וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "יש לנו חיוך ותחושת הקלה ליום אחד"

2.11.2013 / 8:49

מנהל מכבי ת"א מרוצה מהניצחון על קובאן. גם אינגלס, שאמר: "שיחקנו כמו שידענו שאנחנו יכולים". בלאט שיבח את השחקנים

עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב יכולה לפתוח את הבוקר הזה (שבת) כשהיא נושמת לרווחה. אחרי ההפסד המביך לעירוני נס ציונה בליגה הגיעה תצוגה נהדרת ברוסיה מול קובאן, אחת היריבות החזקות בבית של הצהובים, עם ניצחון 58:73 שמשחרר מעט מהלחץ שהיה בקבוצה בימים האחרונים.

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את קובאן 58:73

בלאט: ”עם היקמן וסמית’ אנחנו קבוצה שונה”

למרות הניצחון, הבעיות הקרדינליות של מכבי תל אביב נותרו

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס מול שחקן קובאן קרונוסלב סימון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"ההתקפה וההגנה שלנו היו טובות". ג'ו אינגלס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עם הירידה לחדר ההלבשה, השחקנים "כבר נראו אחרת", כפי שתיאר זאת גורם בקבוצה. בחדר ההלבשה המאמן דיוויד בלאט שיבח את השחקנים על החוזק המנטלי שהציגו, כשהוא ביקר ציין: "עשינו הגנה טובה והוצאנו לפועל מהלכים בצורה נכונה". עם זאת, שחקני הקבוצה שכבר למודי אכזבות בליגה הישראלית, הוזהרו: "יש לנו משחק חשוב מול גלבוע/גליל ביום שני, צריך להתכונן אליו ולהתרכז בו". גורם בקבוצה סיכם את המשחק: "בטח שהיה לחץ. עברנו שבוע מאוד לא נעים, אבל השגנו ניצחון חשוב".

מי שעוד נשם לרווחה היה ג'ו אינגלס, שהוביל את הצהובים עם 14 נקודות, ואמר: "היו לנו שבועות אחרונים שהתבטאו בעליות ובמורדות ומול קובאן שיחקנו טוב כפי שידענו שאנחנו יכולים. ההתקפה וההגנה שלנו היו טובות. בהגנה הצלחנו לעצור קבוצה חזקה מאוד עם 58 נקודות. קלענו יותר מדי מהשלוש בתחילת המשחק, קלענו ליי אפים, מסרנו כדורים לגבוהים שלנו ובגלל כל הדברים האלה המשחק שלנו עבד היטב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
"המפתח לניצחון על קובאן היה שהקבוצה שלנו הגיעה נחושה לנצח את המשחק". ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

ניקולה וויצ'יץ', שערך לא מעט שיחות השבוע עם השחקנים, התייחס להבדלים בין שתי המסגרות, ואמר לוואלה! ספורט: "זו תחילת העונה, וזה מתבטא בעליות ובמורדות. זה קרה, אבל אין לנו כוונה לנוח אחרי הניצחון. יש לנו כבר ביום שני עוד משחק, אז גם אם יש חיוך או תחושת הקלה, יש לנו רק יום אחד להרגיש את זה לפני שניגש למשימה הבאה שלנו".

על הביקורות האחרונות בתקשורת בעקבות ההפסדים של הצהובים הוסיף מנהל הקבוצה: "אתם צריכים לעשות את העבודה שלכם, לכתוב ולמלא את הדף. דברים נכתבים מזווית הראייה שלכם, אבל מה שנחשב זה מה שקורה בסיום. עכשיו אמנם אנו סובלים מעליות ומורדות, אבל הקבוצה משתפרת יותר ויותר ככל שמתקדם הזמן. אני מאמין שצריך לעבוד קשה ואז יהיה שיפור. המפתח לניצחון על קובאן היה שהקבוצה שלנו הגיעה נחושה לנצח את המשחק. הם מילאו כפי שצריך את הוראות המאמן, עשו דברים נכון ולכן ניצחנו אותם". על ההכנות שלו באופן אישי בשבוע האחרון עם השחקנים הוא הוסיף: "לא רבתי עם אף אחד כפי שפרסמו. המציאו וכתבו שטויות בנושא הזה במקומות אחרים. התכוננו למשחק ועשינו את מה שנדרש, והנה, ניצחנו". הצהובים יחזרו היום בערב לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully