וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר סנסציוני והראה מה הוא שווה לעומת בייל"

בקטאלוניה השוו בין תרומת שחקני הרכש הנוצצים של הקיץ בקלאסיקו. עיתוני מדריד הבליטו את טעות השיפוט: "רונאלדו הוכשל"

זה היה הקלאסיקו של ניימאר. הרכש הברזילאי הנוצץ שהצטרף בקיץ לברצלונה פרע שטר ראשון חשוב במפגש מול ריאל מדריד, כשכבש ובישל ב-1:2 בקלאסיקו הראשון של העונה. "ברצלונה וריאל התחלפו בתפקידים: הבלאנקוס החזיקו יותר בכדור וברצלונה כבשה ועלתה ליתרון. ניימאר היה סנסציוני ואלכסיס הגיע כדי לכבוש את קאמפ נואו", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו". בעיתון השוו בין התרומה של ניימאר לברצלונה לעומת התרומה של הרכש הנוצץ של ריאל מדריד בקיץ, גארת' בייל, שאמנם החלים מפציעה אך סיפק משחק אנמי והוחלף. "ניימאר הראה מה הוא שווה לעומת גארת' בייל", כתב פרשן העיתון אוסקר סראטה, "הברזילאי היה ענק, בייל שיחק עם משקולות של 100 מיליון שעדיין צריכים הצדקה. לוולשי יש עד 2019 להוכיח שהוא שווה את המיליונים".

ססק פברגאס ניימאר ברצלונה חוגגים. רויטרס
פרע את השטר. ניימאר חוגג/רויטרס

ב"מארקה" הבליטו את טעות השופט, שלא העניק פנדל לריאל מדריד, לאחר שחאבייר מסצ'ראנו דחף ברחבה את כריסטיאנו רונאלדו. הקשר הפורטוגלי תקף את השופט וקרא לעברו "פחדן מחורבן". "ברצלונה ניצחה בקלאסיקו של פחד ומחלוקת. לא היה חסר דבר. היה משחק טוב, גולים יפים וגם מחלוקות שיפוט. גם ב"אס" הכותרות של היום שאחרי התמקדו בביקורת של אנצ'לוטי נגד השופט. "כולם ראו שהיה פנדל חוץ מהשופט", אמר המאמן האיטלקי. "כריסטיאנו הוכשל בבירור", כתב פרשן ה"אס" אוריסאר אספיטארטה, "מסצ'ראנו דחף אותו בבירור מאחור, זה היה פנדל. אבל אנצ'לוטי אכזב כשאמר שלא ידבר על השופטים ובסיום הוא דיבר".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו צועק. David Ramos, GettyImages
במדריד חושבים שיש לו סיבה טובה לכעוס. רונאלדו/GettyImages, David Ramos

הקלאסיקו עורר עניין גם בשאר היבשת. "אנצ'לוטי קיבל נוק אאוט מברצלונה", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, שציין כי הבכורה של דון קרלו כמאמן בקלאסיקו הסתיימה באכזבה ובמרחק של שש נקודות מהמוליכה ברצלונה. ביומון הספורט האיטלקי נתנו במה לטענות של ריאל נגד השיפוט, החמיאו ליכולת המצוינת של ניימאר והתמקדו בטקטיקה שהעניקה לריאל שליטה רבה בכדור אבל גם חוסר תכליתיות לעומת ברצלונה. ב"ל'אקיפ" הצרפתי כינו את ניימאר "הנסיך הקטן", התמקדו במחווה המרגשת של אוהדי ברצלונה לטיטו וילאנובה לפני המשחק, "הקאמפ נואו התענג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחינת ה"אס" אין ספק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully