וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה זמן ג'ו הארט ימשיך לפתוח בשער?"

התקשורת האנגלית חובטת בשוער מנצ'סטר סיטי אחרי עוד טעות. פלגריני נמנע מלתמוך בו: "מה אני חושב? לא רוצה להגיד"

ימים רעים במיוחד עוברים על ג'ו הארט. שוער נבחרת אנגליה פתח את עונת 2013-14 עם שורה של טעויות שעלתה למנצ'סטר סיטי באיבוד נקודות, ואתמול (ראשון) הגיע אחד מהשיאים כשחוסר תיאום בינו לבין מתיה נסטאסיץ' סייע לפרננדו טורס וצ'לסי לנצח את קבוצתם 1:2 בדקה ה-90.

שוער מנצ'סטר סיטי, ג'ו הארט. רויטרס
עלה לסיטי באיבוד של לא מעט נקודות העונה. הארט אתמול בסטמפורד ברידג'/רויטרס

בשבועות האחרונים כבר דובר לא אחת על כך שמאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, רוצה לרכוש שוער חדש בינואר ואתמול הצ'יליאני נשאל על הטעות הטרייה של הארט ונמנע מלתמוך בו: "אני לא רוצה להגיד את מה שאני חושב. אני חוזר ואומר: את הניתוח האישי של כל שחקן אני אעשה ביחד איתו".

התקשורת הבריטית לא מרחמת על השוער הבינלאומי, שבדקה ה-90 יצא עד לקצה הרחבה רק כדי לראות את נסטאסיץ' מנסה להחזיר לו בנגיחה ואת טורס עט את המציאה ובועט לרשת החשופה. שחקן העבר גרהאם סונס אמר ב"סקיי": "זו הייתה טעות של הארט ב-100 אחוז. חלק גדול מעבודת השוערות הוא קבלת החלטות והוא טעה. לא נעים לשים את ג'ו תחת אור הזרקורים כי הוא חווה עונה קשה, אבל אני מצטער, הוא טעה".

ב"גרדיאן" תהו האם "הגיע הזמן להוריד את הארט לספסל?" והפרשן פול הייווארד מ"טלגרף" היה נחרץ וקבע: "פלגריני צריך לספסל אותו". באתרי אינטרנט אחרים השוער האומלל מככב בכותרות עם מיני מקבצי טעויות שלו - בתמונות, קטעי וידאו או תיאורים מילוליים. "הנה תשע טעויות מביכות של הארט ב-2013", הציגו ב"דיילי מירור", "הנתונים הסטטיסטיים מראים שהוא מדורג בתחתית ביחס בעיטות-הצלות, אז כמה זמן הוא עוד יכול להיאחז באפודת השוער הראשון".

שוער מנצ'סטר סיטי, ג'ו הארט טועה נגד צ'לסי. רויטרס
ביקורות קשות. הארט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully