וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים תקפו: "הקבוצה ניצחה למרות הקהל"

3.11.2013 / 7:53

בקבוצה היו מאוכזבים מהתנהגות הקהל נגד המאמן והשחקנים: "הם יגמרו את הקבוצה". אצילי יעבור בדיקת MRI

one

בית"ר ירושלים ניצחה אתמול (שבת) את בני יהודה 1:2, צברה עשר נקודות בארבעת המשחקים האחרונים ועלתה למקום הרביעי אך קשה היה להגיד שהאווירה במועדון בסיום המשחק הייתה באמת שמחה. התנהלות הקהל לאורך כל המשחק זכתה ללא מעט ביקורת מצד גורמים במועדון והשחקנים שחשים כי הקהל מצפה מהקבוצה לכדורגל ואיכויות שאין כרגע לסגל הזה, וכי צריך להתאזר בסבלנות.

שחקני בית"ר ירושלים דוד רביבו אופיר קריאף עם טטה בנגורה חוגגים. קובי אליהו
מרוצים מהניצחון, לא מהיחס. שחקני בית"ר/קובי אליהו

גורמים בבית"ר אמרו בסיום: "הקהל השתגע היום. כיבדו אותם בקיץ ונתנו להם כבוד אז אנשים רוצים לנהל כאן את המועדון ולקבוע מי יאמן, מי יהיה מגן, מי יהיה קשר אחורי ומי חלוץ", אמרו בקבוצה. "אי אפשר לתפקד ככה, אם אני אלי כהן אני אומר לטביב שייתן לי מה שמגיע לי והולך הביתה, אי אפשר להוביל ככה קבוצת כדורגל. בכלל, מאיפה הרף ציפיות הזה? אנחנו קבוצה ממוצעת. בית"ר שלוש שנים אחרונות הייתה בפלייאוף התחתון ובשנה שעברה נשארה בליגה מחזור אחרון, הרבה שחקנים משמעותיים עזבו, צורפו כמה צעירים מוכשרים ושניים שלושה שחקנים מנוסים ורוצים לבנות משהו לטווח ארוך אבל אם הם לא יבינו את זה הם פשוט יגמרו את הקבוצה, הקבוצה ניצחה היום למרות הקהל".

מי שלא יכלו להתעלם מכך הם גם שחקנים בקבוצה, שכולם גילו סולידריות עם הקשר הניגרי אייס קרים ואמרו: "זה לא משנה אם הוא שחקן טוב, בינוני או חלש, זה שחקן זר שאיתנו לפחות עד ינואר, היה פצוע השבוע ועלה לשחק כשביקשו ממנו וכל האיצטדיון שורק לו בוז גדול בכל נגיעה שלו בכדור. מאיפה זה בא? מולמו מתח שריר, וחדד היחיד שמתאים לשחק מגן שמאלי אז מה רצו, שליד קריאף בקישור האחורי יכניסו את ברוכיאן? אין לנו יתרונות מקצועיים על קבוצות אחרות, הקהל זה היתרון שלנו והיום הוא פשוט התהפך נגדנו".

שחקנים הוסיפו: "גם לא יכול להיות כשאצילי נופל פצוע כל הקהל צועק "רביבו, רביבו", או כששסלליך עומד להיכנס צועקים "אבירם ברוכיאן". קצת כבוד, יש כאן שחקנים שלא רגילים לסיטואציה של בית"ר וגורמים להם לשחק עם משקולות על הרגליים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צועקים את שמו כששחקן נפצע. רביבו/קובי אליהו

אגב, למזלו של הקהל ושל בית"ר, אייס קרים לא בדיוק מבין את הלך הרוח ואת הקהל וכשנשאל בסיום על המשחק והאווירה הוא נשמע מנותק מכל מה שהיה סביבו. "היה משחק מוזר. בחצי הראשון עברנו הרבה פציעות ונאלצתי להיכנס למרות שלא הרגשתי כשיר במאה אחוז. הכי חשוב שהתמודדנו עם זה וניצחנו. אני לא חושב שהקהל מאוכזב ומפעיל לחץ, הוא רוצה לדחוף אותי ואת השחקנים הטובים שהוא מצפה מהם ומאמין בהם שיובילו את הקבוצה. בהתחלה לא היינו טובים ושינינו את הכל עם הלחץ של הקהל והדחיפה של הקהל. מכבי חיפה? קבוצה מצויינת, אבל נבוא כמו נגד הפועל תל אביב ומה שלמדנו משם וננסה לנצח את המשחק".

על חברו הטוב טטה בנגורה אמר: "היה לו משחק מצויין. אני מקווה שזה המשחק שיחזיר אותו לעניינים. הוא חלוץ מצויין שצריך ביטחון ואני מקווה שעכשיו יבואו עוד הרבה גולים כי הוא יודע את העבודה".

קשר הקבוצה שי חדד הוסיף: "משחק משוגע. בחצי הראשון היינו חלשים אבל בחצי השני חזרנו ונראינו הרבה יותר טוב. הכי חשוב שניצחנו ושלחנו את הקהל שמח הביתה. כל שנה זה ככה בבית"ר, לא משנה מה הסגל ומה המצב, הקהל תמיד רוצה שניראה יותר טוב, נתקוף וננצח, אבל במשחק כמו היום שלא נראינו טוב היה חשוב שנדע למחוק פיגור ולעשות את המהפך".

לקראת מכבי חיפה בשבוע הבא אמר חדד: "אני לא חושב שזה טיימינג טוב לפגוש את מכבי חיפה ואי אפשר לדעת איך היא תבוא. מה שאנחנו יודעים זה שמכבי חיפה קבוצה מצויינת. זה שלא מתחבר לה עכשיו כולם רואים אבל זה לא אומר כלום. אני רק מקווה שהם לא יתחברו נגדנו".

אגב, לפני המשחק אמר המאמן אלי כהן לשחקנים: "בעל הבית שלנו אלי טביב עובר שבוע קשה ולא פשוט. כולכם רואים מה עובר עליו עם הרימון, בית המשפט וכל מה שמסביב וניצחון היום ייתן לו הרבה נחת ויעשה לו טוב על הלב".

שחקן בית"ר ירושלים אייס קרים. יוסי ציפקיס
למזלו הוא לא מבין מה אומרים עליו. אייס קרים/יוסי ציפקיס

את מה שעברה בית"ר אתמול בכל מה שקושר למסדר פצועים אפשר לקטלג כנאחס אחד גדול. כשהגיעו השחקנים להתכנסות בבית וגן לפני המשחק התברר שברק משה שהיה אמור לפתוח סובל מסחרחורות והקאות והוא לא יכול לשחק. אייס קרים, שהיה אמור להיות מחוץ לסגל כיוון שעדיין לא החלים מהמתיחה, נקרא לסגל כאשר שי חדד הוסט לקישור ודסה לעמדת המגן.

בחימום התלונן ניסו קפילוטו על מתיחה בשריר האחורי וטל כחילה הוזעק במקומו. בדקה ה-15 עומר אצילי קפץ לכדור ועם הנחיתה הרגיש כאבים עזים בברך. אצילי עזב את טדי מדדה על רגל אחת ונראה כי מדובר בפציעה לא פשוטה. השחקן יעבור בדיקת MRI שלאחריה תתברר חומרת הפציעה, אך נראה כי השחקן ייעדר בשבועות הקרובים מאימונים. אצילי בכל מקרה ייעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא בשל פציעה (ייעדר כשבועיים), כמו גם סינטאיהו סלליך בשל הסכם המושאלים של חיפה.

וזה עוד לא נגמר. בדקה ה-30 לנדרי מולמו מתח שריר, התקשה לתפקד בשער של בני יהודה והוחלף על ידי אייס קרים שנכנס בשנייה האחרונה לסגל. גם בריאן ג'ונס סובל מחבלה ברגלו והוחלף אך צפוי להיות כשיר למכבי חיפה. קפילוטו ומולמו עדיין בספק לחיפה ובבית"ר יראו כיצד יוכלו להתאמן במהלך השבוע אך בבית"ר מאמינים שיהיו כשירים. אלי טביב נכנס לחדר ההלבשה בסיום ולחץ את ידי השחקנים. טביב החמיא באופן אישי לטל כחילה, חיבק אותו ואמר לו: "כל הכבוד על מה שנתת. זה לא פשוט להיכנס להרכב ברגע האחרון ולשחק ככה ואני מאוד מעריך את זה". המאמן אלי כהן לחץ את ידו של דוד רביבו והחמיא לו על המשחק אתמול.

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עשו לו טוב על הלב בשבוע קשה. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully