וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שי אהרון לא עמד בלחץ, מי הוא שישפוט את בית"ר?"

30.10.2013 / 8:08

בבית"ר כעסו על המתקפה של שי אהרון על חדד וקריאף בכנס: "קלט שאפשר לקבל כותרות והתלהב". אצילי ימשיך לקבל קרדיט

one

בבית"ר ירושלים לא אהבו את המתקפה של שי אהרון כנגד שחקני הקבוצה שי חדד ואופיר קריאף בנוגע להתנהלותם בזמן פרשת הצ'צ'נים, כפי שעלה אמש (שלישי) כנס בנושא מניעת אפליה וגזענות בכדורגל שהתקיים בירושלים מטעם הקרן החדשה לישראל.

גורם במועדון אמר: "שי אהרון לא רגיל לקבל במה כזאת אז הוא ניצל את זה. הוא קלט שאפשר לקבל כותרות וידע שזה יגיע לתקשורת אז הוא התלהב. אי אפשר לשפוט אותו, הוא אף פעם לא שיחק בקבוצה עם קהל, תמיד בקבוצות קטנות בלי לחץ והוא בכלל לא מבין במה מדובר, מהצד קל לשפוט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קל לדבר בלי שיש לך מושג". אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנים בבית"ר הוסיפו על הדברים: "אם היה עובר אפילו הוא יומיים את מה שעבר כל שחקן בתקופה הזאת, הוא היה עושה במכנסיים. קל לדבר שאין לך מושג מה אנשים עברו פה. הוא היה כישרון בגיל צעיר שהידרדר לליגות נמוכות כי לא ידע להתמודד, אז מי הוא שידבר ככה? לשחק במועדון קטנים בלי לחץ ומול 400 איש בערד או באזור זה לא משהו דומה למה שעוברים בבית"ר ירושלים, שקצת יחשוב איך זה להיות מהצד הזה".

בבית"ר מאוכזבים עד עתה מקצב מכירת הכרטיסים למשחק עם בני יהודה, כאשר רק כמה מאות כרטיסים נמכרו. בבית"ר מצפים לעשרת אלפים איש לפחות שיבואו לתמוך בקבוצה ולא ישאירו את טדי ריק. במועדון יודעים שניצחון עשוי להוביל את הקבוצה למקומות 2 עד 4 ומאמינים ומשוכנעים שעם תמיכת הקהל זה יקרה.

אלי טביב שיבח בימים האחרונים בפני מקורביו את הצוות המקצועי בראשון אלי כהן ודוד אמסלם ואמר: "התחלנו הכל מאוחר ורק במחזור השלישי, למעשה בנינו קבוצה כמעט מאפס. אנחנו צריכים בשלב הזה לצבור נקודות כדי שיהיה לנו שקט ולאט לאט נראה יותר כדורגל, מה גם שבינואר נחזק את הקבוצה. אם הקהל ימשיך לתמוך ולתת גב לשחקנים הצעירים שהם העתיד של המועדון העתיד שלנו יהיה ורוד, כי אם נשלם מחיר בעונת הבנייה הנוכחית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
טדי מחכה להם. אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

הקשר הניגרי אייס קרים לא חזר עדיין לאימונים ואינו צפוי לפתוח בשבת הקרובה. אופיר קריאף וברק משה צפויים להמשיך ולפתוח בקישור האחורי כאשר בריאן ז'ונס צפוי להחליף את סנטיהו סלליך בקישור. גם עומר אצילי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב. טטה בנגורה צפוי לקבל הזדמנות נוספת בהרכב הפותח אך במועדון חזרו והבהירו כי במידה שלא יספק את הסחורה וישפר את יכולתו באימונים ובמשחקים הוא עשוי להיחתך בינואר. מי שיחזור לסגל יהיה אבירם ברוכיאן, שהרבה מאוד אוהדים כבר מחכים לראות אותו עולה למגרש.

מועדון הכדורגל בית?ר ירושלים החליט למשוך את תביעתו כנגד שבעת אוהדי הקבוצה וזאת לאחר שנוסח הסכם באמצעות מגשר מטעם בית המשפט, עורכי דינם של השבעה והיועץ המשפטי של המועדון. בהסכם התחייבו האוהדים הבגירים שבהם לתרום שעות לקהילה לטובת עמותת ?גדולים מהחיים? ואילו הקטינים יביעו את דעתם כנגד אלימות והוקעת האלימות והגזענות באמצעות כתיבה, אשר יימסר לתובעת מטעם בית המשפט. השבעה התחייבו לא לתת יד במעשים המרמזים אפילו על אלימות, מילולית ו/או פיזית לרבות אמירות גזעניות. במועדון מברכים על הצעד המוכיח כי אפשר בדרכי נועם ושיח להגיע להישגים עם הקהל וזו יציאה לדרך חדשה עבור הנוגעים בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully