וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "ציפיתי מהקבוצה שלי להרבה יותר"

25.10.2013 / 1:43

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד בפרנקפורט: "הופעה לא טובה, מקווה שנהיה מאוזנים יותר. האדום השפיע על ההחלטות שלי"

קרוב לשלושה חודשים חלפו מאז שמכבי תל אביב הפסידה בפעם האחרונה, אבל אמש (חמישי) אלופת ישראל נזכרה איך זה לרדת מנוצחת מהמגרש לראשונה מאז ה-1:0 בבאזל בסוף יולי. הצהובים נכנעו 2:0 בפרנקפורט נגד איינטרכט ונותרו עם ארבע נקודות אחרי שלושה משחקים בבית ו' של הליגה האירופית. בעוד שבועיים פרנקפורט תתארח בבלומפילד ומכבי תנסה לגמול לה.

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. AP
סוזה: "אחרי האדום איבדנו את הסיכוי לשנות דברים תוך כדי משחק". בן חיים/AP

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה אמר בסיום: "ציפיתי להרבה יותר מהקבוצה שלי, היא יכולה הייתה לעשות יותר ואני מקווה שבבית נראה קבוצה מאוזנת יותר. לא הייתה לנו הופעה טובה היום, אבל מבחינה ריאלית היריבה שלנו חזקה, בעיקר בבית, ומשחקת ברמה גבוהה. אחרי האדום איבדנו את הסיכוי לשנות דברים תוך כדי משחק, ניסינו לשמור על מספר רב ככל האפשר של שחקנים בהתקפה, אבל נאלצנו לעשות את זה תוך מודעות ליכולות של היריבה. אנחנו מסוגלים ליותר, גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית".

על האדום שהשאיר את הצהובים ב-10 שחקנים הוסיף המאמן: "ודאי שהאדום השפיע על כל ההחלטות שלי לשנות דברים מבחינה טקטית. בטח ובטח כשאתה משחק מול יריבה כל כך איכותית, חזקה, מאורגנת מבחינה טכנית, שמשחקת דרך האגפים וזה תמיד מקשה. אבל אני מצפה ליותר מהקבוצה שלי ובטוח שבבית נהיה יותר מאוזנים ונשיג את מה שמצפים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully