וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אם השגת שלוש נקודות, אל תדרוש, תהיה שמח"

מאמן ארסנל מרוצה מהדרך שקבוצתו גברה על פאלאס: "בזכות יעילות וסבלנות". מויס: "המהפך הגיע לנו, בזכות הקהל והספסל"

ארסנל לא עוצרת. משחקי המחזור התשיעי בפרמיירליג, שהחלו אמש (שבת) הוכיחו שהתותחנים צוברים ביטחון ככל שנמשכת העונה. קבוצתו של ארסן ונגר ניצחה את קריסטל פאלאס 0:2 בחוץ, וסידרה לעצמה עוד שבוע בראשות הטבלה. "זה לא היה משחק מבריק שלנו, זה היה ניצחון של יעילות וסבלנות", הודה מאמן ארסנל ארסן ונגר, ואולי דווקא הדרך הזאת שהעניקה לקבוצתו שלוש נקודות, היא זאת שצריכה להפוך את אוהדי התותחנים לאופטימיים: ארסנל יודעת לקחת נקודות גם בלי להבריק. "קריסטל פאלאס הייתה מאורגנת, היא הייתה יריב קשה והיוותה אתגר", החמיא ונגר, "אם אתה הולך הביתה עם שלוש נקודות, אל תדרוש יותר מדי, תהיה שמח".

בנוסף, ונגר טען כי אין לפסול את זה אלכס פרגוסון יחזור לאמן כי הוא "מכור לכדורגל". "בתוך חצי שנה נדע יותר על זה", אמר ונגר, "קשה לקחת סם במשך 30 שנה ופתאום להפסיק. ראינו כל כך הרבה מאמנים שאמרו 'זה המשחק האחרון שלי', ואז נשארו עוד כמה שנים".

שחקן ארסנל, ארון רמזי, מול שחקן קריסטל פאלאס, דמיאן דלייני. GettyImages
רמזי מול דילייני/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד הזיעה מול סטוק, ונחלצה מפיגור 2:1 כשחוללה מהפך לעיני אוהדיה באולד טראפורד וניצחה 2:3 בזכות שערים של ויין רוני וצ'יצ'ריטו. "האם המהפך של יונייטד בדקות הסיום הציל את הג'וב של מויס?", תהו ב"דיילי מייל".

מויס היה מרוצה מהתוצאה אבל פחות מהדרך. "עשינו הרבה דברים טובים, אבל גם הרבה דברים רעים שהכניסו אותנו לסיטואציה מסובכת", הודה מויס, "אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, היינו זקוקים למחליפים שלנו והם עזרו לנו לעשות את ההבדל. המהפך הזה הגיע לנו. האוהדים דחפו אותנו במשך 20 דקות, הם הלהיבו את הקבוצה ויש להם חלק בזה".

בתוך כך, ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח היום כי יונייטד דחתה את הפגישה עם נציגיו של ויין רוני באשר לחוזה החדש אותו הוא דורש. העיתון טוען כי המועדון לא הסכים להתחייב ל-70 מיליון ליש"ט לחמש שנים אותם דורש השחקן כדי להישאר.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס מאוכזב. Alex Livesey, GettyImages
בזכות המחליפים והאוהדים. מויס/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully