וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס לרונאלדו: "אנחנו מחורבנים"

צילומי טלוויזיה חשפו "כאוס" בריאל מדריד בקלאסיקו ("המצב רע, כולנו מאחורה"), פפה רצה להחליף עמדה עם ראמוס. אנצ'לוטי: "לא מתחרט על ההרכב". בלאטר: "רונאלדו מתעסק הרבה עם השיער, מעדיף את מסי"

בספרד ממשיכים לנתח את הקלאסיקו. צילומי הטלוויזיה הספרדית חושפים את הלחץ בשורות ריאל מדריד במשחק בקאמפ נואו (2:1 לברצלונה), ובמיוחד את ה"כאוס", כהגדרת התקשורת, בעקבות ההרכב הלא שגרתי של קרלו אנצ'לוטי.

ניימאר ברצלונה מול לוקה מודריץ' ריאל מדריד. AP
אנצ'לוטי: הקאמבק שלנו מתחיל היום". הקלאסיקו/AP

על פי הצילומים, רונאלדו אמר לראמוס: "זה רע מאוד, רע מאוד, כולנו מאחורה". ראמוס ענה לפורטוגלי: "אנחנו מחורבנים. כולם אצלנו מאחורי הכדור, מחכים. אנחנו מחורבנים, עם התחת סגור". אחר כך, עם פתיחת המחצית, ראמוס אמר לרונאלדו: "בואו נלחץ יותר טוב, בוא נשחק כמו קבוצה גדולה". למודריץ' אמר ראמוס: "בואו נלחץ, בוא נהיה מי שאנחנו". כמו כן, פפה נראה מחליף עמדות עם ראמוס, בניגוד להוראות של אנצ'לוטי: "סרחיו, תישאר פה, ואני אהיה שם, יותר טוב".

קרלו אנצ'לוטי לא מביע חרטה על ההרכב, ואומר ש"אם הקלאסיקו היה מחר, סרחיו ראמוס היה פותח בקישור. בחרתי לפתוח עם בייל, כי חשבתי שהוא יוכל לייצר בעיות. בנזמה לא פתח, כי לא רציתי שלהגנת ברצלונה תהיה מטרה ברורה. בייל עוד צריך זמן כדי להסתגל. הקאמבק שלנו מתחיל היום".

על השיפוט אמר אנצ'לוטי: "אף אחד בקבוצה לא דיבר על שוד. זו פשוט הייתה שגיאה של השופט, שלא שרק". על עזיבה אפשרית של איקר קסיאס אמר אנצ'לוטי: "אני מקווה שהוא יישאר. הוא אמור להיות השוער שמוביל אותנו לדסימה (זכייה העשירית בליגת האלופות)".

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מתעסק בשיער. רונאלדו/רויטרס

כמו כן, לאור פרסום המועמדים לתואר שחקן השנה בעולם, בספרד מפרסמים ציטוטים של נשיא פיפ"א ספ בלאטר, שמשווה בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו: "ליאו הוא בחור טוב. כל הורה היה רוצה ילד כזה בבית. ילד טוב. מהיר מאוד, משחק כאילו הוא רוקד. השני (רונאלדו) הוא כמו מפקד על המגרש. אחד משקיע יותר זמן בסידור השיער מאשר השני, אבל אני לא יכול להגיד מי הטוב ביניהם. אישית אני מעדיף את מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully