וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך במומנטום: נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר פריס

הסרבי גבר 5:7, 5:7 על דויד פרר, שאיבד פעמיים יתרון שבירה. נולה השלים ניצחון 17 ברציפות, ויוכל לסיים את העונה בפסגה

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' זוכה בטורניר פאריס. רויטרס
כושר אדיר. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בטורניר המאסטרס 1000 בפריס (סך פרסים 2.6 מיליון יורו), אחרי שגבר בגמר 5:7, 5:7 על דויד פרר. הספרדי, שזכה בשנה שעברה בטורניר היוקרתי בבירה הצרפתית, הוליך ביתרון של שבירה גם במערכה הראשונה וגם במערכה השנייה, אבל פעמיים איבד את היתרון בשלבים מכריעים, ואיפשר לסרבי להשלים את הניצחון תוך שעה ו-52 דקות. פרר פעמיים הוליך 4:5 והגיש למערכה, ופעמיים כשל בצורה מאכזבת.

עבור דג'קוביץ' זה היה ניצחון חמישי ברציפות על פרר, ותואר 40 בקריירה, הישג שרשמו 15 טניסאים בלבד. זה היה ניצחון 17 ברציפות של נולה מאז ההפסד בגמר אליפות ארה"ב, שהעניק לו 522 אלף יורו ואלף נקודות דירוג לפני טורניר גמר הסבב שנפתח מחר בלונדון, שם ינסה להגן על תוארו מאשתקד.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' עם בת זוגו ילנה ריסטיץ'. רויטרס
עונה מדהימה גם בשבילו. דגוקוביץ'/רויטרס

"זה היה משחק קשה מאוד עבורי", אמר דג'וקוביץ' בסיום, "פגשתי את אחד היריבים הכי קשים בסבב, יריב שלא מוותר אף פעם. אבל הייתי סבלני, ושיחקתי באגרסיביות, כך שאני מסופק מהניצחון הזה".

עבור דג'וקוביץ' זו זכייה ראשונה בפאריס מאז 2009, וזכייה בתואר שלישי רצוף אחרי שנחאי ובייג'ינג. הוא יוכל עוד לסיים שנה מדהימה מבחינתו, כי אם יזכה בטורניר גמר הסבב הוא יסיים את השנה במקום הראשון בעולם (שנה שלישית ברציפות) וידיח מהפסגה את רפאל נדאל, ואף עשוי לזכות שוב בגביע דייויס, כשסרביה פוגשת בגמר את צ'כיה בבלגרד בסוף החודש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully