וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקנים: "אעזור לכם להתאושש, אבל תעזרו גם לי"

3.11.2013 / 7:17

מאמן מכבי חיפה מקבל גיבוי, אבל מעידה מול בית"ר תסכן את מעמדו ולראשונה העונה, הוא ביקש עזרה משחקניו. אלה נתנו לו גיבוי ובחרו לתקוף אוהדים: "האיומים שלהם חוצים את הקו". גולסה ייפגש עם סוכנו בניסיון לגשר, בחיפה מעריכים: הוא רוצה לבלגיה

ברני ארדוב

אווירת נכאים במכבי חיפה אחרי עוד הפסד, אמש (שבת), 1:0 להפועל רעננה. ככל שהזמן חולף, נראה כי העיסוק בעתידו של המאמן אריק בנאדו רק הולך וגדל. במועדון הבהירו כבר אתמול כי אין כוונה לפטר את המאמן, אבל נראה כי מעידה נוספת, מול בית"ר ירושלים במחזור הבא (ללא אוהדי יציע ג', שייסגר בשל עונש), תערער את מעמדו של בנאדו. גורם בכיר במכבי חיפה אמר: "בניגוד לעונה שעברה, הקבוצה משחקת טוב ומפסידה. מה שכן, יש בעיה גדולה בהתקפה ואת זה נצטרך לפתור".

אוהדי הקבוצה העבירו מסר למאמן על רקע הפרסומים לפיהם הוא לא עורך אסיפות לאחר ההפסדים. הם דרשו זאת ממנו בתום המשחק אמש, כאשר בנאדו יצא מחדר ההלבשה והסבירו: "צריך לקחת אותם ולהצליף בהם, הגיבוי של אריק לא עוזר. הוא נתן להם חופש ותראו איך הם משחקים. הגיע הזמן שידבר וינער אותם". אחת האפשרויות שנשקלות כרגע היא להחזיר להרכב את שמעון אבוחצירא, שעד כה לא כבש בליגה. דינו אנדלובו שוב זכה אמש לשריקות בוז צורמות ביציאה מחדר ההלבשה והעובדה שלאחרונה הוא חזר לכבוש למרות מיעוט הדקות אינה מבטיחה את הישארותו בקבוצה.

חלק מהשחקנים טענו אתמול כי בנאדו טעה כאשר עלה לשחק עם בוקולי, ראיוס וידין יחד. "הוא היה צריך לוותר על אחד מהם", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. הנשיא יעקב שחר נראה כעוס מאוד בסיום. בשבוע שעבר הוא שקל להגיע למתחם בכפר גלים ולא עשה זאת, אבל לאור המצב ייתכן ויעשה זאת כבר היום או באחד האימונים הקרובים.

הירוקים במשבר:

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אש מכל הכיוונים. בנאדו/ברני ארדוב

אוטובוס השחקנים נראה בסיום ריק בחלקו, מאחר שמספר שחקנים וביניהם ידין, קטן, בוקולי ותורג'מן, כמו גם שחקנים שלא היו בסגל, קיבלו אישור לחזור הביתה ולא ישירות לחיפה. אלו שכן היו באוטובוס נותרו בשקט כמעט מוחלט, מלבד מספר שחקנים שהעבירו ביקורת נוקבת על הקהל. לאחר שהאוטובוס הגיע ליעדו בכרמל, לשחקנים כבר היה הרבה מה לומר על האוהדים שלהם. בסיום המשחק התלוננו אוהדים על היחס שמגלים לאחרונה שחקני הקבוצה אליהם. בכלל, במחזורים האחרונים טוענים מספר אוהדים כי שחקנים ש"זוכים" לקללות ביציאה מחדר ההלבשה, בוחרים להגיב. "אנחנו כועסים כי הקבוצה נראית רע, הם צריכים להגיד תודה שמקללים אותם. לנו אכפת וכמו שהם נראים, להם לא", אמר אחד מאותם אוהדים אתמול.

אחד משחקני הקבוצה הבכירים לא נותר חייב: "פשוט לא להאמין שזה היחס שאנחנו זוכים לו. אין כאן שום תרבות, יש כאן קומץ של אוהדים לא סבלניים, שחושבים שאנחנו עבדים שלהם ועושים טובה שהם מעודדים. אנחנו יוצאים מחדר ההלבשה וכל מה ששומעים זה קללות. בפאוק באו 25 אלף יוונים שהיו בפיגור 2:0 וכולם מעודדים. שייקחו דוגמא איך מעודדים קבוצה במשבר, ואני לא מנקה אותנו מאחריות". שחקן אחר הוסיף: "ריאל ומנצ'סטר לא לקחו אליפויות כמה שנים, ריאל לא מצליחה לקחת צ'מפיונס מ-2002, אבל הקהל שלה מחכה 11 שנים בשקט". שחקני בקבוצה ביקשו להבהיר כי בנאדו זוכה לתמיכה מלאה מהקהל: "אנחנו לוקחים אחריות והמצב רע, ואנחנו לוקחים הכול עלינו הכל כי אריק לא אשם. הוא לא מקבל גיבוי רק משחר, אלא גם מאיתנו וזה הכי חשוב, אבל שוב, קצת עזרה לא תזיק מהקהל. האיומים אחרי המשחקים חוצים קו אדום".

הגיבוי לו זוכה המאמן מהשחקנים בא לידי ביטוי גם לאחר המשחק. בנאדו שוחח עם מספר שחקנים באזור חדר ההלבשה ואמר להם: "חברים, אנחנו בתקופה קשה. אני אעזור לכם להתאושש, אבל תעזרו גם לי". אחד השחקנים אמר: "אפשר להבין אותו. לא רק הקריירה שלנו מונחת על כף המאזניים. יותר חשוב לנו שהוא יוציא אותנו מהבוץ מאשר להתעסק עם הקהל".

בנאדו, אגב, כינס היום את השחקנים לאסיפה קצרה במיוחד, בה חזר על חלק מהדברים שאמר אתמול: "אנחנו בתקופה לא קלה וצריך לדעת לצאת ממנה. רק יחד נצא מהמצב הזה. אני איתכם, אבל אתם צריכים לעזור לי. יש לנו משחק חשוב מול בית"ר, וחייבים לבוא ולדעת לנצח אותו".

אוהדי מכבי חיפה ממתינים לשחקנים אחרי ההפסד להפועל רעננה. ברני ארדוב
לא שקט גם בגזרת האוהדים. אוהדי חיפה לאחר ההפסד לרעננה/ברני ארדוב

המשבר הגדול בקבוצה הוביל לרגיעה מסוימת בגזרת אייל גולסה, למרות שהיא אמורה להימשך בימים הקרובים. "אף אחד לא חושב על זה עכשיו. יש דברים יותר חשובים לעסוק בהם עכשיו", אמרו במועדון על הקשר, שסירב לחתום וישב אתמול ביציע יחד עם אלעד גבאי ושמואל שיימן. סוכנו של השחקן דדה חדד מתכוון להיפגש עם גולסה השבוע וייתכן שתוגש הצעה נוספת למכבי חיפה, על מנת לנסות ולהגיע להבנות. השחקן עצמו מסרב לחתום כרגע וממתין לחודש ינואר, אז יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. אם חיפה תסכים לשדרג את שכרו ביחס להצעה האחרונה, הוא עשוי להסכים לחתום על חוזה חדש. בחיפה מעריכים שסוכן השחקנים דודו דהאן עומד מאחורי העניין. מידיעה שהגיעה למועדון עולה כי לאחרונה דהאן הבטיח לשחקן שינסה לשדך אותו לסטנדרד ליאז' או קלאב ברוז' בינואר (תמורת פיצוי, אפשרות פחות ריאלית כרגע), או מיד בתום העונה.

עידן ורד, ששוב לא שותף, דאג להבהיר הפעם לחבריו: "אני לא מאוכזב ממעמדי". יניב קטן עשוי לחזור להרכב למרות שלא שיחק אתמול, משום שבחיפה סבורים: "הוא יכול לתרום יותר מכל שחקן אחר למה שקורה על המגרש".

כפי שפורסם אמש, חלק מאוהדי הקבוצה תקפו את תמיר כהן וגל ניר. כהן התבקש לספק הסברים בנוגע לעובדה שחגג לאחר השער ואיבד עשתונות כאשר אוהדים קיללו את אביו, אבי כהן ז"ל ושרו לעבר השחקן שירי גנאי אכזריים. "לא חגגתי, הסתכלתי לשמים לעבר אבא, דיברתי אתו, זו זכותי המלאה", הסביר כהן. האוהדים אמרו לו "נקרע לנו הלב" וכהן השיב: "ולי שנתיים נקרע הלב, אתם חושבים שלי הוא לא נקרע?". במכבי חיפה אמרו אתמול: "מדובר בתקרית חריגה שאינה משקפת את כלל אוהדי חיפה. היה ראוי אם הייתה נמנעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully