וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה להתאחדות במכתב נגד שלומי ברזל

3.11.2013 / 13:07

בקבוצה זועמים על הדברים שאמר ראש מערך ההסברה בכנס בשבוע שעבר: "אם הוא רוצה לדבר כאוהד, שיתפטר מתפקידו"

one

בית"ר ירושלים העבירה היום (ראשון) מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל וליו"ר אבי לוזון, לגבי ההתבטאויות של ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, במהלך הכנס למניעת אפליה וגזענות בכדורגל, שנערך ביום שלישי החולף בעיריית ירושלים.

בבית"ר ירושלים תקפו: "הקבוצה ניצחה למרות הקהל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלומי ברזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין הדברים אותם כתבה הקבוצה במכתב שנשלח: "מר ברזל התבטא במהלך הדיון לא כבעל תפקיד בכיר בהתאחדות, כפי שניתן היה לצפות, אלא כאוהד מריר של הקבוצה (אוהד לשעבר כהגדרתו) ובין השאר השתלח במועדון ובקהל אוהדיו... כראש מערך ההסברה של ההתאחדות הוא אמור לבטא ולהציג את עמדת ההתאחדות ולא את עמדתו האישית".

עוד נכתב: "אם מר ברזל מעוניין להמשיך ולהשמיע את עמדותיו כאוהד המועדון, הוא מוזמן לעשות זאת, אך יואיל קודם לכן להתפטר מתפקידו". אנשי בית"ר הבהירו במכתב כי המועדון שם לעצמו למטרה להמשיך את המאבק בגזענות ובאלימות, גם אם בדרכים שונות מאלו שהיו נהוגות בעבר (ואשר לא נחלו הצלחה מרובה). בבית"ר ציינו כי העונה לא אירעה אף תקרית גזענית במשחקי הקבוצה.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "ההתאחדות לכדורגל מצפה מכל אחד מעובדיה להשיא תרומה למלחמה בגזענות, באלימות ובכל חולי שמאיים על החברה הישראלית ועל הכדורגל שלנו. דבריו של ראש מערך ההסברה שלומי ברזל בהחלט עולים בקנה אחד עם הערכים הללו".

כזכור, בכנס שנערך התקיים דיון סוער גם בין שחקן הפועל קטמון שי אהרון לשני שחקני בית"ר, שי חדד ואופיר קריאף, במהלכו אהרון אמר להם: "תודו שלא עמדתם בלחץ הקהל", בהתייחסו לפרשת הצ'צ'נים בעונה שעברה. לאחר אותו אירוע, בבית"ר תקפו את אהרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully