וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "יש תחושה של היסטוריה, זה מתוק מתמיד"

28.10.2013 / 7:20

האדומים מהכרמל עוד באופוריה אחרי חגיגות הניצחון בדרבי: "אפשר לעשות עונה גדולה". יואב כץ ניסה להרגיע את הרוחות

one

חגיגות גדולות נרשמו אמש (ראשון) בצד האדום של חיפה, כאשר דקות ארוכות לאחר הניצחון של הפועל חיפה 0:1 בדרבי על מכבי חיפה נשארו השחקנים על כר הדשא ושמחו עם הקהל, כשהשוער קאלה דרשלר הוביל את החגיגות והשחקנים שרו שירי הלל למאמן שלומי דורה ופצחו בשירה גדולה "כולם יודעים שחיפה אדומה".

השחקנים והצוות המקצועי לא הסתפקו בריקודים על כר הדשא שנמשכו גם בחדר ההלבשה, ויצאו לחגוג יחד עם הבעלים יואב כץ והצוות המקצועי בבית קפה בקרית חיים, לשם הגיעו עשרות אוהדים לצהול עם גיבורי היום. בחיפה ציינו שהם צפויים להמשיך בחגיגות ביום חמישי, בבר המצווה של בנו של שלומי דורה.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
למדו את הירוקים בכל פרמטר. שלומי דורה באקסטזה/אדריאן הרבשטיין

המאמן היה אחוז אקסטזה בסיום, ונראה היה שהוא מאושר יותר מכולם על הניצחון שמציב את קבוצתו ערב המשחק של מכבי תל אביב מול בני סכנין במקום השלישי, וחשוב יותר עבור האדומים, עם חמש נקודות יתרון על היריבה העירונית. "יש כאן תחושה של היסטוריה", אמר אחד משחקני חיפה. "כבר ניצחנו משחקי דרבי, אבל הפעם זה יותר מתוק. החגיגות הגדולות סימלו את החשיבות שהייתה למשחק עבורנו. הגענו למשחק הכי מוכנים שאפשר, למדנו את מכבי חיפה בכל פרמטמר והכי חשוב - ניצחנו".


מי שזכו למחמאות ענקיות היו הצעירים לירן סרדל ורועי שוקרני, שהרשימו למרות המעמד המלחיץ, ונתנו למועדון סיבות לאופטימיות גם לגבי העתיד. גם יובל אבידור זכה למחמאות גדולות על ההקרבה שהציג, כמו גם עאהד עזאם שממשיך לבסס את מקומו בהרכב. מי שמנסה כעת להרגיע את הרוחות ולהוריד את השחקנים והצוות לקרקע הוא הבעלים יואב כץ, שכבר הבהיר אתמול לשחקנים ולצוות שאסור להשתגע מהניצחון. "נכון שאסור לנו להיכנס לאופוריה, אבל יש תחושה שאפשר לעשות עונה גדולה", אמר גורם במועדון. "אם נצליח להישאר באותה רמה מנטלית ובמקביל להתחבר כקבוצה ברמה המקצועית, תהיה כאן עונה נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון בדרבי. אדריאן הרבשטיין
"יכולה להיות כאן עונה נהדרת". האדומים חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מי שככל הנראה היה פחות מרוצה מהשתלשלות העניינים הוא מהראן לאלה. לאלה מאוכזב ממעמדו ולפי גורמים במועדון החלוץ שוחח עם כץ וביקש הבהרות, כשייתכן שאם הוא לא יקבל דקות משחק הוא יעזוב בינואר. בחיפה בכל מקרה ידרשו פיצוי גדול עבור השחקן וכץ ינסה להשאירו. לאלה חתם בתחילת העונה לשלוש עונות, כשיש לו את האופצייה להתנתק מהחוזה בתום העונה. בקבוצה יבדקו היום את חומרת פציעתו של דריו פרננדס, שנפצע והוחלף כבר בדקה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully