וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חידשה השבוע את המגעים עם שראנוב

25.10.2013 / 7:10

לפני המשחק ביוון: השוער קיבל הצעה לחוזה חדש. ביקורת על התפקוד במצבים הנייחים. שחר לשחקנים: "נחזיר לפאוק בגומלין"

ההפסד של מכבי חיפה אתמול (חמישי) בסלוניקי (3:2) אומנם הקטין משמעותית את הסיכויים שלה להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית, אבל למאמן אריק בנאדו הוא כבר נתן לא מעט חומר למחשבה לגבי מספר שחקנים – בעיקר דינו אנדלובו, אייל גולסה ובויאן שראנוב. עוד לפני שניגע בעניין הזה, ראוי לציין כי הבעלים יעקב שחר כינס את השחקנים במהלך ארוחת הערב הלילית שנערכה במלון סמוך לחצות ואמר להם: "בעוד שבועיים תחזירו לפאוק בגומלין בארץ".

השער שאנדלובו הבקיע אתמול החזיר אותו לחיים, אם כי הוא ימשיך להיבחן תחת זכוכית מגדלת עד ינואר. בנאדו עדיין סבור שהחלוץ מסוגל ליותר, אבל גם רוצה להתחזק בזר במהלך חלון ההעברות ולא מתכוון לשחרר שחקן אחר. אנדלובו אמר לחבריו בסיום: "הוכחתי מה אני שווה". לגבי גולסה, השחקן אמור לסכם במהלך השבוע הבא על חוזה לעונה נוספת לאחר שהפגישה בשבוע שעבר נדחתה. "בכל פעם שהוא מבקיע באירופה, הוא עושה את זה בסטייל. לא שכחנו את השערים מול אקטובה, בגנק ומול זלצבורג", אמרו בחיפה.

שחקני מכבי חיפה, דינו אנדלובו, טאלב טואטחה. AP
ימשיך להיבחן תחת זכוכית מגדלת עד ינואר. דינו אנדלובו/AP

אבל יותר מכולם, שראנוב היה הדמות המרכזית של הערב. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השבוע האחרון חיפה חידשה את המגעים עם סוכניו לגבי האפשרות שיחתום על חוזה ארוך טווח, וזאת משום ששראנוב מחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה, כלומר לעוד פחות משנתיים. לא ברור האם התצוגה האחרונה תשפיע על המשך השיחות.

במכבי חיפה היה מי שאמר אתמול: "כשאתה רואה את ההצלות שלו ואת הפנדלים שהוא לקח, אתה שואל את עצמך האם יש לך שוער ענק בשער. אבל הגיעו גם רגעים שבהם הוא בלט בבינוניות שלו. לפרקים הוא היה גדול ולפרקים בינוני. לפי מה שאנחנו רואים, כנראה שאת הדברים הפחות טובים אפשר לתקן. אנטמן עבד איתו המון עד כדורי גובה, הוא השתפר אבל יש עוד מה לעשות".

שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. GettyImages
"לפרקים הוא היה גדול ולפרקים בינוני". בויאן שראנוב/GettyImages

חיפה חזרה אתמול על הריטואל הקבוע שלה מהמשחקים ביוון. לפני 11 שנה היא שיחקה ביוון פעמיים, מול אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה, ובשני המשחקים ספגה לפחות שלושה שערים (3:3 מול הראשונה, 4:0 לשניה). אחד השחקנים סיכם את המשחק כשאמר: "שחקנים דיברו על כך שהרבה שנים הם לא חוו משחק כזה. הקצב היה מטורף, היינו בהלם בפתיחה ולא מרוכזים מספיק בהגנה. עכשיו חשוב לנצח את הדרבי בשביל האוהדים".

ביקורת מסוימת נשמעה כלפי משחק ההגנה ובמיוחד בעניין המצבים הנייחים, עניין שבנאדו חזר והזהיר ממנו באסיפות האחרונות שלפני המשחק. יחד עם זאת, המאמן היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה ברוב שלבי המשחק. דקל קינן יחזור להרכב בדרבי ביום ראשון, ייתכן שדווקא על חשבון אדין צוצאליץ' (שנחתך בעינו ובספק לדרבי), ושינוי אחד נוסף לפחות יהיה בעמדת המגנים. בנוסף אלון תורג'מן החלים וצפוי לפתוח על חשבון אנדלובו. שמעון אבוחצירא שוב ראה את אחד החלוצים האחרים כובש אתמול, ובהתאם לכך הוא עשוי לראות את הספסל גם בדרבי. יניב קטן אמור לפתוח ב-11 וזאת הסיבה שבגללה הוא התחיל את המשחק על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully