וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יש שחקנים שלא מקשיבים באסיפות". יציע ג' ייסגר?

28.10.2013 / 7:49

במכבי חיפה שמים את האצבע על נקודות התורפה שהביאו למשבר: היחסים עם בנאדו, הסגל הבינוני בקיץ ("ראיוס ואבוחצירא הם לא זהבי ופריצה"), דרך הבעייתיות בסוגיות עמאשה ואנדלובו. בעקבות זריקת חפצים: בית הדין עשוי לסגור את יציע ג' לשני משחקים

אדריאן הרבשטיין

שבעה מחזורים מפתיחת העונה, ובמכבי חיפה יכולים להתחיל בהשוואות לעונה שעברה. במחזור השביעי העונה בנאדו עומד על מאזן של שמונה נקודות, בשלב הזה היה לעטר חמש נקודות בלבד. ההבדל בין השניים: בעוד שני מחזורים עטר ימצא את עצמו בחוץ, וככל שזה נראה הפעם, המאמן הנוכחי מקבל גיבוי רחב מהבעלים שלו. בסיום ההפסד אמש (ראשון) להפועל חיפה (1:0), שוחחו יעקב שחר ובנאדו בחדר ההלבשה על מצב הקבוצה. שחר הביע את כעסו על ההפסד, אבל בדירקטוריון הבכיר של מכבי חיפה כלל לא דיברו על אפשרות להחליף מאמן. "אריק יסחוב אותנו עד הסוף", אמרו אתמול בחיפה.

לפני שנעבור לאירועים סביב חדר ההלבשה, חשוב מאוד לציין: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, צפוי להגיש כתב אישום נגד הקבוצה על סמך דוח שהגישו השופט אלון יפת והמשקיף אמיר נבון, זאת בעקבות זריקת חפצים מהיציע למגרש, חלקם גם לעבר שחקני הפועל חיפה. הבעיה של חיפה, על פי ההתאחדות: כתב אישום שהוגש בדצמבר 2012 (גם הוא, תתפלאו, ממשחק הדרבי), שעל פיו בכל עבירה של התפרעות אוהדים, רשאי בית הדין לגזור על הקבוצה שני משחקי רדיוס, או סגירת יציע ג' לשני משחקים אם מקור ההתפרעות הוא ביציע זה. מכיוון שרוב החפצים הושלכו מיציע זה, ישנו חשש שחיפה תיאלץ להיפרד מאוהדי יציע ג' בשני משחקי הבית הקרובים שלה.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
"אריק יסחוב אותנו עד הסוף". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המוקד המרכזי אתמול, שמשך את תשומת לב הקהל, היה נתיב היציאה מחדר ההלבשה. כמאה אוהדים התגודדו שם וחיכו למאמן. קודם לכן עברו שם שמעון אבוחצירא ששמע שריקות בוז ("תתבייש, תחזור לקרית שמונה. אתם שלושה חלוצים בעשר"), ויחד איתו יצא גם חן עזרא, שהתעמת עם אחד האוהדים. "תפסיק לכדרר ותמסור, שמעת? מי אתה חושב שאתה, רונאלדו?", צעק לעברו אחד מהקומץ. עזרא לא נשאר חייב והשיב: "לא, אתה רונאלדו". אחד האוהדים תפס אותו, ובעצת אבוחצירא השניים הגבירו את הקצב לעבר רכבם.

מיד אחריהם יצא אלעד גבאי, והעימות הבא היה בלתי נמנע. אוהדת של מכבי חיפה ניגשה למגן שישב ברכבו והטיחה בו: "תן לי סיבה אחת לבוא לראות אותך. אתם לא משחקים כדורגל. את כל הכסף שלי שמתי בשבילכם. חסכתי שקל לשקל בשביל הנסיעה ליוון, על מה?". גבאי השיב: "אין לי מה לומר לך", טרק את הדלת ונסע. גבאי היה אולי השחקן היחיד שזכה אתמול לקריאות עידוד מכל הקהל שעמד מחוץ לחדרי ההלבשה.

הננזף התורן היה בנאדו, שיצא לרכבו בליווי שוטרים. אוהדי הקבוצה שהתגודדו מחוץ לחדר ההלבשה ביקשו מהמאמן להחזיר את ויאם עמאשה. אפשרות כזאת תישקל לקראת ינואר, אבל לא כרגע. "תפסיק כבר עם החברים שלך. די עם קטן, תוציא אותו החוצה", התנפלו כמה אוהדים על מכוניתו. בנאדו שהיה בתוך הרכב לא הקשיב ונסע במהירות מהמקום, תוך שהשוטרים חוצצים בין הרכב לבין האוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הוציאו עצבים על השחקנים. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

קטן שנזף אתמול בחדר ההלבשה בשחקנים ("שכל אחד מכם כאן יסתכל על עצמו טוב טוב ויעשה חשבון נפש. לא שיחקנו היום") ביקש לא להעביר ביקורת על חברים לקבוצה, אבל השחקנים דווקא חשבו אחרת. "ראיוס עושה רושם של זר בינוני", "גולסה לא מספיק יעיל", "אין לנו חלוץ שיבקיע, אריק עשה טעות גדולה בקיץ", היו רק חלק מהביקורות שהושמעו שם. אחד השחקנים ניסה להסביר מה הבעיה האמיתית בקבוצה. "כשאריק הגיע ראינו שחקן משלנו על הקווים, אבל ככל שהזמן חולף אתה מבין שהשחקנים מבצעים פחות ופחות ממה שהוא אומר. שלא תבין לא נכון, שחקנים מכבדים אותו מאוד. אבל יש הבדל גדול בין מה שהוא מעביר למה שמבצעים במגרש. אני אומר לך בוודאות: יש שחקנים שלא קשובים לאריק באסיפות", אמר אחד השחקנים.

"אתה שואל מה הפתרון? אולי צריך לנער חלק מהשחקנים. אבל אני לא שופט. במחצית הראשונה כולם היו מתחת לכל ביקורת. אנדלובו כבר היה עם רגל וחצי בחוץ ואתמול כולם התפללו שהוא יהיה המושיע". בחיפה נמנעו מלדבר אתמול על אפשרות שהקבוצה תאיים בהמשך על מאבק האליפות. "זה מאוד רחוק כרגע, קודם צריך לצאת מהמצב הזה. אחר כך לדבר על אירופה. באופן כללי, אני יכול לומר לך שהסגל שלנו בינוני מאוד. זה כואב מאוד, אבל בשביל לקחת אליפות צריך שחקנים כמו זהבי ופריצה. סמכנו על ראיוס שיהיה זהבי, ועל אבוחצירא שיהיה כמו פריצה. אבל הם לא ואפילו רחוקים מכך בינתיים. עמאשה? הוא לא יכל להזיק לנו", אמר אחד השחקנים.

שחקני מכבי חיפה, רובן ראיוס, חן עזרא. אדריאן הרבשטיין
"סמכנו על ראיוס שיהיה זהבי". רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

עידן ורד יבקש לעזוב בינואר?

מי שנראה שפוף מאוד עוד לפני המשחק היה הקשר עידן ורד. שחקנים בחיפה טוענים כי הקשר לא יסבול עוד הרבה זמן את התנודה בין היציע לספסל. ורד פתח העונה במשחק אחד בלבד, בהפסד באשדוד. בארבעה משחקים הוא נכנס כמחליף, פחות מחצי שעה בממוצע למשחק. על פי אותם שחקנים ורד עשוי לעזוב בינואר אם המצב יימשך. מאז הגיע לחיפה, באוגוסט 2010, ורד כבש ששה שערים בלבד ולדברי חבריו הוא מרגיש כי הוא עדיין רחוק מלממש את הפוטנציאל האמיתי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully