וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "נמצא בכושר הטוב בקריירה שלי"

תמיר כהן "לא עושה חשבון לאף אחד", "לא מצפה להתנצלות ממכבי חיפה" ולא אכפת לו מה חושבים על רעננה. הריאיון המלא מאולפן תמונת מחזור

ברני ארדוב

יממה לאחר שער הניצחון שכבש ב-0:1 על מכבי חיפה, הגיע קפטן הפועל רעננה תמיר כהן לאולפן "תמונת מחזור" ודיבר מהלב על הניצחון המפתיע, החזרה לכושר הנהדר ועל האוהדים הירוקים שגידפו אותו ליד רכבו.

אפשר לקחת אתכם ברצינות?

"משחק לטובתנו שאומרים: 'רעננה קבוצה נחמדה, קבוצה לא רעה'. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה שמתמודדת שווה בשווה מול כל קבוצה ובאה לעשות חיים קשים לגדולות. קבוצה שיוזמת ומשתדלת לתת את המקסימום ממשחק למשחק. ברוך השם זה מצליח לנו ואנחנו מתקדמים כדי לעשות את הכי טוב שלנו בליגה".

הביקורות על סגנון הגנתי לא מפריעות?

"אנחנו משחקים כדורגל. יש לנו איכות בקבוצה ואנחנו ממש לא משחקים בונקר. ההרכב שלנו נשאר כמעט תמיד זהה והסגנון אותו סגנון. בסך הכול אנחנו טיפה מסתגרים נגד הגדולות, זה הגיוני ונורמלי ורואים את זה בכל העולם. אנחנו יודעים שכשנצא קדימה ונצא טוב, ניתן את השערים שלנו וניקח את הנקודות".

ספר על התרגיל של קורצקי בבעיטה החופשית.

"אנחנו עובדים על מספר תרגילים וזה אחד מהם. ניסינו לעשות אותו בכמה משחקים ואנחנו עובדים עליו כבר חודש וחצי. לא תמיד זה מסתדר, אבל כשזה בא, זה בא".

גם קאלה דרשלר התארח באולפן תמונת מחזור

בטטת הכורסה על המשבר הגדול במכבי חיפה

אריק בנאדו לשחקנים: "אעזור לכם, אבל תעזרו לי"

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה חוגג, מאחוריו בן מלכה. ברני ארדוב
כיף עצום, אושר אדיר. כהן/ברני ארדוב

מה הרגשת בשניות לאחר השער?

"הרגשתי כיף עצום. לא משנה נגד מי ולא משנה מתי תמיד כיף להבקיע. הרגשתי אושר אדיר כי זה בא מתרגיל שאנחנו עובדים עליו כל כך הרבה והצוות שובר עוד הראש שעות כדי לעשות את זה בצורה מושלמת. זה גם 0:1 קטן עם ניצחון גדול".

זה היה מושלם כי זו מכבי חיפה?

"אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. אני נמצא במקום שטוב לי ורציתי להיות בו וזה היה מושלם כי עבדנו הרבה זמן על התרגיל. כשרצתי לספסל בשמחה, כולם אמרו שזה ביצוע מושלם. מה שעובדים עליו בא לידי ביטוי".

חזרה לך האהבה לכדורגל. איך אתה מרגיש העונה?

"אני מרגיש מצוין. כיף לי במקום שאני נמצא בו וכשלחקן כדורגל גיף, הוא ייתן מעצמו הרבה יותר ויהיה יותר מחויב. זה מה שהשגתי בהפועל רעננה".

זה תמיר כהן הישן?

"בניסיון שצברתי במהלך הקריירה ואחרי שבשנה שעברה התאמנתי עם סקאוט אישי שנתן לי הרבה כלים ויכולת, אני נמצא במצב הטוב בקריירה".

רעננה לא הייתה ירידה ברמה?

"ממש לא. אני לא עושה חשבון למה שאומרים וכותבים. אני הולך לאן שטוב לי ולאן שאני רוצה ללכת וברוך השם יש לי את האפשרות לבחור. המטרה הייתה להגיע למקום שארצה להיות בו ויהיה לי כיף להיות בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה מול תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"אמרנו שנוציא את העוקץ בדקות הראשונות ויהיה לנו יותר קל לצאת קדימה דרך האגפים ומשם יהיה לנו קל להבקיע". כהן עם אנדלובו/ברני ארדוב

"על פניו זה לא נראה טוב. מכבי חיפה מועדון גדול שיודע להתאושש והצליח להתאושש. אני בטוח שאנשים ימצאו את הפתרונות. אני לא צריך להתייחס לבעיות שלהם כי אני נמצא במקום אחרי לגמרי".

הופתעת מהחולשה של מכבי חיפה?

"ידענו שנצטרך לעבור את הדקות הראשונות בצורה טובה ולנטרל את האגף השמאלי של חן עזרא וטאלב טואטחה. מצאנו לזה את הפתרונות. ראינו בתקציר הדרבי משחק מדהים של הפועל חיפה מבחינה טקטית והגנתית וזה מה שרצינו לעשות. אמרנו שנוציא את העוקץ בדקות הראשונות ויהיה לנו יותר קל לצאת קדימה דרך האגפים ומשם יהיה לנו קל להבקיע".

אוהדים של מכבי חיפה קיללו אותך ואת אביך ז"ל, מה הצד שלך?

"לכולם יש פיות והם אומרים מה שהם רוצים. מילה שיוצאת מהפה לעולם לא חוזרת. מה שקרה בסיום המשחק זה משהו שקיים וחבל שהוא קיים".

נכנסו לך לאוטו.

"כמעט נכנסו לאוטו. עשו מה שעשו והיו הרבה אחרים שלחצו ידיים, אמרו 'כל הכבוד, תמשיך ככה' ו'אתה נראה נהדר'. יש מספר אנשים שמוציאים את העצבים שלהם ואת הקריזות שלהם בצורות לא מכובדות ולא מתאימות. לבוא ולצעוק מה שהם צועקים זה פגיעה מאוד קשה ולא נעימה. זה יותר גרוע מאלימות מילולית".

מצפה להתנצלות?

"למדתי בשלוש השנים האחרונות לא לצפות מאף אחד לשום דבר".

אמרת להם שהלב שלך גם נקרע.

"אמר לי אחד האוהדים 'נקרע לנו הלב, למה חגגת?'. אני לא צריך להתנצל שאני חוגג, בטח לא אחרי גול וגם כשאני חוגג בבר, במסיבה או בחתונה. אני לא צריך להגיד סליחה לאף אחד. אעשה מה שטוב ומה שאני רוצה לעשות. לי לא נקרע הלב שנתיים? ככה עניתי לו. גם לי נקרע הלב שנתיים, אבל לאף אחד מכם לא היה אכפת, אז למה שלי יהיה אכפת? אני לא עושה חשבון לאף אחד, אחגוג איך שאני רוצה".

מה אתה מאחל לעצמך העונה?

"מאחל לעצמי להמשיך בהפועל רעננה כמו שעכשיו ומאחל לקבוצה להמשיך לאסוף נקודות עם הופעות טובות. מקווה שנהפוך את העונה לכמה שיותר מתוקה, נתקדם כמה שיותר מהר קדימה, יש אנשים מדהימים בצוות ובהנהלה ושחקנים מוכשרים שיכולים להגיע רחוק".

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
לא עושה חשבון לאף אחד. כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully