וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני הודה: "לא לחצתי יד למוריניו, כי לא רציתי"

צ'לסי גברה על סיטי 1:2 דרמטי, המתיחות בין המאמנים נמשכת אחרי החגיגה של מוריניו. וילאש בואש תקף את אוהדי טוטנהאם

מי זוכר היום את הדיבורים על פרננדו טורס הפלופ? החלוץ הספרדי הוא אמנם עדיין לא אותו חלוץ אימתני מליברפול, אבל בתקופה האחרונה הוא פורח בצ'לסי תחת ז'וזה מוריניו, ואתמול (ראשון) בישל וכבש בניצחון החשוב של הקבוצה 1:2 על מנצ'סטר סיטי.

טורס אמנם החמיץ הזדמנות פז בדקה ה-29, אבל התאושש בהמשך ולא הפסיק להציק לשחקני ההגנה האורחים. הבונוס הגיע עם שער ניצחון בדקה ה-90, אחרי שגיאה קשה בהגנה של סיטי. "כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך חזקה, לשער ניצחון בדקות הסיום יש טעם אחר", סיכם טורס, "שלטנו במשחק ויצרנו הרבה מצבים, אבל סרחיו אגוארו מסוגל לכבוש בכל רגע נתון וזה מה שקרה. בסופו של דבר הניצחון הגיע לנו ואנחנו מאוד מרוצים שגברנו על מועמדת לאליפות".

צעיף של אוהד צ'לסי עם דיוקן של ז'וזה מוריניו. GettyImages
חגיגות במערב לונדון/GettyImages

בסיום המשחק מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו ניגש לעבר מאמן סיטי מנואל פלגריני, שמצדו מיהר לחדר ההלבשה ונמנע ממפגש עם יריבו לשעבר מהליגה הספרדית. בין השניים הייתה מתיחות עוד מספרד, אחרי שמוריניו החליף את פלגריני בתפקיד בריאל מדריד ("אני לא הייתי עוזב למלאגה", אמר אז המיוחד), אבל היום זה גבר עוד יותר: גם לאור האמירות לפני המשחק ("עם התקציב הזה, פלגריני חייב לקחת אליפות"), ובמיוחד לאור השמחה המופגנת של מוריניו, שרץ לעבר האוהדים וחגג את שער הניצחון. "לא, לא לחצתי לו את היד", הודה פלגריני, "לא רציתי". מוריניו אמר ש"אם פגעתי במישהו, אני מתנצל".

על המשחק עצמו מוריניו אמר בסיום: "במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים וזה לא דבר פשוט נגד קבוצה פנטסטית. הם התחילו את המחצית השנייה בצורה חזקה והמשחק היה פתוח. בשער הניצחון היה לנו מזל, אבל פרננדו האמין ורדף אחרי הכדור. זה ניצחון מאוד חשוב, לדעתי ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בפרמיירליג".

בסיטי כמובן נרשמה אכזבה גדולה. טעות קשה שנבעה מחוסר תקשורת בין מתיה נסטאסיץ' לשוער ג'ו הארט, עלתה לקבוצלה בהפסד ובדיעבד גם בהתרחקות של שש נקודות מהפסגה. לקבוצה של מנואל פלגריני זה היה הפסד חוץ שלישי העונה והצ'יליאני אמר: "החל ממחר אני מתכוון לתת את דעתי לאיבוד הנקודות שלנו בחוץ. אנחנו מאבדים נקודות בצורה טיפשית, לא היינו צריכים להפסיד באף אחד משלושת משחקי החוץ הללו. טוב שיש לנו זמן להתארגן".

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. GettyImages
הפסד חוץ שלישי בליגה. פלגריני/GettyImages

טוטנהאם: וילאש בואש עצבני

טוטנהאם ניצחה בבית 0:1 את האל, אך בסיום מאמן התרנגולים אנדרה וילאש בואש יצא נגד התנהגות האוהדים ביציעים. "הניצחון שייך לשחקנים", אמר וילאש בואש, "הם עשו את זה לבד. הרגשנו כמו קבוצת חוץ, ושיחקנו באווירה קשה, כמעט ללא תמיכה. יש לנו אוהדים נהדרים, אבל אני בטוח שהם יכולים לתרום יותר. במשחקי חוץ התמיכה שלהם הייתה מדהימה. אנחנו מחשקים עם ביטחון, ולכן בשנה שעברה שברנו את השיאים שלנו במשחקי חוץ. אנחנו צריכים להביא את האווירה הזאת לווייט הארט ליין, במקום את השליליות שיש כיום באצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully