמר), הוא עשוי לחלוף על פני רפא.

דג'וקוביץ' לא זכה בתואר בין מונטה קרלו באפריל עד החודש שעבר, אבל מאז זכה בשלושה טורנירים ברציפות: שנחאי, בייג'ינג ופאריס. "אני במקום טוב כרגע, אני נהנה מטניס, אני נהנה לשחק", הודה דג'וקוביץ', "אני ללא ספק משחק את הטניס הכי טוב שלי השנה. הקיץ היה מלא עליות וירידות, אבל עכשיו אני שוב משחק ברמה גבוהה, ויש לי הרבה ביטחון ביכולת שלי".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
"זה תלוי ברפא, לא בי". דג'וקוביץ'/רויטרס

גם את השנה שעברה דג'קוביץ' סיים מצוין, עם זכייה בטורניר גמר הסבב, ועם זכיות בשנחאי ובבייג'ינג, והמחיש את העליונות הפיזית של הספורטאי הנדיר הזה. "יש לו"ז טוב, למרות שאלה עומדים להיות שלושה שבועות מטורפים, עם פאריס ,לונדון והדייויס", אמר דג'וקוביץ', "מבחינה פיזית זה דורש הרבה מאמץ, אבל לא רק אני עייף אחרי עונה ארוכה. כולם מנסים למצוא את הכוח ואת האנרגיות, ואת הדרכים להתאושש".

על פי החישובים, ככל הנראה שני ניצחונות בבית המוקדם יספיקו לנדאל כדי לשמור על המקום הראשון. "זה בעיקר תלוי ברפא", אומר דג'וקו על סיכוייו לחזור לפסגה, "אני חייב להתרכז רק בעצמי".

דג'וקוביץ יפגוש ביום שלישי את רוג'ר פדרר במשחק הראשון בטורניר גמר הסבב בלונדון. בהמשך יפגוש גם את חואן מרטין דל פוטרו ואת רשאר גאסקה במסגרת הבית המוקדם. הסרבי יקווה לסיים שנה שלישית ברציפות במקום הראשון בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully