וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את בני יהודה

טטה בנגורה כבש צמד במחצית השניה והפך יתרון מוקדם של אדם הרפקה שגם הורחק בצהוב שני. אלי כהן נאלץ לבצע שלושה חילופים כפויים בשל פציעות, הזהובים עם הפסד שישי בשבעה משחקי ליגה

one

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות בטדי המחודש אחרי שגברה 1:2 על בני יהודה במשחק דרמטי ורווי באירועים. אחרי התיקו המאכזב מול רעננה במחזור החולף הבית"רים הגיעו רעבים למשחק הזה אבל נקלעו לפיגור במחצית הראשונה אחרי שער של אדם הרפקה בדקה ה-32. אולם, לבית"ר היה הערב את טטה בנגורה, החלוץ שהצטרף בקיץ ועשה מהפך עם צמד מרשים. בנגורה נגח פנימה הרמה של איציק כהן בדקה ה-49 וכבש את שער הניצחון בדקה ה-64. אדם הרפקה, כובש השער של בני יהודה, הורחק הצהוב שני בדקה ה-74.

שחקני בית"ר ירושלים דוד רביבו אופיר קריאף עם טטה בנגורה חוגגים. קובי אליהו
מהפך מרשים בטדי. שחקני בית"ר מברכים את טטה בנגורה כובש הצמד/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים יכולים להיות מרוצים מאוד מהניצחון הזה, אבל לאלי כהן יש כאב ראש לא פשוט לקראת המשחק הבא מול מכבי חיפה, אחרי שנאלץ לעשות שלושה חילופים כפויים במשחק הזה בעקבות פציעות של בריאן ז'ונס, עומר אצילי ולנדרי מולמו. כל זה אחרי שניסו קפילוטו נפצע בחימום והודח ברגע האחרון מההרכב, כמו גם ברק משה החולה. הניצחון הזה היה משחקה החמישי של בית"ר בו היא לא מפסידה. ומה עם בני יהודה? הקבוצה של דרור קשטן הצליחה אמנם לעצור את סחף ההפסדים במחזור החולף, אך נחלה הערב הפסד שישי בשבעה משחקים ובקצב הזה היא בהחלט מועמדת בכירה לרדת לליגה הלאומית בתום העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן ז'ונס שחקן בית"ר ירושלים מול אמיליאנו פוסקו שחקן בני יהודה. קובי אליהו
גם הוא נפצע והוחלף. בריאן ז'ונס, משמאל מול פוסקו/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 80: מצב כפול נפלא לבני יהודה. אור ברוך הדביק כדור לקורה עם בעיטה אדירה מצד שמאל. הכדור נהדף לעברו של עגייב המחליף שבעט פצצה נוספת אותה הדף הרוש בקושי.

דקה 75: אלי כהן נאלץ לבצע חילוף שלישי כפוי אחרי שבריאן זו'נס נפצע וסינטאיהו סלליך נכנס במקומו.

דקה 74: אדום לבני יהודה! אדם הרפקה קיבל צהוב שני אחרי תפיסה מיותרת של שי חדד והותיר את הזהובים בעשרה שחקנים.

דקה 66: בני יהודה כמעט השוותה מיד כשיורי לאמין נותר חופשי לכדור שהוגבה מצד שמאל ונגח מתוך הרחבה מעל השער. מזל גדול לבית"ר.

דקה 64: גול! המהפך בטדי הושלם עם שער נוסף של טטה בנגורה. דוד רביבו המחליף שלח כדור עומק מצוין לאיציק כהן, שניסה לעשות מספרת ופספס את הכדור. בנגורה הסתנן מאחור ובעט לרשת. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 57: איזה מצב לבית"ר. שי חדד הרים כדור טוב מצד ימין. טטה בנגורה ואיציק כהן ניסו שניהם לבעוט והאחרון שלח את הכדור החוצה.

דקה 49: גול! פתיחה מצוינת לבית"ר ירושלים. איציק כהן נשלח באגף שמאל והרים כדור שחלף מעל ידיו של איינוגבה והגיע לראשו של טטה בנגורה שהתרומם מעל כולם ונגח פנימה. 1:1 בטדי.

דקה 45: דלה איינוגבה שוער בני יהודה טעה כשהרחיק לא טוב היישר לעברו של בריאן ז'ונס אבל זה בעט חלש מאוד לידיו של השוער.

דקה 33: אלי כהן נאלץ לבצע חילוף כפוי נוסף כשלנדרי מולמו נפצע כבר מהפתיחה והוחלף על ידי אייס קרים.

אדם הרפקה חוגג עם שחקני בני יהודה. קובי אליהו
חגגו יתרון מפתיע בטדי. שחקני בני יהודה מברכים את אדם הרפקה/קובי אליהו

דקה 32: גול! בני יהודה עולה ליתרון מפתיע בטדי. לירוי צעירי קיבל כדור בצד ימין ושלח כדור עומק לאדם הרפקה, שמצד ימין בעט לרשת. 0:1 לבני יהודה.

דקה 26: מצב ראשון לבני יהודה. עוז ראלי קיבל כדור במרכז השדה, התקדם ושלח בעיטה חזקה מאוד מ-25 מטרים שנהדפה בקושי על ידי הרוש.

דקה 23: למרות מכת הפציעות בית"ר המשיכה ליזום וליצור מצבים. אופיף קריאף קיבל כדור מצד ימין והרים כדור מדויק היישר לראשו של טטה בנגורה שהתרומם ונגח החוצה.

דקה 15: אחרי שנאלץ לבצע ברגע האחרון שני שינויים כפויים בהרכב שלו, אלי כהן איבד גם את עומר אצילי שנפצע כבר בפתיחה והוחלף על ידי דוד רביבו.

דקה 5: טל כחילה, הבלם הצעיר שהוזנק ברגע האחרון להרכב כמעט כבש כבר בפתיחה אחרי שהגיע ראשון לכדור קרן אבל הכדור שנגח חמק ממש ליד קורת שערו של איינוגבה והחוצה.

דקה 1: זיו אדלר הוציא את המשחק לדרך לעיני 8,000 אוהדי נלהבים בטדי, רובם ככולם אוהדי בית"ר.

איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נקלע לפיגור מוקדם. איציק כהן/קובי אליהו
דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הפסד שישי בשבעה מחזורים. קשטן/קובי אליהו

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, טל כחילה, לנדרי מולמו (אייס קרים, 33), שי חדד, אופיר קריאף, עומר אצילי (דוד רביבו, 15), איציק כהן, בריאן ז'ונס (סינטאיהו סלליך, 75), טטה בנגורה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס (אור ברוך, 58), לירוי צעירי (אמיר עגייב, 80), יורו לאמין, עוז ראלי, אדם הרפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully