וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו יצא בליווי המשטרה, אוהדים קראו לו להתפטר

27.10.2013 / 22:22

אווירה סוערת במכבי חיפה אחרי ההפסד, המאמן: "לא ציפינו להיראות ככה". קטן לשחקנים: "שכל אחד יעשה חשבון נפש"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

מה יהיה עם מכבי חיפה? הקבוצה של אריק בנאדו רשמה רגע שפל נוסף בעונה שלה כשנוצחה 1:0 בדרבי מול הפועל חיפה ואיבדה גם את ההגמוניה העירונית. הקבוצה של אריק בנאדו חזרה לליגה אחרי ההפסד לפאוק סלוניקי בליגה האירופית וקיוותה להתאושש על חשבון היריבה העירונית, אבל ראתה את זרקו קוראץ' מכריע את הדרבי הזה עם שער ניצחון כבר בדקה ה-13.

שחקני מכבי חיפה, יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכול. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בתום המשחק צעקו אוהדי הפועל חיפה "כולם יודעים שחיפה אדומה" כאשר השוער קאלה דרשלר ניצח על הקהל של הפועל. מנגד, הקהל של מכבי ליווה את השחקנים בקריאות "ביזיון" וקרא לאריק בנאדו להתפטר. חפצים הושלכו אל הדשא עם שריקת הסיום. בנוסף אוהדי מכבי חיפה השליכו רימון עשן ביציע ובקבוק הושלך לעברו של דנילו ניקוליץ' שהצליח לחמוק. בלי קשר, אוהדי הקבוצה הציתו מספר כיסאות באצטדיון. בעקבות האירועים צפויה חיפה לעמוד לדין אחרי שהמשקיף במשחק ציין את כל האירועים. יניב קטן נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "שכל אחד מכם כאן יסתכל על עצמו טוב טוב ויעשה חשבון נפש. לא שיחקנו היום".

כמאה אוהדים ירוקים התגדדו בסיום מחוץ לחדר ההלבשה של מכבי חיפה, כשרובם קיללו את אוהדי הפועל. החלוץ שמעון אבוחצירא יצא לקול שריקות בוז, כשאוהדים צעקו לו: "תתבייש, תחזור לקרית שמונה. אתם שלושה חלוצים בעשר". אבוחצירא לא הגיב וחלק מהאוהדים ליוו אותו לרכבו וחיבקו אותו. גם הקשר חן עזרא ספג קריאות: "תפסיק לכדרר ותמסור".

בנאדו יצא החוצה מהאצטדיון וזכה לקללות, כשחלק מהקהל שר בשמו של ויאם עמאשה. המאמן יצא מהמגרש בליווי שוטרים שיצרו חוצץ בינו לבין האוהדים. רכבו חנה ביציאה מחדר ההלבשה ועשה את דרכו במהירות. חלק קטן מהקהל ליווה אותו בקריאות "תתפטר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
אוהדי חיפה קראו לו להתפטר. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו, מאמנה של מכבי חיפה ניסה להסביר את ההשפלה של קבוצתו בדרבי: "אני מאוכזב. לא ציפינו להיראות ככה היום, לא היינו מספיק טובים. שלטנו במשחק, אבל לא הייתה לנו איכות בחלק הקדמי ולא הגיע לנו לנצח. אנחנו סופגים יותר מדי וכרגע אנחנו לא מספיק טובים. אין קשר למשחק נגד פאוק סלוניקי, שם דווקא שיחקנו טוב. אנחנו יותר טובים מהפועל חיפה ולא הראינו את זה - זה מה שמאכזב. האחריות היא שלי".

בנאדו התייחס גם לקריאות של חלק מהאוהדים נגדו: "לאוהדים מותר להגיד מה שהם רוצים. לא הפסדתי הרבה דרבים ואני מבין מה הם מרגישים. להפסיד 1:0 זה לא ביזיון, למרות שזה לא נעים להפסיד בדרבי. גם אני מאוכזב".

יניב קטן הקפטן לא ניסה ליפות את המצב: "להפסיד זה רע מאוד, במיוחד בדרבי. זה יום לא קל עבורנו, זה חלק מהתמודדות עבורנו. אפשר להבין את הקהל, אפשר להבין את האכזבה, אבל פה נמדדים שחקנים. צריך להתחבר ולהרים אנשים. בסופו של דבר כדורגל זה מבחן התוצאה, הגענו לאינספור מצבים ולא הבקענו".

"אנחנו בתקופה פחות טובה ואני מאמין שנצא מזה", הוסיף קטן: "כל שחקן צריך להסתכל על עצמו טוב-טוב, לא לחפש אשמים אלא לקחת אחריות בעצמו. צריך להוציא את הקבוצה הזו לדרך חדשה. אליפות לא רלוונטית מבחינתנו כרגע, מכבי תל אביב במקום אחר לגמרי כרגע. לנו יש את הבעיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully