וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מהפך ליונייטד מול סטוק, ארסנל ניצחה את פאלאס

רוני (78) וצ'יצ'ריטו (80) הפכו פיגור של האדומים ל-2:3 ביתי. התותחנים ניצחו 0:2, שלושער לסוארס ב-1:4 של ליברפול

המחזור התשיעי בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם כמה משחקנים מסקרנים שיפתחו לנו את התיאבון לקראת הקרב הגדול בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי ביום ראשון בסטמפורד ברידג'. בהתמודדות שפתחה את המחזור ארסנל ניצחה את קריסטל פאלאס 0:2 בחוץ. מנצ'סטר יונייטד שוב כרתה לעצמה בור, כשפיגרה 2:1, 12 דקות לסיום, אבל חוללה מהפך נהדר וניצחה 2:3 כדי לצמק את הפער מהתותחנים ל-2 נקודות בפסגה. ליברפול חגגה עם 1:4 על ווסט ברומיץ', כשלואיס סוארס כובש שלושער.

מיקל ארטטה, שחקן ארסנל. רויטרס
פנדל מוצלח וכרטיס אדום. ארטטה/רויטרס

קריסטל פאלאס - ארסנל 2:0

ארסנל שלטה במגרש מהפתיחה, אבל התקשתה לפרוץ את ההגנה המקומית במחצית הראשונה. הסכר נפרץ בדקה ה-47. אדלן גדיורה הכשיל את סרז' גנאברי ברחבה ומיקל ארטטה כבש מהנקודה הלבנה. שער ראשון לקשר הספרדי מאז אפריל. 18 דקות לאחר מכן ארטטה שוב עמד במוקד: מרואן שמאק דהר לכיוון השער במהלך התקפה מתפרצת, הקשר הכשיל אותו מאחור וכריס פוי שלף לעברו את האדום.

כשהיא ביתרון מספרי, פאלאס החלה ללחוץ על מוליכת הטבלה. שצ'סני הדף נהדר למשקוף אחרי בעיטה חזקה של ג'ואי וורד ומיד לאחר מכן בלם ניסיון נוסף של מילה יידינאק. הנשרים המשיכו לנסות ויצאו קדימה, ואוליבייה ז'ירו ניצל את זה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-86 ולחתום את התוצאה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי חוגג. AP
למה תמיד לעשות לאוהדים חיים קשים? ואן פרסי/AP

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 2:3

יונייטד הגיעה למשחק באולד טראפורד אחרי עוד שבוע לא פשוט, במהלכו רשמה תיקו מאכזב עם סאות'המפטון והשיגה ניצחון דחוק על סוסיאדד בליגת האלופות. גם הערב הפתיחה לא בישרה טובות לשדים האדומים, כשכבר אחרי ארבע דקות היא נפלה לפיגור. ארנאוטוביץ' הרים כדור היישר אל ראשו של פיטר קראוץ' שסחט הדיפה נפלאה מדה חאה, פיל ג'ונס ניסה להרחיק אבל בעט היישר לגופו של קראוץ' והכדור מצא את עצמו ברשת.

המארחים לא הצליחו לצאת מההלם, וכמעט ראו את קרוץ' כובש שוב בדקה ה-14, אך החלוץ החטיא בעיטה קלה מקרוב. יונייטד החלה ללחוץ, ושתי דקות לפני המחצית מצאה את השוויון, כשנאני הרים קרן אל רוני, בגוביץ' הדף, אך על הריבאונד עט ואן פרסי שירה פנימה. בדיוק כשהיה נדמה שקבוצתו של מויס תתאוש, סטוק ענתה: מרקו ארנאוטוביץ' סובב כדור חופשי מצויין שמצא את המשקוף, ודה חאה שניסה להדוף סייע לכדור להיכנס.

אלא שכפי שיודעות כבר לא מעט קבוצות קטנות שעברו באולד טראפורד, היתרון בו הן מחזיקות שווה רק כשהמשחק מסתיים. יונייטד הפעילה מכבש על שערו של בגוביץ' ככל שהמשחק התקדם, וחוללה מהפך בתוך שתי דקות: ואן פרסי הרים כדור קרן בדקה ה-78, וויין רוני לקח שני צעדים לאחור כדי לסדר שער בנגיחה מרהיבה, ודקה וחצי מאוחר יותר זה כבר 2:3 ליונייטד, כשאברה דהר באגף השמאלי והרים כדור היישר אל ראשו של צ'יצ'ריטו שנגח מקרוב ללא קושי אל הרשת., ואוהדי האדומים נשמו לרווחה.

שחקן סטוק סיטי, פיטר קראוץ'. Alex Livesey, GettyImages
התפרקו בדקה וחצי. קראוץ' חוגג מוקדם מדי באולד טראפורד/GettyImages, Alex Livesey

ליברפול - ווסט ברומיץ' 1:4

לאחר שסחטו תיקו נהדר מארסנל, בווסט ברומיץ' האמינו כי ביכולתם לחזור עם נקודות גם מאנפילד, איצטדיון שדווקא האיר להם פנים בשנים האחרונות, אבל הפעם הם פגשו קבוצה שונה לגמרי. ליברפול המשיכה את העונה הנהדרת שלה ועשתה זאת בזכות חגיגה של לואיס סוארס שהתפוצץ על האורחים.

כבר לאחר 12 דקות הצליח החלוץ להעלות את המארחים ליתרון, אחרי מהלך נהדר, וחמש דקות לאחר מכן כבר רשם צמד כשסיסוקו הרים כדור וסוארס נעץ את הכדור ברשת. ווסט ברום פשוט לא הצליחה את החלוץ האורגוואי שהמשיך לחגוג על ההגנה, והפעם נגח בקלילות בדקה ה-55 אחרי בישול של ג'רארד והגנה רעה של המארחים. ברומיץ' עוד צימקה בדקה ה-66 אחרי פנדל של ג'יימס מוריסון, אבל דניאל סטארידג' חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-77 אחרי שהקפיץ באמנות מעל מייהיל.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. רויטרס
בטירוף שלו. סוארס חוגג שלושער נפלא/רויטרס

סאות'המפטון - פולהאם 0:2

הסיינטס ממשיכים לדבוק בצמרת והערב עלו לפחות זמנית למקום הרביעי. ריקי לאמברט כבש ראשון בדקה ה-21 וג'יי רודריגז הכפיל ולמעשה חתם בדקה ה-43, כששניהם מבשלים אחד לשני. מעבר לניצחון, הקבוצה מדרום אנגליה ממשיכה לשמור על מאזן ספיגות מרשים: שלושה שערים בלבד בתשעה משחקים.

אסטון וילה - אברטון 2:0
לאברטון: רומלו לוקאקו (68), ליאון אוסמן (81).

נוריץ' - קרדיף 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully