וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:2 את מונאקו, אניימה הצטיין

השוער רשם ארבע הצלות גדולות וסגר משחק שביעי ללא ספיגה (675 דקות). נולן רו כבש צמד וליל במקום השני. בורדו ניצחה

פריס סן ז'רמן, מונאקו... וליל. אל שתי העשירות המתמודדות על תואר האליפות בצרפת, הצטרפה הערב (ראשון) באופן רשמי גם ליל, אלופת 2011, שניצחה בקרב הצמרת 0:2 את מונאקו ועלתה למקום השני. וינסנט אניימה סיפק תצוגה נהדרת עם שש הצלות וסגר משחק שביעי רצוף ללא ספיגה. עוד לפני כן, הוגשו כמתאבן שני משחקים: בורדו הפכה לקבוצת החוץ הראשונה שכובשת באליאנץ ריביירה עם ניצחון 1:2 על ניס, ואילו מונפלייה הצילה נקודה עם 1:1 בבית מול נאנט.

שחקני ליל מברכים את השוער וינסנט אניימה. AP
רצף נדיר של 675 דקות ללא ספיגה ותצוגה מעולה. וינסנט אניימה עם החברים/AP

ליל - מונאקו 0:2

ארבעה ימים אחרי הפסדה הראשון העונה - 1:0 לריימס בגביע הליגה - מונאקו נחלה הפסד בכורה גם בליגה. ליל העיקשת היא זו שהאפילה על קבוצת המיליונים מהנסיכות, כאשר וינסנט אניימה שמר על רשת נקייה משחק שביעי ברציפות (675 דקות) ועשירי בסך הכול העונה (יותר מכל שוער אחר בליגות הבכירות באירופה). השוער הניגרי לא נזקק ליותר מדי עבודה במחצית הראשונה, כשהבלמים שלו מרקו באשה וסימון קיאר ניקו את הרחבה והעלימו את רדאמל פלקאו. באשה גם עלה לעזרת ההתקפה בדקה ה-27, נגח מעל ז'רמי טולאלן וסידר לרו שער קל מקרוב, כמעט מבלי ששם לב.

לאחר ההפסקה הצליחה מונאקו לפרוץ את העורף המבוצר של ליל, אבל אניימה עמד בדרך עם הצלה גדולה בעזרת הרגל מול עמנואל ריבייר בדקה ה-67, ושלוש דקות לאחר מכן הדף נהדר מול פלקאו. ליל יצאה מיד למתפרצת של ארבעה על שניים מן העבר השני ומאבובה השאיר לרו שהשלים צמד קל. מונאקו חתמה משחק שני העונה בו היא לא כובשת, כשאניימה קינח עם הצלה כפולה בתוספת הזמן ונבחר לאיש המשחק. ליל כעת מרוחקת רק שתי נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה (28 נקודות) ומונאקו שלישית עם 25.

מרקו באשה שחקן ליל חוגג. רויטרס
עלו למקום השני. שחקני ליל חוגגים/רויטרס
וינסנט אניימה שוער ליל תופס כדור מול מונאקו. AP
הקדים את פלקאו. וינסנט אניימה/AP

ניס - בורדו 2:1

מאז ההפסד הביתי למכבי תל אביב, בו עלתה עם הרכב משני על מנת להתמקד בליגה, בורדו פשוט לא עוצרת. הקבוצה של פרנסיס ז'ילו השיגה היום ניצחון רביעי מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כשהנחילה הפסד ביתי ראשון לניס. גרגורי סרטיץ' הפתיע את המארחים עם טיל בחצי גובה אל הרשת בדקה ה-31 והפך לכובש החוץ הראשון באצטדיון החדש אליאנץ ריביירה. לודוביק אוברניאק הגדיל את היתרון בדקה ה-59 עם שער יפה משלו לרשתו של אנתוני מנדראה (החליף בדקה ה-51 את דויד אוספינה בגלל פציעה), כשדריו סביטאניץ' רק צימק בפנדל 13 דקות לסיום. בורדו כבר במקום התשיעי עם 17 נקודות.

גרגורי סרטיץ' שחקן בורדו. Gareth Copley, GettyImages
שער נהדר. גרגורי סרטיץ'/GettyImages, Gareth Copley

מונפלייה - נאנט 1:1

הכנריות פספסו הזדמנות להתקרב לליל השלישית, כששמטו יתרון וספגו את השוויון בתוספת הזמן. פיליפ ג'ורג'ביץ' המצוין העלה את נאנט ליתרון עם השביעי שלו העונה בדקה ה-22, אבל מונפלייה לחצה וגם השיגה את הנקודה שלה בזכות שער בדקה ה-91 של המחליף ג'אמל בקאר, שבעט בין רגליו של הבלם אוסקר ויסקארונדו. השוער רודי ריו עוד מנע מהפך עם הדיפה בעזרת הברך מול נגיחה של סולימן קמארה בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

פיליפ ג'ורג'ביץ' שחקן נאנט לפני בקארי קונה שחקן ליון. רויטרס
שוויון מתסכל מבחינת נאנט. פיליפ ג'ורג'ביץ', משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully