וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר סיטי 1:2

טעות קשה בהגנה האורחת אפשרה לטורס לכבוש שער ניצחון בדקה ה-90. טוטנהאם - האל סיטי 0:1, סנדרלנד - ניוקאסל 1:2

אחרי שבת עמוסה באירועים, היום (ראשון) נמשך המחזור התשיעי בפרמיירליג האנגלית. במוקד עמד מפגש הצמרת בין שתי המועמדות לאליפות: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. פרננדו טורס כיכב, הבלוז ניצחו 1:2 ועם חזק במאבק האליפות. סיטי מתרחקת ממנו. הרחק משם, בצפון-מזרח אנגליה, סנדרלנד ניצחה את ניוקאסל 1:2 בדרבי הלוהט. טוטנהאם גברה על האל סיטי 0:1.

פרננדו טורס, צ'לסי. AP
יופי של משחק. טורס/AP

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:2

ההזדמנות הראשונה הגדולה הייתה של פרננדו טורס, שקיבל את הכדור בדקה ה-29 לבדו מול ג'ו הארט, אבל בעט לשמיים. ארבע דקות לאחר מכן הספרדי תיקן. טורס פרץ נהדר מצד ימין, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב, שורלה רק היה צריך לדחוק פנימה. 0:1 לצ'לסי.

טורס המשיך להיות מסוכן והדביק כדור למשקוף, אבל ארבע דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר 1:1. סמיר נאסרי הכניס כדור עומק, אגוארו התגבר על קייהיל ומזווית קשה הפציץ ברגל שמאל לרגל הגבוהה של צ'ך.

בדקות הבאות שתי הקבוצות ניסו למצוא הכרעה ולא הצליחו, אבל בדקה ה-90 זה הגיע. מתיה נסטאסיץ' ניסה להחזיר לג'ו הארט עם הראש, השוער משום מה יצא והכדור עבר מעליו. טורס אמר תודה, עט על הכדור וכבש. טעות קשה בהגנת סיטי ו-1:2 לצ'לסי בסיום.

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, גארי קייהיל, אשלי קול, פרנק למפארד (ג'ון אובי מיקל, 66), ראמירס, אדן הזאר (סמואל אטו, 83), אוסקר, אנדרה שורלה (וויליאן, 66), פרננדו טורס.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, מרטין דמיקליס, מתיה נסטאסיץ', גאל קלישי, חאבי גרסיה (אלכסנדר קולארוב, 80), פרננדיניו, יאיא טורה, סמיר נאסרי (חסוס נבאס, 70), דויד סילבה, סרחיו אגוארו (אלברו נגרדו, 87).

שחקן מנצ'סטר סיטי, מתיה נסטאסיץ'. GettyImages
איזו טעות. נסטאסיץ'/GettyImages

סנדרלנד - ניוקאסל 1:2

ה-טיין אנד וויר דרבי הראשון של העונה נצבע באדום ולבן. ניצחון בכורה של גאס פוייט כמאמן סנדרלנד - ואיזה משחק להשיג אותו. זה היה הניצחון הראשון העונה של החתולים השחורים ושלוש הנקודות הללו סייעו להם להחליף סוף סוף מהמקום האחרון ולעלות למקום ה-19 על חשבון קריסטל פאלאס.

סטיבן פלטשר נגח את המקומיים ליתרון כבר בדקה החמישית, אבל מכאן ואילך ניוקאסל השתלטה על המגרש ולחצה במטרה למצוע שוויון. בדקה ה-57 היא גם הצליחה, אחרי שמתיו דבושי עט על בעיטה לא מדויקת של חאתם בן ארפה ודחק פנימה. בהמשך המשחק הפך להיות מאוזן, אבל בדקה ה-84 פאביו בוריני שבר שוויון עם בעיטה מצוינת לרשת הגבוהה של טים קרול.

טוטנהאם - האל סיטי 0:1

רוברטו סולדאדו חזר לכבוש מהנקודה הלבנה ופנדל מדויק שלו בדקה ה-80 הספיק בשביל התרנגולים בשביל שלוש נקודות ועלייה למקום הרביעי. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש עדיין מתקשה לכבוש, אבל כמעט כרגיל העונה בליגה: מוצאת את הרשת מספיק כדי לצעוד בצמרת.

סוונסי - ווסטהאם 0:0

שחקן סנדרלנד, פאביו בוריני. רויטרס
סנדרלנד סוף סוף חוגגת. בוריני/רויטרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully