וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אצטרך לתת הכול השבוע, אני יודע מה עליי לעשות"

טורניר המאסטרס ייפתח ביום ב' בלונדון, והשוויצרי דרוך לקראת משחקו נגד דג'וקוביץ': "יש לי הרבה ביטחון מבחינה מנטלית"

הראשון של רפאל נדאל? השלישי של נובאק דג'וקוביץ'? ואולי בכלל רוגר פדרר ישבור את שיאו ויפתיע את כולם עם זכייה שביעית? לונדון מממורקת לקראת פתיחת טורניר אליפות סבב המאסטרס העולמי ביום שני באולם 02, בו יתחרו שמונת הטניסאים הטובים בעולם אשר מובילים את דירוג ה-ATP. בטורניר השנה יתחרו רפאל נדאל (ספרד), נובאק דג'וקוביץ' (סרביה), דויד פרר (ספרד), חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה), תומאס ברדיך' (צ'כיה), רוג'ר פדרר (שוויץ), סטניסלס ואוורינקה (שוויץ) ורישאר גאסקה (צרפת).

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
יגיע ללונדון היישר מגמר פריס. דג'וקוביץ'/AP

כמדי שנה, שמונת הטניסאים המובילים בעולם יחולקו לשני בתים, הבית האדום ובית הזהב, כשבכל אחד מהם ארבעה טניסאים. בבית א' ישחקו המדורג 1 בעולם רפאל נדאל, דויד פרר, תומאש ברדיך וסטניסלס ואוורינקה, ואילו בבית ב' יתמודדו אלוף 2012 נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, חואן מרטין דל פוטרו ורישאר גאסקה. אלוף ווימבלדון אנדי מארי נעדר מהטורניר בשל פציעה.

כל טניסאי ישחק נגד שלושת יריביו בבית, ולא בשיטת הנוק-אאוט (המפסיד יוצא) הרגילה. השחקנים המדורגים במקום הראשון והשני בכל בית עולים לחצי הגמר, בו הראשונים בבית משחקים בהצלבה נגד השניים, והמנצחים עולים לגמר. השיטה בטורניר הזוגות היא זהה. בנוסף לכך, אם שחקן פורש במהלך שלב הבתים אז שחקן מחליף משחק במקומו את המשחקים הנותרים. המשחק שיפתח את הטורניר יהיה זה בין תומאש ברדיך לסטס ואוורינקה, אחריהם יעלו דל פוטרו וגאסקה למשחק הפתיחה של בית ב'.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
מתרגש. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר, שזכה רק בתואר אחד ב-14 החודשים האחרונים, נוצח בשבת בחצי גמר טורניר פריס על ידי נובאק דג'וקוביץ', אותו יפגוש במשחק הראשון בטורניר המאסטרס. "יש לי שבוע בו אצטרך לתת הכול, אחרי זה תהיה לי חופשה ארוכה", אמר פדרר לקראת פתיחת אליפות הסבב, "אני תמיד מתרגש לפני אתגרים כאלה. היו לי שבועיים טובים, ואני חייב להתאושש, אולי יום המנוחה הנוסף יעזור לי מול נובאק, מי יודע, אבל יש לי ספק לגבי זה". פדרר התייחס לכך שדג'וקוביץ', שיישחק ביום ראשון בגמר פריס נגד דויד פרר, "איבד" יום מנוחה בשל כך. "שיחקתי המון טניס ב-12 ימים האחרונים וזה נתן לי המון מידע, אני יודע מה אני צריך לעשות, ויש לי הרבה ביטחון מבחינה מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully