וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "נתתי למאמן ביטחון שאני יכול לעזור לקבוצה"

29.10.2013 / 16:00

הלחץ להוכיח את עצמו, הציפיות שלו מהקבוצה, הצ'אנס שקיבל בגלל הפציעות וההשוואה לישראל. גל מקל ערך שיחת ועידה לקראת העונה עם התקשורת ואמר: "יש לי צ'אנס, המטרה שלנו פלייאוף"

דאלאס מבריקס, קבוצתו של הרכז הישראלי גל מקל, תחל את עונת ה-NBA מחר בלילה (בין רביעי לחמישי) כשתארח באמריקן איירליינס ארינה את אטלנטה הוקס. הרכז הישראלי החזיק במשך רוב משחקי ההכנה במשבצת הרכז הפותח, כשעם חזרתו של חוסה קלדרון מפציעה, הוא ירד לספסל לעמדת המחליף הראשון.

גארד דאלאס מאבריקס גל מקל. Danny Johnston, AP
פותח עונה. גל מקל/AP, Danny Johnston

"אני מאוד מתרגש לקראת מחר, זה בכל זאת משחק NBA ראשון שלי", אמר מקל בשיחת ועידה מיוחדת עם התקשורת הישראלית היום, "ההכנה הייתה אינטנסיבית, היו הרבה אימונים והתחלנו לשחק ישר אחרי זה. בכל משחקי ההכנה הראיתי קו עלייה מתמיד וקפצתי למים העמוקים כי חוסה קלדרון היה פצוע, שיחקתי מול רכזים עם פוטנציאל אולסטאר כמו הולידיי וקונלי מממפיס. אני לומד ממשחק למשחק, מתקדם, גם מבחינה סטטיסטית השתפרתי בכל משחק".

הגארד הישראלי הוסיף: "במשחק האחרון נראינו פחות טוב וביחס לקו העלייה, המשחק האחרון היה פחות טוב. המאמנים מרוצים ממה שהראיתי, אבל אני יכול לתת דקות טובות לקבוצה. נתתי למאמנים ביטחון שאני יכול לעזור לקבוצה, ומוכן למחר לצאת למסע".

מקל אמר: "מבחינת אינטנסיביות זה כמה רמות מעל ישראל. הגדלים, המהירות והחדות. לקח לי משחק וחצי להיכנס לקצב ומבחינה הגנתית אני מרגיש מאוד בנוח. גם מול שחקנים בקליבר מאוד גבוה ורכזים מובילים בליגה הסתדרתי איתם יפה. כיף גדול לשחק עם שחקנים כאלה שהם אגדות ומוכחים בליגה הזאת, זה עושה את החיים יותר קלים. כולם מנסים לעזור ולכוון".

חוסה קלדרון שחקן דטרויט פיסטונס. AP
גם איתו בסגל, מקל מאמין שיקבל דקות. חוסה קלדרון/AP

על הלחץ שיש לו להוכיח את עצמו הוסיף הרכז: "כרגע אני חושב שגם עם הפצועים יש לי באמת צ'אנס לקבל דקות ולהיות טוב. המטרה שלי בלי קשר למי נמצא או לא, להיות טוב בכל שנייה על המגרש, זאת עונה ארוכה ויהיו עליות וירידות, כל רוקי שמגיע לליגה מרגיש את הדברים האלה, יהיו תקופות שאשחק פחות. יש לי אחלה הזדמנות, בהכנה הראיתי שאני יכול לתרום ואני בקו עלייה מתמיד. רק בשבוע הראשון יש לנו ארבעה או חמישה משחקים ואני רק רוצה להיות טוב בהם".

כמו כן, הוא הודה שקיבל פידבק חיובי מהצוות המקצועי, "המאמן עשה פה כמה ראיונות ואמר שהוא מאוד מרוצה מקצב הלמידה שלי וההתקדמות למעט המשחק האחרון שלי שכל הקבוצה נראתה פחות טוב. הראיתי בכל משחק התקדמות. נתתי להם בי ביטחון הגנתי והתקפי. אני אחד שלומד ומשתפר. בכל משחק שיעבור זה ייתן לי הרבה ביטחון ודברים חדשים שיכנסו לשיטה. אני מרגיש שהם נתנו לי את ההרגשה שהם מבסוטים, אבל לפחות את הביטחון הזה נתתי להם, שאני פה בשביל הקבוצה ויכול לתת דברים טובים".

מקל סיים את השיחה עם הגדרת הציפיות מהקבוצה, "הציפיות הן ללא ספק פלייאוף, ולא רק באזור הפלייאוף. חד וחלק פלייאוף. אין לי הרבה ניסיון בליגה הזאת, ואני לא יכול להעריך את היכולת שלנו ממשחקי ההכנה. מכל החבר'ה הותיקים אני מקבל את ההרגשה שאנחנו שווים פלייאוף, בכישרון ובחבר'ה שבקבוצה. יש המון שחקנים חדשים וחשוב לדעת איך הכל יתחבר והקטע הבריאותי משחק תפקיד משמעותי בליגה הזאת, מדובר בעונה ארוכה. המון דברים יכולים לקרות בדרך"

גל מקל. AP
מקל על הפידבק מקרלייל: "המאמן עשה פה כמה ראיונות ואמר שהוא מאוד מרוצה מקצב הלמידה שלי"/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully