וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער בכורה לאלירן עטר, בישול למאור מליקסון

עטר נכנס כמחליף וכבש ב-2:4 של ריימס על באסטיה, מליקסון הוביל את ולנסיין לניצחון 1:3 על אז'קסיו. הפסד לבן בסט וטולוז

התצוגה הנהדרת של פריס סן ז'רמן אמש (שישי) עם הרביעייה לרשת לוריין, פתחה את המחזור ה-12 שנמשך הערב עם עוד שישה משחקים וגם שער בכורה של אלירן עטר. חלוץ הרכש ממכבי תל אביב ציין את שערו הראשון במדי ריימס, כשנכנס כמחליף והבקיע ב-2:4 על באסטיה. מאור מליקסון בישל ב-1:3 של ולנסיין בחוץ על אז'קסיו, בעוד עדן בן בסט שיחק 67 דקות בהפסדה של טולוז 2:1 לאוויאן. מארסיי השיגה נקודה עם 1:1 מול ראן, ליון חזרה לנצח.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
שער ראשון בליגה הצרפתית. אלירן עטר, במרכז/GettyImages

ריימס - באסטיה 2:4

תגידו מזל טוב לאלירן עטר. אחרי חודש בו לא שותף בליגה, מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה, חגג הערב את שער הבכורה שלו בצרפת כשנכנס כמחליף בדקה ה-67 ומצא את הרשת תשע דקות לסיום. ריימס לא נסחפה מהניצחון המפתיע על מונאקו בגביע הליגה, והתקרבה לצמרת עם חגיגה ביתית על חשבון באסטיה. ניקולא דה פרוויל הרשית בדקה ה-25, גז'גוז' קריכוביאק כבש בפנדל בדקה ה-44 ופרינס אוניאנגה הוסיף בדקה ה-50, שתי דקות אחרי שרומאריק צימק. בדקה ה-81 הגיע הרגע הגדול של עטר, שקיבל כדור ממאדס אלבק, הקדים את השומר שלו ומול מיקאל לאנדרו כבש תוך כדי גלישה מ-11 מטרים. ווהבי חאזרי צימק בתוספת הזמן.

אז'קסיו - ולנסיין 3:1

נועלת הטבלה השיגה שלוש נקודות חשובות בקרב התחתית בקורסיקה והתקדמה למקום ה-18. מאור מליקסון פתח בהרכב ובישל לגרגורי פוז'ול בדקה ה-26 אחרי דאבל פס באגף עם מתיו דוסבי, אבל שש דקות לאחר מכן הבקיע רודי מאטר שער עצמי שלמעשה. למרות זאת, ולנסיין ידעה לקחת את שלוש הנקודות, כשפוז'ול בישל לדוסבי בדקה ה-67 והשלים צמד אישי בתוספת הזמן. מליקסון (ספג צהוב, הוחלף בתוספת הזמן) וחבריו עם שמונה נקודות מ-12 משחקים, אז'קסיו של פבריציו רבאנלי במקום הלפני אחרון כשרק סושו מתחתיה.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין (משמאל) מול טימותי קולודזייצ'אק שחקן ניס. Alexis Boichard/Agence, GettyImages
אסיסט שני העונה. מאור מליקסון/GettyImages, Alexis Boichard/Agence

אוויאן - טולוז 1:2

עדן בן בסט שיחק 67 דקות בהרכבה של טולוז, שפספסה הזדמנות להשיג ניצחון חוץ נוסף ולבסוף גם ספגה הפסד בגלל שער בתוספת הזמן. החלוץ הישראלי שובץ בהתקפה לצד וויסאם בן ידר, אבל את שער היתרון הבקיע דווקא המגן סרז' אורייה, אחרי קרן בדקה ה-52 של קלמון שאנטום. אוויאן חזרה עם שוויון של המגן הדני דניאל ואס שהפתיע את עלי אהמדה בדקה ה-61, ובזמן הפציעות הכריע סדריק מונגונגו עם פנדל מוצלח.

ראן - מארסיי 1:1

אחרי אוקטובר שחור שכלל חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מארסיי פתחה את נובמבר עם תיקו מול ראן, שפספסה הזדמנות לנצח את היריבה לראשונה בבית מאז 2008. נלסון אוליביירה הפורטוגלי חגג את שערו השישי העונה בדקה התשיעית, אחרי טעות של ז'רמי מורל, אבל ג'ורדן איוו השווה בדקה ה-16 הודות לבישול של קאסים עבדאללה. אותו עבדאללה, המגן הימני של מארסיי, גרם לפנדל בדקה ה-75, אך אוליביירה בעט לא טוב וסטיב מנדאנדה עצר והציל נקודה עבור אלי בופ. מארסיי עם 18 נקודות, זמנית במקום החמישי.

ליון - גנגאן 0:2
לליון: אלכסנדר לקאזט (12), בפטימבי גומיס (13)

סושו - סנט אטיין 0:0

שחקני ליון חוגגים עם אלכסנדר לקאזט. רויטרס
ליון חזרה לנצח. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully