וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו צעק על השופט: "פחדן מחורבן"

כוכב ריאל זעם אחרי שלא קיבל פנדל. אנצ'לוטי: "היתה עבירה ברורה". בוסקטס: "הם לא יכולים להתלונן על שיפוט העונה"

את הקיץ האחרון העבירו אוהדי ריאל מדריד בעיקר בדיבורים על גארת' בייל, בעיקר נוכח סכום ההעברה העצום שהנחית את הוולשי בברנבאו. אלא שבינתיים בייל לא ממש פודה את הצ'קים, ומנגד, ניימאר, שהגיע אל ברצלונה באותו הקיץ דווקא מחזיר ובגדול. הברזילאי רשם משחק נפלא הערב (שבת) בקלאסיקו של ספרד, כשהוליך את הקאטלנים ל-1:2 על ריאל עם שער ובישול ,וברצלונה פתחה פעם של שש נקודות מריאל במעלה הטבלה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
לא מאמין שלא קיבל את השריקה. רונאלדו/רויטרס

כוכב המשחק, הלא הוא ניימאר שכמואר כבש ובישל את השער השני חגג: "זה היה משחק מאוד מהנה, בסוג של מעמד שכל שחקן רוצה להיות בו. אני מאוד מאוד שמח על השער שלי, אבל בעיקר שמח על שלוש הנקודות שלקחנו". על השער השני של הקבוצה, אותו בישל לסאנצ'ס שכבש באמנותיות אמר ניימאר: "אין לי מילים, זה היה שער מדהים".

אלכסיס סאנצ'ס, שכבש את השער השני של הקאטלנים לאחר שהקפיץ מעל שוער ריאל, חגג בסיום ואמר: "אני מאושר מהניצחון, מהנקודות שלקחנו ומהשער שלי. כל שחקן רוצה לשחק במשחק כזה ואני מאושר עבור הקבוצה שלנו". על השער המרהיב שלו אמר סאנצ'ס: "לא היתה לי ברירה, ראיתי שהשוער יצא מהשער, והייתי חייב לנסות. הכדור ריחף, ריחף, ריחף, ובסוף נכנס למזלי". על הבלאנקוס אמר סאנצ'ס: "ריאל היא יריבה קשה מאוד והצלחנו לנצח אותם, אבל זה רק משחק אחד. שש נקודות הבדל זה לא מספק".

גם בברצלונה שמעו בסיום את הטענות של ריאל על השופט והפנדל שלא נשרק, ולסרחיו בוסקטס פשוט נמאס מכל זה. "בכל פעם שהם מפסידים, השופט הופך לתירוץ הכי קל עבור ריאל. הם לא יכולים להתלונן על שיפוט, בטח שלא העונה".

דני אלבס התייחס לתלונות של ריאל ובעיקר לדברים שאמרו סרחיו ראמוס (שלמטה): "השופט דווקא היה מאוזן, כי ראמוס היה צריך לקבל כרטיס אדום, אז אין לו זכות לדבר". על המשחק עצמו אמר אלבס: "היתה לנו הופעה נפלאה. הנקודות חשובות כדי לפתוח פער עליהם. ידענו את החשיבות של היתרון הזה ונתנו מכה מוראלית ליריבה מאוד מאוד חזקה".

אלכסיס סאנצ'ס ברצלונה חוגג. רויטרס
היה חייב לנסות. סאנצ'ס/רויטרס

האירוע שהפך לשיחה המרכזית סביב המשחק, היה כצפוי הכשלתו של כריסטיאנו רונלאדו ברחבה בדקה ה-72, והפנדל שהיה או לא היה צריך להישרק. הפורטוגלי זעם על השופט לאחר שלא קיבל את כדור העונשין, רץ אל השופט וצעק עליו: "אתה פחדן מחורבן". הצעקה הזו אף זיכתה אותו בכרטיס צהוב.

סרחיו ראמוס התקומם גם הוא על השיפוט במשחק ואמר: "יש דברים שאי אפשר להילחם בהם. היה פנדל ברור, אבל אני לא רוצה לדבר על השופטים. שיחקנו היום נגד יריבה קשה מאוד, ועשינו הרבה צרות לברצלונה. זה מרגיז לראות אותם מבזבזים זמן בסיום".

מנג'ר ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי נשמע מאוכזב בסיום: "שיחקנו טוב במחצית השנייה והגענו למצבים, אבל במחצית הראשונה לא היינו טובים. לכן אני לא רוצה להאשים את השופט, למרות שהפנדל על רונאלדו היה ברור. האווירה בקלאסיקו נהדרת, אבל רצינו לנצח".

על ניהול המשחק שלו: "העלתי את ראמוס בהרכב כדי שייתן לנו איזון במרכז המגרש, לא רציתי לסכן את יראמנדי כבר מהפתיחה. לא שיחקנו עם שלושה קשרים אחוריים, מודריץ' הוא לא כזה. זה לא היה הרכב הגנתי. בייל יכול לשחק רק שעה כרגע, הוא עוד צריך זמן כדי להגיע לרמה של כל הקבוצה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
מתרחקים מהצמרת. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully