וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי: השעות האחרונות לקראת פתיחת ה-NBA

הציוצים, המספרים וכמובן ההתרגשות. ליגת הכדורסל הטובה בעולם יוצאת הלילה לדרך ואנחנו איתה בכל רגע עד לפתיחה

23:39 - ווילט צ'מברליין מחזיק במאזן הטוב ביותר למשחק פתיחה בליגה, כשב-1962 קלע 56 נקודות במדי סן פרנסיסקו ווריורס.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. רויטרס
עשר שנים להופעת הבכורה. לברון/רויטרס

22:30 - הקליפרס שואפים לנצח הלילה את הלייקרס ולהעלות את רצף הניצחונות עליהם לחמישה רצופים. בפעם האחרונה שזה קרה העונה הייתה 1974/75, כשהפרנצ'ייז היה בבפאלו.

21:07 - אחד המהלכים המפתיעים של הערב, אם לא המפתיע שבהם: דאלאס של גל מקל הודיעה כי הג'נרל מנג'ר שלה, גרסון רוסאס שהגיע למועדון רק לפני פחות משלושה חודשים, לא ימשיך בתפקידו.

20:35 - ב"ספורט סנטר" מזכירים שלפני עשר שנים לברון ג'יימס ערך את הבכורה שלו ב-NBA במדי קליבלנד. את שתי הנקודות הראשונות שלו בליגה הטובה בעולם הוא קלע בג'אמפ מהפינה.

20:02 - הלייקרס יפתחו מול הקליפרס עם סטיב נאש, סטיב בלייק, ניק יאנג, שון וויליאמס ופאו גאסול. סטיב נאש מצהיר שהוא לא הולך לשמור על הרגליים: "אם אוכל לשחק בכל המשחקים העונה, אעשה זאת".

19:50 - דירק נוביצקי מצהיר: "אני חושב שהתכוננו הכי טוב שיכולנו, הגיע הזמן שנראה מה הקבוצה שלנו שווה".

שחקן דאלאס מאבריקס, דירק נוביצקי. tony gutierrez, AP
הגיע שלב ההוכחות. נוביצקי/AP, tony gutierrez

19:25 - בוסטון סלטיקס הודיעה כי היא משעה את ג'ראד סאלינג'ר למשחק הפתיחה, בעקבות מעצרו במהלך הקיץ האחרון באשמת אלימות במשפחה. סאלינג'ר לבסוף לא הועמד למשפט בגלל חוסר רצונה של חברתו להעיד, אבל במועדון לא הסתפקו בכך.

18:04 - ג'יג'י דאטומה החמיץ את כל משחקי ההכנה של דטרויט בגלל פציעה, אבל סוכנו מודיע כי האיטלקי כשיר וחושף: "הפיסטונס לא היו אלה שהציעו לו את החוזה הגבוה ביותר מבין ההצעות שקיבל, אבל הוא בחר בדטרויט כי שם יש לו את כל התנאים להצליח".

17:23 - הדרבי של לוס אנג'לס ייפתח הלילה ב-04:30 לפנות בוקר (ספורט 5), וכריס קיימן, הרכש החדש של הלייקרס, עוקץ את היריבה העירונית: "אני מכבד את מה שהקליפרס עושים, אבל עדיין, הם לא הלייקרס. אתה מסתכל פה על דגלי האליפויות, הם בחיים לא יגיעו לזה, זה משהו שיש רק ללייקרס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מספר שיא של 92 שחקנים בינלאומיים יפתחו העונה, שניים מהם משלנו. כספי ומקל/מערכת וואלה, צילום מסך

16:21 - ליגת ה-NBA מעדכנת שהעונה יש מספר שיא של 92 שחקנים בינלאומיים מ-39 מדינות. הבולטות: יש עשרה צרפתים, שמונה קנדים, חמישה מאוסטרליה, חמישה מספרד, וארבעה נציגים מגרמניה, איטליה, ארגנטינה, ברזיל, טורקיה ורוסיה. יש גם שני ישראלים.

16:16 - דאלאס סיימה את האימון האחרון שלה לפני פתיחת העונה. המאמן ריק קרלייל: "אנחנו ממשיכים לעבוד על ההגנה שלנו, יש לנו עוד לאן להתקדם, אנחנו עדיין לא מוצר גמור". על ההתקפה אמר קרלייל: "יש לנו התקפה טובה, חוסה קלעי גדול, יש לנו הרבה שחקנים שיניעו את הכדור. יש לנו קו קדמי שיודע לזוז. אנחנו יכולים להיות קבוצה חזקה במשך 48 דקות".

15:45 - כריס בוש מצייץ: ליל הפתיחה! זאת העונה ה-11 בליגה, אני מתרגש, מקווה שגם אתם!

וואלה! ספורט פותחת את עונת ה-NBA:

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully