וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה השתוללו, קללות מכוערות לתמיר כהן

2.11.2013 / 20:06

האוהדים ניסו לפרוץ לחדר ההלבשה וקראו ”אין לכם כבוד”, חלקם התעמתו עם קשר רעננה וקיללו את אביו המנוח. בנאדו: ”זכותו של שחר להגיד לי לא להמשיך”. גורם בכיר מבהיר: ”רק בנאדו יוציא את הקבוצה מהבוץ”. קינן: ”רק השחקנים אשמים”

ברני ארדוב

האם מעמדו של אריק בנאדו בסכנה? מאמן מכבי חיפה רשם הערב (שבת) הפסד שני רצוף עם קבוצתו, כשנכנע 1:0 להפועל רעננה הקטנה, עבורה היה זה בסך הכל הניצחון השני העונה. שבוע לאחר ההפסד הכואב בדרבי המשיכו הירוקים לאכזב, והם מחזיקים במאזן נוראי של ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים שמרחיק אותם מאוד מהצמרת. אם ההפסד לא היה מספיק, הרי שמי שהכניע את החיפאים היה לא אחר מאשר תמיר כהן, ששוחרר ממכבי חיפה והערב זכה לנקום באקסית ובמאמן ששיחרר אותו. עם זאת, גורם בכיר במכבי חיפה הבהיר: "אין שום כוונה לפטר את בנאדו, הוא היחיד שיוציא את הקבוצה מהבוץ".

בסיום המשחק פרצה מהומה, כשעשרות אוהדי מכבי חיפה פרצו את השער המוביל לחדר ההלבשה ודרשו לראות את השחקנים. האוהדים דפקו על הדלתות, ואחד מהם אף פגע בצלם. כוחות האבטחה לא הצליחו להדוף אותם ורק בסיוע כוחות נוספים הצליחו להוציא אותם החוצה. האוהדים צעקו בסיום: "צאו החוצה, אין לכם כבוד". כמו כן, נמנע עימות פיזי בין האוהדים לתמיר כהן, שספג קללות קשות מהאוהדים על אביו המנוח, אבי כהן ז"ל.

אוהדי מכבי חיפה ממתינים לשחקנים אחרי ההפסד להפועל רעננה. ברני ארדוב
התפרעו בסיום וחיכו לשחקנים בחוץ. אוהד מכבי חיפה/ברני ארדוב

בסיום המשחק התגודדו מחוץ לאיצטדיון כ-100 אוהדים זועמים כשהם ממתינים ליד אוטובוס השחקנים. כוחות שיטור גדולים חצצו בין הצדדים. כשיניב קטן יצא לכיוון מכוניתו צעקו לעברו האוהדים: "תעיפו את בנאדו", אך הקפטן לא התייחס לקריאות. הקריאות נגד השחקנים נמשכו עם כניסתם של טאלב טואטחה, שובל גוזלן וגוסטבו בוקולי לאוטובוס הקבוצה. בוקולי יצא מהאוטובוס וניגש אל האוהדים, מה שזיכה אותו במחיאות כפיים. לעומתו, אנדלובו זכה לשריקות בוז צורמות עם יציאתו מהאיצטדיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביחי ידין שחקן מכבי חיפה (שלישי מימין) מוקף באוהדים. ברני ארדוב
הסתיים בחיבוק. ידין עם האוהדים/ברני ארדוב

מאמן חיפה אריק בנאדו ניסה להסביר בסיום מה לא עבד: "לא היינו כבויים, ניסנו אבל אנחנו לא בתקופה טובה. השחקנים רצו אבל לא היינו יצירתיים או חדים מספיק. ידענו שיהיה קשה לשחק מול הצפייפות של רעננה אבל לא הצלחנו להביא את הפתרונות למגרש. באחת ההתקפות הבודדות שהיו להם הם הבקיעו ממצב נייח. אני מצטער עבור האוהדים שבאו למגרש וראו את המשחק הזה. זה לא המקום שרצינו להיות בו, אין עוד הרבה זמן, אבל אני אמשיך לעבוד קשה כדי להוציא את הקבוצה מהמקום הקשה בו היא נמצאת".

כשנשאל האם הוא מתכוון לקחת אחריות או שיעקב שחר מתכוון לפטרו אמר בנאדו: "את זה צריך לשאול את שחר. אם יגידו לי להמשיך לנסות ולהצליח, אעשה את זה בכל הכוח. אני מרגיש שיש לי את היכולות להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. זה לא קל, אבל אם הוא יגיד שאני האיש שיעשה את זה, אעשה את זה. אם לא, זו זכותו. אני מאמין בשחקנים האלה. כל עוד שחקנים באים ונותנים הכל אין לי טענות אליהם".

דקל קינן הוסיף: "כל הפסד הוא גרוע בפני עצמו - אנחנו מכבי חיפה, לא עוד קבוצה, וכל פעם שאנחנו לא מנצחים כואב לנו מאוד. צריך לומר את האמת - כרגע אנחנו נראים לא טוב. אריק בנאדו הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות, אנחנו השחקנים אשמים. אנחנו קבוצה טובה בתקופה לא טובה, ונצטרך לדעת לצאת ממנה". קינן נשאל על האפשרות שבנאדו יפוטר, והשיב: "זה לא צריך להיות על הפרק. רק השחקנים אשמים".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא המקום בו רצה להיות. בנאדו/ברני ארדוב

עימות פיזי נמנע בין האוהדים לתמיר כהן

בסיום המשחק אירע עימות חמור בין אוהדי מכבי חיפה לקשר רעננה תמיר כהן ושוער הקבוצה גל ניר. במהלך האירועים כהן יצא לעבר רכבו והאוהדים רדפו אחריו, חלק מהאוהדים קיללו את אביו המנוח, אבי כהן ז"ל, ושרו לעבר השחקן שירי גנאי אכזריים. כשגל ניר נכנס לרכבו ניגש אליו אוהד בתנועה מאיימת ואמר לו "תמחק את החיוך מהפרצוף שלך", עד שאוהדים הפרידו בין ניר לאוהדים האלימים.

כשמספר אוהדים הקיפו את רכבו של תמיר כהן, השחקן יצא מרכבו בניסיון לדבר איתם. "עשית טעות גדולה שחגגת", אמרו לו האוהדים, וכהן ענה: "לא חגגתי, הסתכלתי לשמים לעבר אבא, דיברתי איתו, זו זכותי המלאה". האוהדים אמרו לו "נקרע לנו הלב", וכהן השיב: "ולי שנתיים נקרע הלב, אתם חושבים שלי הוא לא נקרע?". באותו שלב הגיעו כוחות אבטחה, הכניסו אותו לרכבו, והרחיקו אותו מהמקום ומנעו עימות פיזי.

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה חוגג, מאחוריו בן מלכה. ברני ארדוב
לא מתעסק עם מכבי חיפה. כהן/ברני ארדוב

מיותר לציין שמנחם קורצקי היה מרוצה מאוד מהתוצאה, ובסיום הוא אמר: "השחקנים נתנו הכל, וצריך להצדיע להם". על כובש השער תמיר כהן אמר המאמן המנצח והמחויך: "הוא צריך לתת הרבה יותר, אני מחזיק ממנו כשחקן ברמות הכי גבוהות. הוא מוכיח בכל שבוע, מבחינת היכולת הוא יכול לתת הרבה יותר".

תמיר כהן עצמו נשאל מה עבר לו בראש כשכבש מול האקסית שויתרה עליו, והשיב: "זה שער כמו השערים הקודמים שלי, ובעזרת השם גם כמו השערים הבאים שלי. מה שעובר בראש זה תודה להפועל רעננה, שגורמים לי להיות מאושר. אני לא רוצה להתעסק במכבי חיפה, מבחינתנו באנו לתת את המקסימום, עשינו את זה. תכנית המשחק היה להוציא להם את העוקץ, ידענו שניתן את הגדול שלנו וגם היינו קרובים לשני והשלישי. זה 0:1 מתוק מאוד".

יניב קטן שחקן מכבי חיפה יוצא לאחר ההפסד להפועל רעננה. ברני ארדוב
בהלם. קטן בסיום המשחק/ברני ארדוב
חן עזרא, דקל קינן שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
לא בורח מאחריות. קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully