וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בארץ, ומיד המשיכה לקרית שלום

25.10.2013 / 18:43

הצהובים שבו מאוכזבים מגרמניה והחלו בהכנות לקראת סכנין. ייני: "השופט עשה לנו עוול". פריצה מודה: "שיחקנו גרוע"

במכבי תל אביב קיבלו אמש (חמישי) באכזבה גדולה את ההפסד 2:0 לאיינטרכט פרנקפורט במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. מה שהולך בקלות בליגת העל שלנו, נראה קשה בהרבה כאשר מדובר במסגרת האירופית, והאלופה הישראלית ששמרה על מאזן נקי מספיגות בליגה המקומית ספגה פעמיים בגרמניה.

למרות ההפסד, שמרה הקבוצה על סיכוי סביר להעפיל לשלב הבא והיא עדיין תלויה בעצמה לקראת סיבוב המשחקים השני בבית ו'. הצהובים מדורגים במקום השני עם נקודה יתרון על פני בורדו שבמקום השלישי, ונותרו לה כעת שני משחקים ביתיים נגד פרנקפורט ובורדו, כשביניהם תצא למשחק חוץ בניקוסיה נגד אפואל. הקבוצה נחתה היום (שישי) בערב בנתב"ג והמשיכה משם ישירות לאימון בקרית שלום, כחלק מההכנות לקראת משחק הליגה הקרוב, נגד בני סכנין ביום שני בבלומפילד.

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. AP
"הוא יחסר לנו מאוד במשחק הבית הקרוב נגד פרנקפורט". בן חיים/AP

המשחק אמש נפתח אמנם בלחץ גרמני שגם הניב שער מוקדם של ואצלב קאדלץ בדקה ה-13, אך ככל שהלכו ונקפו הדקות היה נראה שהשחקנים של פאולו סוזה נכנסים למשחק. הכל השתנה בדקה ה-32 עם הרחקתו של טל בן חיים, לאחר שספג צהוב שני ואדום. בן חיים נגע פעמיים בידו, כאשר הצהוב הראשון היה שנוי במחלוקת. בפעם השנייה הצהוב כבר היה מוצדק יותר ולשופט האיטלקי אנטוניו דאמאטו לא היתה ברירה אלא להרחיקו.

בקבוצה נשמעו טענות קשות לשיפוטו של דאמאטו, כאשר הקפטן שרן ייני שנשמע כעוס מאוד ואמר: "השופט עשה לנו עוול עם ההרחקה של טל בן חיים, הצהוב הראשון בכלל לא היה צהוב וטל שהיה בעודף מוטיבציה קיבל את השני. הוא יחסר לנו מאוד במשחק הבית הקרוב נגד פרנקפורט".

כחלק מההכנה למשחק צפו השחקנים בקטעי וידאו של פרנקפורט, כאשר בצוות המקצועי התעכבו שוב ושוב על נושא המצבים הנייחים של הגרמנים. כל זה לא מנע מהגנת מכבי לספוג שער מראשו של אלכסנדר מאייר בדקה ה-53, מכדור קרן שהוגבה לרחבה. גורם במועדון הוסיף: "פרנקפורט זה מועדון ברמה גבוהה מהבונדסליגה וזה תמיד יהיה משחק קשה נגדם, בטח בחוץ וכאשר אתה סופג כרטיס אדום בסביבות הדקה ה-30 ונותר בעשרה שחקנים, זה הופך את המשימה לכמעט בלתי אפשרית".

שחקן איינטרכט פרנקפורט, מרקו רוס, מול שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה. רויטרס
"אני חושב שהצהוב הראשון לא הגיע לבן חיים, השני אולי כן". ראדה פריצה/רויטרס

מי שהיה נקודת האור של הצהובים הוא השוער הספרדי חואן פאבלו שהציג יכולת נפלאה וסיפק מספר הדיפות מצוינות, שהראו לראשונה העונה את הכישרון הטמון בו. בסיום המשחק אמר השוער הספרדי: "היה משחק קשה ולא שיחקנו מספיק טוב כי נאלצנו לשחק במשך שעה בחיסרון מספרי. תמיד כשמשחקים באיצטדיונים גדולים ומלאים זה נחמד, אבל גם בבלומפילד תענוג לשחק ואני מקווה שבמשחק הבא נגד פרנקפורט נוכל לשחק יותר טוב ונשפר את הסיכויים שלנו להעפיל".

השוער ביקש להודות ליותר מאלף מאוהדי הקבוצה שהגיעו לאצטדיון ה'קומרסבנק ארינה' ונשמעו היטב למרות 40 אלף הגרמנים סביבם: "אני רוצה להודות לקהל שהגיע היום ויש לי רק מחמאות על השירה והתמיכה הבלתי פוסקת - הם עזרו לנו המון במגרש לא קל. עכשיו עלינו לחשוב כבר על המשחק הבא בליגה ביום שני נגד סכנין כי זה הכי חשוב מבחינתנו".

ראדה פריצה דיבר עם התקשורת הגרמנית ואמר: "היה משחק קשה, בעיקר אחרי הכרטיס האדום. אני חושב שהצהוב הראשון לא הגיע לבן חיים, השני אולי כן. בכל מקרה, שיחקנו גרוע היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully